Anmäler mig som villig
_0812 Decemberbarn
  1. Tre vill bli fyra
    #1

    Anmäler mig som villig

    Jag hoppas också på att få hamna i den här gruppen. Försöket att landa i november-gruppen har just misslyckats, så nu satsar vi på december istället. Jag har BIM den 25 mars, så det är ett tag kvar...

    Lycka till ni andra!
  2. 1
    Anmäler mig som villig Jag hoppas också på att få hamna i den här gruppen. Försöket att landa i november-gruppen har just misslyckats, så nu satsar vi på december istället. Jag har BIM den 25 mars, så det är ett tag kvar...

    Lycka till ni andra!
  3. Tre vill bli fyra
    #2
    Insåg just att jag har två försök på mig att hamna i den här gruppen. Tidigt tidigt i december eller sent, sent i månaden ;-) Då kan det väl inte gå snett eller?
  4. 2
    Insåg just att jag har två försök på mig att hamna i den här gruppen. Tidigt tidigt i december eller sent, sent i månaden ;-) Då kan det väl inte gå snett eller?
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    då är vi två, också två försök den här månaden, antingen 3 dec eller 29dec… känns lite annorlunda den här gången efter äl, ilar på vänster sida i höjd med äggstocken och äl var i måndags. MAn kan ju alltid hoppas att det går rätt den här gången.
  6. 3
    då är vi två, också två försök den här månaden, antingen 3 dec eller 29dec… känns lite annorlunda den här gången efter äl, ilar på vänster sida i höjd med äggstocken och äl var i måndags. MAn kan ju alltid hoppas att det går rätt den här gången.

Liknande trådar

  1. Sex och en villig kille?
    By Ökad sexlust! in forum _1107 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 23:38
  2. kan någon villig själ hjälpa mig
    By maddisen m 3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 15:10
  3. Villig att sitter på T-centralen
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2010-12-29, 11:28
  4. ingen mer villig...
    By garion in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 17:44
  5. Någon villig man......
    By enskedeanna in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 21:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar