Ny här
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Ny här

    Hej!
    Får man vara med här? Är gravid med första barnet som beräknas komma i slutet på juni.
  2. 1
    Ny här Hej!
    Får man vara med här? Är gravid med första barnet som beräknas komma i slutet på juni.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Grattis och välkommen!

    Det finns alltid plats för fler!
    det är en salig blandning här av förstföderskor (som mig) och vettiga flerbarnsföräldrar.

    Högt i tak är det också. Så kliv in och stanna kvar!
  4. 2
    Grattis och välkommen!

    Det finns alltid plats för fler!
    det är en salig blandning här av förstföderskor (som mig) och vettiga flerbarnsföräldrar.

    Högt i tak är det också. Så kliv in och stanna kvar!
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    Välkommen! Här är det mysigt
  6. 3
    Välkommen! Här är det mysigt
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Tack så mycket!
    Tror inte jag riktigt fattat hur jag ska läsa och skriva, men det kommer kanske vartefter.

    Hur långt gången är du?
  8. 4
    Tack så mycket!
    Tror inte jag riktigt fattat hur jag ska läsa och skriva, men det kommer kanske vartefter.

    Hur långt gången är du?
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Tack så mycket.
    Ska bara lära mig hur allt funkar så blir det säkert jättebra sen :-)
  10. 5
    Tack så mycket.
    Ska bara lära mig hur allt funkar så blir det säkert jättebra sen :-)
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Välkommen hit, klart du får vara med! Grattis till graviditeten, du har så mycket att se fram emot... Själv väntar jag 3:an! Det är underbart att vara mamma!
    Kram!
  12. 6
    Välkommen hit, klart du får vara med! Grattis till graviditeten, du har så mycket att se fram emot... Själv väntar jag 3:an! Det är underbart att vara mamma!
    Kram!
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    Välkommen hit! Och grattis! Själv väntar jag trean som beräknas titta ut 14 juni.
  14. 7
    Välkommen hit! Och grattis! Själv väntar jag trean som beräknas titta ut 14 juni.
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Åh, så snällt! Blir ju nästan rörd, tänk på mina hormoner ;-)
    Åh, grattis till trean, då har du kläm på det här med att vara mamma då :-)
    Hur långt gången är du?
  16. 8
    Åh, så snällt! Blir ju nästan rörd, tänk på mina hormoner ;-)
    Åh, grattis till trean, då har du kläm på det här med att vara mamma då :-)
    Hur långt gången är du?
  17. Medlem sedan
    Feb 2008
    #9
    Tack så mycket!
    Grattis själv får jag säga :-)
  18. 9
    Tack så mycket!
    Grattis själv får jag säga :-)
  19. Medlem sedan
    Nov 2007
    #10
    Oj, det var inte meningen att sätta fart på dina hormoner... f'låt... Men det ÄR verkligen helt underbart med barn! Känslan när bebisen föds och kommer upp på magen är helt obeskrivlig... Och första gången är det ju helt magiskt...
    Ja, själv är man värsta proffset! Jag är i v.24 och lääängtar efter bebisen men njuter av att vara gravid, det är så härligt...
    Kram på dig!
  20. 10
    Oj, det var inte meningen att sätta fart på dina hormoner... f'låt... Men det ÄR verkligen helt underbart med barn! Känslan när bebisen föds och kommer upp på magen är helt obeskrivlig... Och första gången är det ju helt magiskt...
    Ja, själv är man värsta proffset! Jag är i v.24 och lääängtar efter bebisen men njuter av att vara gravid, det är så härligt...
    Kram på dig!
  21. Medlem sedan
    Dec 2007
    #11
    Klart du ska vara med! Bästa gänget som hänger här! u are gonna like it! Jag väntar första runt den 18 juni och är just nu i v 25!
  22. 11
    Klart du ska vara med! Bästa gänget som hänger här! u are gonna like it! Jag väntar första runt den 18 juni och är just nu i v 25!
  23. Medlem sedan
    Feb 2008
    #12
    He he :-) Det gör absolut ingenting!
    Ja, det ögonblicket längtar jag efter. Ser fram emot förlossningen med skräckblandad förtjusning. Sen att få gå på promenad med bebis i vagnen, uj uj uj :-)
    Kram
  24. 12
    He he :-) Det gör absolut ingenting!
    Ja, det ögonblicket längtar jag efter. Ser fram emot förlossningen med skräckblandad förtjusning. Sen att få gå på promenad med bebis i vagnen, uj uj uj :-)
    Kram
  25. S-mamman
    #13
    Hej och välkommen till vårt härliga gäng!
    Jag heter Sanna och har två gullklimpar utanför magen och en inuti. Beräknad till 30 maj men hänger här ändå!
  26. 13
    Hej och välkommen till vårt härliga gäng!
    Jag heter Sanna och har två gullklimpar utanför magen och en inuti. Beräknad till 30 maj men hänger här ändå!
  27. Medlem sedan
    Apr 2007
    #14
    Roligt! Välkommen!
  28. 14
    Roligt! Välkommen!
  29. Medlem sedan
    Feb 2008
    #15
    Härligt! Grattis får jag säga. Visst är det en spännande tid vi har framför oss? :-)
  30. 15
    Härligt! Grattis får jag säga. Visst är det en spännande tid vi har framför oss? :-)
  31. Medlem sedan
    Feb 2008
    #16
    Hej! Tack så mycket!
    Grattis till bebis i magen, spännande!
  32. 16
    Hej! Tack så mycket!
    Grattis till bebis i magen, spännande!
  33. Medlem sedan
    Feb 2008
    #17
    Tack så mycket!
    När är det beräknat för din del?
  34. 17
    Tack så mycket!
    När är det beräknat för din del?
  35. Medlem sedan
    Dec 2007
    #18
    ja helr crazy! har aldrig längtat så efter nåt!
  36. 18
    ja helr crazy! har aldrig längtat så efter nåt!
  37. Medlem sedan
    Feb 2008
    #19
    Jag håller med dig. Längtar efter förlossningen och sen efter promenader med vagnen :-)
  38. 19
    Jag håller med dig. Längtar efter förlossningen och sen efter promenader med vagnen :-)
  39. Medlem sedan
    Oct 2007
    #20
    Välkommen till junigruppen!
    Här kommer du trivas bra, det kan jag lova. Bara gulliga mammor/blivande mammor här inne.
  40. 20
    Välkommen till junigruppen!
    Här kommer du trivas bra, det kan jag lova. Bara gulliga mammor/blivande mammor här inne.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar