Idag fyller Astrid 1 år!
Efter Svårt att bli gravid/IVF
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Idag fyller Astrid 1 år!

    Firande med mormor och morfar samt kompisar har det varit nu på kvällskvisten. Om ni vill se en tårtkladdig tjej så finns hon i mitt album
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Idag fyller Astrid 1 år! Firande med mormor och morfar samt kompisar har det varit nu på kvällskvisten. Om ni vill se en tårtkladdig tjej så finns hon i mitt album
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Haha, klart

    att Astrid skulle ha en Lillan-docka! Vad söt hon är på alla bilderna och tårtan ser smaskig ut! Grattis igen! Kan inte fatta vad fort våra februaribebisar blev stora.

    kram Lima
  4. 2
    Haha, klart att Astrid skulle ha en Lillan-docka! Vad söt hon är på alla bilderna och tårtan ser smaskig ut! Grattis igen! Kan inte fatta vad fort våra februaribebisar blev stora.

    kram Lima
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Nej - hur det här gick till vete sjutton. Idag när jag vikarierade som spanskalärare kom min man till skolan (där HAN har jobbat som spanskalärare tidigare) och hade med sig Astrid. Hon satt då och lekte med några högstadieelever på golvet i skolans café och kastade en boll fram och tillbaka och var HELNÖJD med att vara i centrum... Vilken stortjej!
  6. 3
    Nej - hur det här gick till vete sjutton. Idag när jag vikarierade som spanskalärare kom min man till skolan (där HAN har jobbat som spanskalärare tidigare) och hade med sig Astrid. Hon satt då och lekte med några högstadieelever på golvet i skolans café och kastade en boll fram och tillbaka och var HELNÖJD med att vara i centrum... Vilken stortjej!
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Grattis Astrid! Vad hon är lik sin storebror! De är bägge så goa att man vill äta upp de.
  8. 4
    Grattis Astrid! Vad hon är lik sin storebror! De är bägge så goa att man vill äta upp de.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Jo, det syns ju onekligen att de är syskon. Vi behöver inte misstänka klinikerna för fusk - de är ju gjorda på varsitt sjukhus
  10. 5
    Jo, det syns ju onekligen att de är syskon. Vi behöver inte misstänka klinikerna för fusk - de är ju gjorda på varsitt sjukhus
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Stort grattis!

    Första födelsedagen! Det är stort! Fast kanske mest för mamma och pappa...
    Söt som socker är hon och det ska bli kul att se er igen på torsdag!

    *kram*
  12. 6
    Stort grattis! Första födelsedagen! Det är stort! Fast kanske mest för mamma och pappa...
    Söt som socker är hon och det ska bli kul att se er igen på torsdag!

    *kram*
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Ja, det ska bli kul! Vi tar troligen tåget - ska bli skönt att inte behöva köra - och rent ekonomiskt är det hugget som stucket - det är ju inte direkt gratis att parkera
  14. 7
    Ja, det ska bli kul! Vi tar troligen tåget - ska bli skönt att inte behöva köra - och rent ekonomiskt är det hugget som stucket - det är ju inte direkt gratis att parkera
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8

    Åh, skoj att

    vara i centrum så klart. Minns att mina elever också tyckt det varit kul när jag tagit med mig något av barnen . Kul att se killar i sexan lydigt följa en ettochetthalvtårings alla befallningar.
  16. 8
    Åh, skoj att vara i centrum så klart. Minns att mina elever också tyckt det varit kul när jag tagit med mig något av barnen . Kul att se killar i sexan lydigt följa en ettochetthalvtårings alla befallningar.
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9

    Stort grattis Astrid

    och vilken smarrig tårta hon fick då även om dockan såg ut att vara rätt god den med

    kramar från Arwen, Elric å Tyr
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  18. 9
    Stort grattis Astrid och vilken smarrig tårta hon fick då även om dockan såg ut att vara rätt god den med

    kramar från Arwen, Elric å Tyr
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Grattis till lilla stora Astrid!
  20. 10
    Grattis till lilla stora Astrid!
  21. Elle BF 13/5
    #11

    GRATTIS PÅ 1-årsdagen!

    till Astrid ! Vad fick hon i present på den stora dagen? Vad gillar hon att leka med?

    Kram
  22. 11
    GRATTIS PÅ 1-årsdagen! till Astrid ! Vad fick hon i present på den stora dagen? Vad gillar hon att leka med?

    Kram
  23. Medlem sedan
    Apr 2003
    #12
    Stort grattis lite i efterskott på 1-årsdagen! Det är verkligen rätt otroligt vad tiden går fort och vad de utvecklas, från att ha varit det lilla hjälplösa knytet till att bli ett litet barn som kan massor (och har starka åsikter om det mesta! *s* )
  24. 12
    Stort grattis lite i efterskott på 1-årsdagen! Det är verkligen rätt otroligt vad tiden går fort och vad de utvecklas, från att ha varit det lilla hjälplösa knytet till att bli ett litet barn som kan massor (och har starka åsikter om det mesta! *s* )
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Åh, grattis Astrid! Vi får äta lite gott fika och sjunga för henne på torsdag
    Tänk att det gått ett år sen vi skulle förlösa dig på toaletten Arkaden... KRAM!
  26. 13
    Åh, grattis Astrid! Vi får äta lite gott fika och sjunga för henne på torsdag
    Tänk att det gått ett år sen vi skulle förlösa dig på toaletten Arkaden... KRAM!
  27. Medlem sedan
    Nov 2003
    #14
    Men va?! Redan?! Hur snabbt har inte det gått?? Jättegrattis till Astrid på 1-årsdagen!

    Kram
  28. 14
    Men va?! Redan?! Hur snabbt har inte det gått?? Jättegrattis till Astrid på 1-årsdagen!

    Kram
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Hon fick zooduplo av oss, "tjejiga" plastbilar av kompisarna, en Lillandocka av mormor och morfar och så en pyjamas av farmor. Resten av släktingarna ska vi snart träffa av olika anledningar, så jag gissar att de hellre överlämnar presenter själva

    Hon gillar mest att leka med duplo, bollar, storebrors Bilarbilar och leksakskataloger.
  30. 15
    Hon fick zooduplo av oss, "tjejiga" plastbilar av kompisarna, en Lillandocka av mormor och morfar och så en pyjamas av farmor. Resten av släktingarna ska vi snart träffa av olika anledningar, så jag gissar att de hellre överlämnar presenter själva

    Hon gillar mest att leka med duplo, bollar, storebrors Bilarbilar och leksakskataloger.
  31. Elle BF 13/5
    #16

    Åh leksakskataolger

    är kul tycker/tyckte jag också....Karl Johan också
    Vi har kvar alla julkataloger från BR och Toys R US sedan flera år tillbaka!
  32. 16
    Åh leksakskataolger är kul tycker/tyckte jag också....Karl Johan också
    Vi har kvar alla julkataloger från BR och Toys R US sedan flera år tillbaka!
  33. Medlem sedan
    Jan 2003
    #17
    Å, tänk att hon redan är ett år! Grattis lite i efterskott.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  34. 17
    Å, tänk att hon redan är ett år! Grattis lite i efterskott.
  35. Medlem sedan
    Feb 2003
    #18

    Grattis!

    Grattis Astrid på 1-årsdagen!!
    Annci med Elvira-03 + Harry & Dante 12/1-06
  36. 18
    Grattis! Grattis Astrid på 1-årsdagen!!
  37. Medlem sedan
    Nov 1999
    #19
    Förresten - får vi relalalaxa dig imorgon?
  38. 19
    Förresten - får vi relalalaxa dig imorgon?
  39. Elle -
    #20

    Nej skall stressa lite till

    håller på att avsluta saker. Har flera avtal som skall skrivas om dessa två dagarna. Vet inte hur jag skall göra för att hinna till stan i morgon från Kungälv. Hade så gärna velat träffa er alla.
    Hade jag varit kvar vid korsvägen hade det ju kanske fungerat. Jag tar inget nytt på jobbet så tills nästa gång lovar jag att dyka upp. Funderar även på att gå ned lite mer i tid efter påsk. Är väldigt trött på kvällarna.
  40. 20
    Nej skall stressa lite till håller på att avsluta saker. Har flera avtal som skall skrivas om dessa två dagarna. Vet inte hur jag skall göra för att hinna till stan i morgon från Kungälv. Hade så gärna velat träffa er alla.
    Hade jag varit kvar vid korsvägen hade det ju kanske fungerat. Jag tar inget nytt på jobbet så tills nästa gång lovar jag att dyka upp. Funderar även på att gå ned lite mer i tid efter påsk. Är väldigt trött på kvällarna.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Astrid 2 år idag :)
    By milly-74 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 13:08
  2. 2 x Astrid-undersökning idag
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 10:53
  3. Astrid fyller år!!
    By Åsa m A, M & K in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 10:30
  4. Astrid fyller år idag
    By Bian in forum _97 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 16:28
  5. Astrid och Tea fyller 3 år idag!!!
    By Åsa m Alex`94, Molly`98 & Klara 021129 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 17:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar