Dragit ut den eländiga visdomstanden!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Dragit ut den eländiga visdomstanden!

    Och nu sitter jag här dagen efter och tycker synd om mig själv! Det gick bra att få ut den i alla fall, först skar de upp sen sågade de sönder den och plockade ut bitarna och sydde ihopa. Kändes inget MEN oj sen när bedövningen släppte. Jag är smått hög på värktabletterna jag tar och sover mest! Zzzzzzz

    Hoppas ni får en bättre helg än mig!

    Nikki
  2. 1
    Dragit ut den eländiga visdomstanden! Och nu sitter jag här dagen efter och tycker synd om mig själv! Det gick bra att få ut den i alla fall, först skar de upp sen sågade de sönder den och plockade ut bitarna och sydde ihopa. Kändes inget MEN oj sen när bedövningen släppte. Jag är smått hög på värktabletterna jag tar och sover mest! Zzzzzzz

    Hoppas ni får en bättre helg än mig!

    Nikki
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Låter inget vidare. Lev på värktabletterna över helgen så ska du se att det har gått över. Hoppas jag i alla fall.
  4. 2
    Låter inget vidare. Lev på värktabletterna över helgen så ska du se att det har gått över. Hoppas jag i alla fall.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Nu är du av med den i alla fall! Så behöver du inte få några mer problem med den. Det blir några jobbiga dagar nu men sen är det över och den kommer aldrig tillbaka!
  6. 3
    Nu är du av med den i alla fall! Så behöver du inte få några mer problem med den. Det blir några jobbiga dagar nu men sen är det över och den kommer aldrig tillbaka!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Aj och huuuu, jag lider med dig. Man som Emma skriver; nu är den väck och kan aldrig bråka med dig mer.
    Hoppas smärtan försvinner fort och att det läker fint nu.
  8. 4
    Aj och huuuu, jag lider med dig. Man som Emma skriver; nu är den väck och kan aldrig bråka med dig mer.
    Hoppas smärtan försvinner fort och att det läker fint nu.

Liknande trådar

  1. Visdomstanden....
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-14, 07:44
  2. Visdomstanden är borta :D
    By kärlekensmirakel in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 15:55
  3. Visdomstanden...
    By Jess74 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 16:22
  4. ont i visdomstanden
    By lady_black in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 18:30
  5. Min eländiga dag
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 10:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar