välkommen till holland.....
Kromosomer
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1
  2. 1
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2

    ändrat resmål

    Vilken vacker och känslosam film. Jag blev så rörd. Ja inte blev det en liten stilla tripp som som min man och jag planerat när vi skaffade ett tredje barn. Det blev en äventyrsresa där ingen dag är den andra lik.
  4. 2
    ändrat resmål Vilken vacker och känslosam film. Jag blev så rörd. Ja inte blev det en liten stilla tripp som som min man och jag planerat när vi skaffade ett tredje barn. Det blev en äventyrsresa där ingen dag är den andra lik.
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    VIsst är den fin!
    Alla barn är en gåva det gäller att se det vackra i våra barn. Mitt mellanbarn har DS. Vår kris blev att hans lillebror fick leukemi, man kan inte välja hur livet ska se man får följa flödet och njuta av varje dag med sina barn. Lillebror mår bra idag, men det har varit tufft.
    Jag blir tårögd när jag hör och ser denna film, "välkommen till Holland" ...
  6. 3
    VIsst är den fin!
    Alla barn är en gåva det gäller att se det vackra i våra barn. Mitt mellanbarn har DS. Vår kris blev att hans lillebror fick leukemi, man kan inte välja hur livet ska se man får följa flödet och njuta av varje dag med sina barn. Lillebror mår bra idag, men det har varit tufft.
    Jag blir tårögd när jag hör och ser denna film, "välkommen till Holland" ...
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Jättefin film, jag blev så rörd. Jag visste inte att dikten fanns som en egen sång.

    Victors mamma
  8. 4
    Jättefin film, jag blev så rörd. Jag visste inte att dikten fanns som en egen sång.

    Victors mamma
  9. Fiano
    #5
    Åh vad fin!!
  10. 5
    Åh vad fin!!
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Underbart! Så vackert och talande. Finns inga ord egentligen.... Tack för den påminnelsen om vad som är viktigt och kanske framförallt vad som INTE är viktigt.
    Kramar till er underbara familj
    Maria
  12. 6
    Underbart! Så vackert och talande. Finns inga ord egentligen.... Tack för den påminnelsen om vad som är viktigt och kanske framförallt vad som INTE är viktigt.
    Kramar till er underbara familj
    Maria
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Visst känner vi varandra .... från ALB?
  14. 7
    Visst känner vi varandra .... från ALB?
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Vad fint!!!!!
  16. 8
    Vad fint!!!!!
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9
    Vilken sötnos=) vilken personlighet=) tack så mycket
  18. 9
    Vilken sötnos=) vilken personlighet=) tack så mycket
  19. Medlem sedan
    Feb 2000
    #10
    Gripande film och jättebra musik! Blev nyfiken över om man kan själv göra nåt liknande? Och hur i så fall? Hälsn från Helle
  20. 10
    Gripande film och jättebra musik! Blev nyfiken över om man kan själv göra nåt liknande? Och hur i så fall? Hälsn från Helle
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11
    jag tänker så det knakar.... men hittar inte något ansikte....
    Tyvärr har jag ju så dåligt minne nuförtiden. Jag är dock inte förvånad om vi skulle känna varandra. ALB var ju andra hemmet till oss mellan 03-05. Hade din dotter leukemi? Eller vad hade hon?
    roligt att träffa på någon som jag känner....
  22. 11
    jag tänker så det knakar.... men hittar inte något ansikte....
    Tyvärr har jag ju så dåligt minne nuförtiden. Jag är dock inte förvånad om vi skulle känna varandra. ALB var ju andra hemmet till oss mellan 03-05. Hade din dotter leukemi? Eller vad hade hon?
    roligt att träffa på någon som jag känner....
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Jättefin och träffande film!
    Gissa om mina tårar rinner!
  24. 12
    Jättefin och träffande film!
    Gissa om mina tårar rinner!

Liknande trådar

  1. Till Holland!
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 11:43
  2. Resan till Holland?
    By Liselotte66 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 21:29
  3. Välkommen till Holland!
    By Himmelsblå in forum Bokstavsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 13:56
  4. Välkommen till er nya!
    By FruLeskinen in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 09:11
  5. Jag vill också åka till Holland...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 11:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar