Det är jag som är gravid! :-D
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Det är jag som är gravid! :-D

    .

    Nä, skojar bara. (ja jag vet, jag har taskig humor)

    Men nu vill jag veta vad er första tanke var när ni såg att Mathea var gravid?
    (min hade nog varit, är hon helt dum i huvudet)

    För övrigt gissar jag på Charlotte!
  2. 1
    Det är jag som är gravid! :-D .

    Nä, skojar bara. (ja jag vet, jag har taskig humor)

    Men nu vill jag veta vad er första tanke var när ni såg att Mathea var gravid?
    (min hade nog varit, är hon helt dum i huvudet)

    För övrigt gissar jag på Charlotte!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    nähä!!!! tänkte jag, men samtidigt att jag inte har full koll på allas barn och deras val av preventivmedel
    Dum i huvet-? nejdå, barn är det finaste som finns! ju fler man har desto mer kärlek! ( vi har ju fått fem tjejer och bonuskillarna har flyttat hemifrån)
  4. 2
    nähä!!!! tänkte jag, men samtidigt att jag inte har full koll på allas barn och deras val av preventivmedel
    Dum i huvet-? nejdå, barn är det finaste som finns! ju fler man har desto mer kärlek! ( vi har ju fått fem tjejer och bonuskillarna har flyttat hemifrån)
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    Grattis! *S*


    Du har ju inte ens tre barn så dig var det nog ingen här som räknade med ändå men hög som jag är på värktabletter så tänkte jag OJ *S*
  6. 3
    Grattis! *S*


    Du har ju inte ens tre barn så dig var det nog ingen här som räknade med ändå men hög som jag är på värktabletter så tänkte jag OJ *S*
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Och när hann du med det? Det var min första tanke. Inte att du är helt dum i huvudet men att oooops, en liten olycka.

    Charlotte var ingen dum gissning. Ja, jag är det då inte men det fattade du kanske redan?
  8. 4
    Och när hann du med det? Det var min första tanke. Inte att du är helt dum i huvudet men att oooops, en liten olycka.

    Charlotte var ingen dum gissning. Ja, jag är det då inte men det fattade du kanske redan?
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Min första tanke var precis som ovanstående talare När var hur?
  10. 5
    Min första tanke var precis som ovanstående talare När var hur?
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6
    Grattis!!! Jag tänkte å va kul, hon har träffat någon och är kär! Men då gissar jag på Frida! Eller kanske Charlotte när du säger det!
  12. 6
    Grattis!!! Jag tänkte å va kul, hon har träffat någon och är kär! Men då gissar jag på Frida! Eller kanske Charlotte när du säger det!
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7
    Jaha, Frida går bort, såg ledtrådarna där nere nu! Men C ellr venus MÅSTE det vara då!
  14. 7
    Jaha, Frida går bort, såg ledtrådarna där nere nu! Men C ellr venus MÅSTE det vara då!
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Jag tänkte "Shit vad coolt" följt av "Att hon orkar?!". Sen kom jag på att det inte kunde vara du, och då skrattade jag (har visst också dålig humor .
  16. 8
    Jag tänkte "Shit vad coolt" följt av "Att hon orkar?!". Sen kom jag på att det inte kunde vara du, och då skrattade jag (har visst också dålig humor .

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar