torra händer!!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    torra händer!!

    Lider inte ni andra här inne av torra händer? Jag är supertorr av allt balltande med vatten hela dagarna. Det är ju blöjbyten (två blöjbarn), matlagning, städning, egna toabesök och andra tillfällen då man tvättar händerna, mest hela dagarna tycker jag. Försöker använda handsprit så ofta jag kan och smörjer händerna varje kväll men det hjälper inte riktigt. Har ni något gammalt husmorsknep som gör susen som ni kan dela med er av?
  2. 1
    torra händer!! Lider inte ni andra här inne av torra händer? Jag är supertorr av allt balltande med vatten hela dagarna. Det är ju blöjbyten (två blöjbarn), matlagning, städning, egna toabesök och andra tillfällen då man tvättar händerna, mest hela dagarna tycker jag. Försöker använda handsprit så ofta jag kan och smörjer händerna varje kväll men det hjälper inte riktigt. Har ni något gammalt husmorsknep som gör susen som ni kan dela med er av?
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Barnolja!! Oliver är lite torr i hårbotten, så jag fick tips av BM på bvc att skölja händerna med varmt vatten& ha i en några droppar Natusanolja (har den med aloe vera)smörja in först hans huvud& sen mina egna händer noga! Funkar urbra& doftar gott Annars, om du har verkligen supersnustorra händer så du nästan har sprickor, ska du köpa salisylsyravaselin att smörja in ENBART DINA händer med& ha på ett par bomullsvantar någon timma eller tre.. Kram
  4. 2
    Barnolja!! Oliver är lite torr i hårbotten, så jag fick tips av BM på bvc att skölja händerna med varmt vatten& ha i en några droppar Natusanolja (har den med aloe vera)smörja in först hans huvud& sen mina egna händer noga! Funkar urbra& doftar gott Annars, om du har verkligen supersnustorra händer så du nästan har sprickor, ska du köpa salisylsyravaselin att smörja in ENBART DINA händer med& ha på ett par bomullsvantar någon timma eller tre.. Kram

Liknande trådar

  1. Torra händer...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 23:47
  2. Torra händer...
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 16:21
  3. Torra händer
    By Jessica N in forum Kropp & hälsa
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 10:54
  4. Torra händer?
    By Graboid in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 23:41
  5. torra händer
    By Gabriella in forum En bra idé
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar