Tjuvtestat negativt ruvardag 9
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Tjuvtestat negativt ruvardag 9

    Finns det något hopp kvar då? Som att det är för tidigt test? Mensen är beräknad på fredag (två veckor efter ägglossning) och det är efter ett FET som jag ruvar. Förra gången testade på positivt på ruvardag 11, kan det vara så stor skillnad på två dagar?

    Jag har verkligen inga symtom åt något håll...
    Karonesse med Ellen och Olle
  2. 1
    Tjuvtestat negativt ruvardag 9 Finns det något hopp kvar då? Som att det är för tidigt test? Mensen är beräknad på fredag (två veckor efter ägglossning) och det är efter ett FET som jag ruvar. Förra gången testade på positivt på ruvardag 11, kan det vara så stor skillnad på två dagar?

    Jag har verkligen inga symtom åt något håll...
  3. Abbi
    #2
    Dag 9 skall det inte visa något, även om man har hört att det gjort det. Man brukar ju t o m säga att det kan visa falskt positivt innan dag 10 om man gjort vanlig IVF då ÄL-sprutan fortfarande kan sitta i.
    Jag testade dag 14 sist och fick jättesvagt positivt, så svagt att att man knappt kunde se strecket. Hade säkert inte synts en dag innan.
    Födde en fin dotter 8 månader senare
  4. 2
    Dag 9 skall det inte visa något, även om man har hört att det gjort det. Man brukar ju t o m säga att det kan visa falskt positivt innan dag 10 om man gjort vanlig IVF då ÄL-sprutan fortfarande kan sitta i.
    Jag testade dag 14 sist och fick jättesvagt positivt, så svagt att att man knappt kunde se strecket. Hade säkert inte synts en dag innan.
    Födde en fin dotter 8 månader senare
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Jag tror att det finns hopp, det finns ju de som inte får positivt test förrän en vecka efter förväntad mens. Å andra sidan testade ju du positivt tidigt förra gången, men det borde ju kunna vara olika. Jag svamlar, märker jag. Jag hoppas så mycket att du ska lyckas. Fortsätter hålla tummarna.

    Många kramar
  6. 3
    Jag tror att det finns hopp, det finns ju de som inte får positivt test förrän en vecka efter förväntad mens. Å andra sidan testade ju du positivt tidigt förra gången, men det borde ju kunna vara olika. Jag svamlar, märker jag. Jag hoppas så mycket att du ska lyckas. Fortsätter hålla tummarna.

    Många kramar
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Tack snälla! Då kanske jag tillåter mig att fortsätta hoppas...

    Kram
  8. 4
    Tack snälla! Då kanske jag tillåter mig att fortsätta hoppas...

    Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Tack snälla du!

    Jag hoppas naturligtvis också och vet egentligen att det är för tidigt att testa, men jag kunde inte leva med spänningen. Får trots allt göra det några dagar till.

    Kram
  10. 5
    Tack snälla du!

    Jag hoppas naturligtvis också och vet egentligen att det är för tidigt att testa, men jag kunde inte leva med spänningen. Får trots allt göra det några dagar till.

    Kram

Liknande trådar

  1. tjuvtestat
    By kallekanin in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 09:10
  2. Spam: Tjuvtestat negativt på rd9... :-(
    By Karonesse in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 15:31
  3. Har tjuvtestat
    By Pelargon in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 09:34
  4. Idag har jag tjuvtestat
    By Lotta m.Hampus o Kim in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 20:02
  5. Jag har tjuvtestat idag!!
    By Lotta m.Hampus o Kim in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 11:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar