låg i blodtrycket.
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    låg i blodtrycket.

    Inte undra på att jag känner mig lite yrslig ibland. Jag var på BM kontroll igår och mitt tryck var inte det högsta. Att tillägga var jag riktigt stressad nästan arg när jag komför dörren var låst och skylten sa att det var stängt. Fick gå tillbaka och in genom en annan dörr släpandes på två barn och jag själv som knappt kan gå ibland pga min satans foglossning.
    När hon väl tar trycket och jag säger att det kan nog vara lite högt idag då jag är stressad säger hon istället att vi ska vara glada att du är stressad trycket är 92/56 inte undra på att jag är yr ibland.
    Det är väl bara att acceptera att jag är en lågtryckare men det ger mig lite problem ibland tyvärr.
    Allt annat var bra bebin hade fina hjärtljud liksom navelsträngen tyvärr glömde hon säga hur många slag/min men det kan bero på att mina grabbar fick hjälpa till med att lyssna på hjärtljuden vilket var jättesnällt av BM.
  2. 1
    låg i blodtrycket. Inte undra på att jag känner mig lite yrslig ibland. Jag var på BM kontroll igår och mitt tryck var inte det högsta. Att tillägga var jag riktigt stressad nästan arg när jag komför dörren var låst och skylten sa att det var stängt. Fick gå tillbaka och in genom en annan dörr släpandes på två barn och jag själv som knappt kan gå ibland pga min satans foglossning.
    När hon väl tar trycket och jag säger att det kan nog vara lite högt idag då jag är stressad säger hon istället att vi ska vara glada att du är stressad trycket är 92/56 inte undra på att jag är yr ibland.
    Det är väl bara att acceptera att jag är en lågtryckare men det ger mig lite problem ibland tyvärr.
    Allt annat var bra bebin hade fina hjärtljud liksom navelsträngen tyvärr glömde hon säga hur många slag/min men det kan bero på att mina grabbar fick hjälpa till med att lyssna på hjärtljuden vilket var jättesnällt av BM.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Oj, ja då är det inte så konstigt att du är yr. Jobbigt att behöva ha både det och foglossningen.

    Kul att dina barn fick vara med och lyssna. Jag hade ev tänkt att mina skulle få följa med nästa gång. De har tjatat lite om det, och jag tror att de skulle tycka det var jättespännande.
  4. 2
    Oj, ja då är det inte så konstigt att du är yr. Jobbigt att behöva ha både det och foglossningen.

    Kul att dina barn fick vara med och lyssna. Jag hade ev tänkt att mina skulle få följa med nästa gång. De har tjatat lite om det, och jag tror att de skulle tycka det var jättespännande.
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Jag har det likadant. Stressade oxå sist till BM och då hade jag 90/50. Så det snurrar här med
  6. 3
    Jag har det likadant. Stressade oxå sist till BM och då hade jag 90/50. Så det snurrar här med
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Ännu en lågblodtryckare :-)

    Jag hade 90/55 förra BM besöket. Jag har alltid haft lågt blodtryck. Jag märker det mest på att jag fryser ofta och blir slö och trött om jag sitter still för länge. Men jag brukar tänka att det är bättre med för lågt än för högt.
  8. 4
    Ännu en lågblodtryckare :-)

    Jag hade 90/55 förra BM besöket. Jag har alltid haft lågt blodtryck. Jag märker det mest på att jag fryser ofta och blir slö och trött om jag sitter still för länge. Men jag brukar tänka att det är bättre med för lågt än för högt.

Liknande trådar

  1. Blodtrycket 160/105
    By Lotta med 5killar in forum _1106 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-27, 09:35
  2. Blodtrycket ok
    By peter56 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 14:37
  3. blodtrycket
    By mini me in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 14:25
  4. Hur har ni det med blodtrycket?
    By anelle in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 17:31
  5. Blodtrycket bra!
    By BusigaLisa in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 18:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar