Någn/Några GBG mammor
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Någn/Några GBG mammor

    som har lust att ses och fika och promenera imorgon, onsdag eller torsdag.

    De saker jag skulle göra har blivit inställda så nu känner jag mig lite sällskapsjuk...

    Nån som vill hitta på nåt, vet inte hur vädret ska bli - om det regnar som idag är det väl inte så kul att promenera dock.

    Vi kan gärna ses hemma hos mig om ni vill komma till Partille/Sävedalen på en fika...

    kram kram
    (även på dec)
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  2. 1
    Någn/Några GBG mammor som har lust att ses och fika och promenera imorgon, onsdag eller torsdag.

    De saker jag skulle göra har blivit inställda så nu känner jag mig lite sällskapsjuk...

    Nån som vill hitta på nåt, vet inte hur vädret ska bli - om det regnar som idag är det väl inte så kul att promenera dock.

    Vi kan gärna ses hemma hos mig om ni vill komma till Partille/Sävedalen på en fika...

    kram kram
    (även på dec)
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Torsdag passar bättre för mig. Jag kan ju inte fika, så det får bli lunch... Tror att det skulle vara ok väder på torsdag.
  4. 2
    Torsdag passar bättre för mig. Jag kan ju inte fika, så det får bli lunch... Tror att det skulle vara ok väder på torsdag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Vi är tyvärr upptagna både onsdag och torsdag

    Får hänga på nästa gång.
  6. 3
    Vi är tyvärr upptagna både onsdag och torsdag

    Får hänga på nästa gång.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Promenad i

    trädgårdsföreningen och sen lunch kanske - vad sägs om det?

    Mina barn går ju också på dagis mellan 9-14 så jag kan ju bara lunchfika också...

    tjingeling
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  8. 4
    Promenad i trädgårdsföreningen och sen lunch kanske - vad sägs om det?

    Mina barn går ju också på dagis mellan 9-14 så jag kan ju bara lunchfika också...

    tjingeling
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Fick just ändrade planer för imorgon, så då kan vi. Men är fortfarande uppbokade på torsdag.
  10. 5
    Fick just ändrade planer för imorgon, så då kan vi. Men är fortfarande uppbokade på torsdag.
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Torsdag passar

    mig bättre för imorgon har jag ingen bil, fick jag just reda på av min man.

    Vädret såg bättre ut på torsdag också.

    Synd att du inte kan på torsdag....men vi får samla ihop ett stort gäng en annan dag istället så att vi kan lunchfika och promenera och snackas vid lite.

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  12. 6
    Torsdag passar mig bättre för imorgon har jag ingen bil, fick jag just reda på av min man.

    Vädret såg bättre ut på torsdag också.

    Synd att du inte kan på torsdag....men vi får samla ihop ett stort gäng en annan dag istället så att vi kan lunchfika och promenera och snackas vid lite.

    kram kram
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Hoppas ni får trevligt. Bara 2 gånger kvar på babymassagen nu. Sen kan jag nog torsdagar med.
  14. 7
    Hoppas ni får trevligt. Bara 2 gånger kvar på babymassagen nu. Sen kan jag nog torsdagar med.
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8

    Ah det är

    babymassage du går på, på torsdagar.

    Funkar det bra? Gillar lille Gustaf det?

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  16. 8
    Ah det är babymassage du går på, på torsdagar.

    Funkar det bra? Gillar lille Gustaf det?

    kram kram
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9

    Men äsch

    Nu kan jag inte ha bilen imorgon heller och vill helst inte åka kommunalt med Sara än - så jag får hoppa av.....

    Vi får ta det en annan dag...

    kram Cecilia
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  18. 9
    Men äsch Nu kan jag inte ha bilen imorgon heller och vill helst inte åka kommunalt med Sara än - så jag får hoppa av.....

    Vi får ta det en annan dag...

    kram Cecilia
  19. Medlem sedan
    Jan 2008
    #10
    Jag tycker det är jättemysigt och Gustaf gillar vissa bitar bättre än andra. Ben, mage, bröst och händer går bra, men armar och ansikte är inte lika kul. Så vi hoppar över alla bitar dät han blir arg och kör det han gillar.

    Men mysigt är det!
  20. 10
    Jag tycker det är jättemysigt och Gustaf gillar vissa bitar bättre än andra. Ben, mage, bröst och händer går bra, men armar och ansikte är inte lika kul. Så vi hoppar över alla bitar dät han blir arg och kör det han gillar.

    Men mysigt är det!

Liknande trådar

  1. Finns det några ev maj-mammor?
    By Karolinalina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 11:48
  2. Någon/några GBG mammor
    By -Cecilia- in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 13:44
  3. Finns de några Gbg mammor här.
    By fisalisa in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 11:57
  4. Några Spanien mammor här?
    By gordii in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 22:58
  5. Några mammor i närheten?
    By susisan in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 15:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar