Har ni någon gång varit på en
Ordet är fritt
  1. Princeccan
    #1

    Har ni någon gång varit på en

    ande seans?Vad kostade det?Vem fick ni kontakt med?Vad var det för känslor under seansen?
  2. 1
    Har ni någon gång varit på en ande seans?Vad kostade det?Vem fick ni kontakt med?Vad var det för känslor under seansen?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Medium, jag går hos ett medium regelbundet, 1 gång per år, det kostar runt 400 kr/tim. Mediumet fick kontakt med min döda pappa jag aldrig träffat och berättade saker om honom som ingen annn vet, hon sa tex exakt hur lång han var, han hade en ovanlig längd, hon sa även saker han skrivit i ett brev till mig som jag eldade upp för 10 år sedan...Hon berättade ven för mig om mina gardiner och om vårt överkast i sovrumet plus mina väskor, om mina barns framtid, om min framtid, om min mans känslor kring mig osv..
  4. 2
    Medium, jag går hos ett medium regelbundet, 1 gång per år, det kostar runt 400 kr/tim. Mediumet fick kontakt med min döda pappa jag aldrig träffat och berättade saker om honom som ingen annn vet, hon sa tex exakt hur lång han var, han hade en ovanlig längd, hon sa även saker han skrivit i ett brev till mig som jag eldade upp för 10 år sedan...Hon berättade ven för mig om mina gardiner och om vårt överkast i sovrumet plus mina väskor, om mina barns framtid, om min framtid, om min mans känslor kring mig osv..
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    nej. Jag har träffat medium några gånger privat, kostade ingenting då de själva bett om att få komma och undersöka huset jag då bodde i som var "välbesökt".
    Stor-seanser skulle jag inte gå på...... de känns inte seriösa och risken är stor att man går på årets dunderblåsning.
  6. 3
    nej. Jag har träffat medium några gånger privat, kostade ingenting då de själva bett om att få komma och undersöka huset jag då bodde i som var "välbesökt".
    Stor-seanser skulle jag inte gå på...... de känns inte seriösa och risken är stor att man går på årets dunderblåsning.
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Ja det har jag, det kostade 100 kr, jag fick kontakt med min gamla farfar, men min mamma får kontakt med samme man varje gång hon går (hon är mycket intresserad och går ofta) denne man var en kompis till mina föräldrar och dog väldigt hastigt. Spända känslor alla väntar på att nån ska tala till en.
  8. 4
    Ja det har jag, det kostade 100 kr, jag fick kontakt med min gamla farfar, men min mamma får kontakt med samme man varje gång hon går (hon är mycket intresserad och går ofta) denne man var en kompis till mina föräldrar och dog väldigt hastigt. Spända känslor alla väntar på att nån ska tala till en.
  9. Princeccan
    #5
    Jag tänker gå för därär för mycket som blit tsagt till andra jag känner
  10. 5
    Jag tänker gå för därär för mycket som blit tsagt till andra jag känner
  11. Princeccan
    #6
    oj va dyrt!
  12. 6
    oj va dyrt!

Liknande trådar

  1. Ni som har varit gravida mer än en gång!
    By Sael80 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-05-18, 11:58
  2. Nån som varit otrogen EN gång?
    By tjejn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 09:49
  3. Har ni varit olyckligt kära någon gång?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 21:25
  4. Ni som redan varit med en gång
    By paerla in forum Föräldraskap
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 18:55
  5. Har ni någon gång varit stöd
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 17:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar