en tut till stan!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    en tut till stan!

    Tog mig i kragen idag och tuffade in till vår lilla stad för att titta på lite folk. Skulle kolla av bokrean (suck, inte barnvagnsanpassat, köper på nätet istället) och hämta Liberopaketet. De var ju naturligtvis slut... Köpte två toppar som jag inte orkade prova..sitter som hösäckar. Ahhh, inte lätt när man är mitt emellan storlekar, eller rättare sagt, small hade kanske funkat om inte boobisarna är XL.
    Stannade till i vår galleria där P4 sände direkt nu i melodifestivaltider. Nån var väl där, Daniel?, tror jag. Vi for hemåt efter en stund, kul att se på iallafall.
    På vägen hem stannade jag och köpte en orkidée och for och lämnade den till vänner som flyttar till byn. Sambon håller fortfarande på att bära lådor. Kommer nog snart hoppas jag.

    Imorgon går sambon på melodifestivalen och jag åker hem till en kompis och tittar på TV. Farmor&farfar som vi litar på som barnvakter är inte hemma annars hade jag också gått. Tror ändå att det är bättre på TV, säker skitkasst ljud på plats.

    Ha det bra!
    mamma till Ella - född 070727 och Elias - född 091021
  2. 1
    en tut till stan! Tog mig i kragen idag och tuffade in till vår lilla stad för att titta på lite folk. Skulle kolla av bokrean (suck, inte barnvagnsanpassat, köper på nätet istället) och hämta Liberopaketet. De var ju naturligtvis slut... Köpte två toppar som jag inte orkade prova..sitter som hösäckar. Ahhh, inte lätt när man är mitt emellan storlekar, eller rättare sagt, small hade kanske funkat om inte boobisarna är XL.
    Stannade till i vår galleria där P4 sände direkt nu i melodifestivaltider. Nån var väl där, Daniel?, tror jag. Vi for hemåt efter en stund, kul att se på iallafall.
    På vägen hem stannade jag och köpte en orkidée och for och lämnade den till vänner som flyttar till byn. Sambon håller fortfarande på att bära lådor. Kommer nog snart hoppas jag.

    Imorgon går sambon på melodifestivalen och jag åker hem till en kompis och tittar på TV. Farmor&farfar som vi litar på som barnvakter är inte hemma annars hade jag också gått. Tror ändå att det är bättre på TV, säker skitkasst ljud på plats.

    Ha det bra!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    En tur, skulle det va!
  4. 2
    En tur, skulle det va!
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Bra att du varit ute på äventyr! Jag tycker att du har lite lyxproblem med boobisar i XL. Jag läser lite avundsjukt. Jag är liksom inte den typen. Nu när jag avvecklar går jag mer och mer mot taxöron i XS.

    Synd att du inte kan följa med på melodifestivalen! Hoppas att det är bättre än förra veckan iaf så det är nåt att lyssna på hemma i soffan.

    På tal om bokrea så håller jag mig borta också. Jag är så torsk på kokböcker att det är lika bra att stanna hemma. Jag ruinerar mig!
  6. 3
    Bra att du varit ute på äventyr! Jag tycker att du har lite lyxproblem med boobisar i XL. Jag läser lite avundsjukt. Jag är liksom inte den typen. Nu när jag avvecklar går jag mer och mer mot taxöron i XS.

    Synd att du inte kan följa med på melodifestivalen! Hoppas att det är bättre än förra veckan iaf så det är nåt att lyssna på hemma i soffan.

    På tal om bokrea så håller jag mig borta också. Jag är så torsk på kokböcker att det är lika bra att stanna hemma. Jag ruinerar mig!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Tänkte inte att man kan se det så! Men, vore ändå skönt om man kunde köpa kläder som passar mer än bara tuttarna Hmm..kokböcker, funderar på någon barnmatsbok. Något att rekommendera?
  8. 4
    Tänkte inte att man kan se det så! Men, vore ändå skönt om man kunde köpa kläder som passar mer än bara tuttarna Hmm..kokböcker, funderar på någon barnmatsbok. Något att rekommendera?
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Nja, där var det knivigare. Tänkte på att Lina_83 har skrivit om "Första och andra mosboken".
  10. 5
    Nja, där var det knivigare. Tänkte på att Lina_83 har skrivit om "Första och andra mosboken".

Liknande trådar

  1. Åka till stan?
    By Kål-mor in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 22:56
  2. Och nu bär det av till stan för ett UL
    By zoega in forum _0906 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 18:05
  3. Till stan!
    By compax in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 20:34
  4. Nu ska jag yra in till stan
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 11:55
  5. Ska in till stan :)
    By Kråkan in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 11:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar