Endast Ponder är vaken...
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Endast Ponder är vaken...

    Kul lördag det här blev då (och nej, jag är inte intresserad av Melodifestivalen!) - alla i huset sover utom jag, och jag känner mig (för en gångs skull) sällskapssjuk. Är inte DET typiskt? Maken skulle "bara ligga hos Prinsen ett par minuter så att han lugnar ner sig" (inte för att han var särskilt upprörd, så jag tror maken bara ville ta chansen att sova ), och har inte setts till sen pass 19:15. Håhåjaja, jag får väl titta på CSI Miami i brist på annat, och försöka låta bli att äta godis!

    Hoppas ni har en bra lördagkväll!
    Ponder m Prinsen juni -06 och Lillskrutt april -08

    Jag gör handstämplade smycken:
    http://handstamplat.blogg.se

    Häng på min utmaning - bli blodgivare!
    http://ponderingar.blogspot.com/2008...-utmaning.html

    Mina bloggar:
    http://ponderingar.blogspot.com
    http://pondersmat.blogspot.com
  2. 1
    Endast Ponder är vaken... Kul lördag det här blev då (och nej, jag är inte intresserad av Melodifestivalen!) - alla i huset sover utom jag, och jag känner mig (för en gångs skull) sällskapssjuk. Är inte DET typiskt? Maken skulle "bara ligga hos Prinsen ett par minuter så att han lugnar ner sig" (inte för att han var särskilt upprörd, så jag tror maken bara ville ta chansen att sova ), och har inte setts till sen pass 19:15. Håhåjaja, jag får väl titta på CSI Miami i brist på annat, och försöka låta bli att äta godis!

    Hoppas ni har en bra lördagkväll!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Och Emma då... Jag har en jävla-skit-lördagskväll. Varför blir ungen SÄMRE av hostmedicin, meningen är väl ändå att man ska bli bättre? Om jag var du skulle jag inte försöka låta bli att äta godis, jag skulle tröstäta kilovis!
  4. 2
    Och Emma då... Jag har en jävla-skit-lördagskväll. Varför blir ungen SÄMRE av hostmedicin, meningen är väl ändå att man ska bli bättre? Om jag var du skulle jag inte försöka låta bli att äta godis, jag skulle tröstäta kilovis!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Menjag har ju inget skäl att tröstäta, däremot har du det. *skickar över godispåsen till Emma*

    Eländest jädra skithosta - nu får det vara nog!!
  6. 3
    Menjag har ju inget skäl att tröstäta, däremot har du det. *skickar över godispåsen till Emma*

    Eländest jädra skithosta - nu får det vara nog!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Ja, alltså, nu börjar jag faktiskt bli orolig på allvar. Och jag brukar inte oroa mig i första taget. Men det är något som är fel, väldigt fel. Hon hostar bara värre och värre och värre för varje dag som går, och det har bara blivit ÄNNU värre sen vi började medicinera.

    Jag bryr mig inte om jag aldrig mer får sova, bara hon blir frisk! *gråter*
  8. 4
    Ja, alltså, nu börjar jag faktiskt bli orolig på allvar. Och jag brukar inte oroa mig i första taget. Men det är något som är fel, väldigt fel. Hon hostar bara värre och värre och värre för varje dag som går, och det har bara blivit ÄNNU värre sen vi började medicinera.

    Jag bryr mig inte om jag aldrig mer får sova, bara hon blir frisk! *gråter*
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    Här har vi ätit godis

    och kollat melodifestival. Fick kompensera lite för godisintaget eftersom Thelma ville dansa till varje låt. Men nu sover hon och jag slöar i soffan med sambon brevid mig. Låtsas att jag är intresserad av hans fotbollsprat, och han verkar inte ens ana oråd när jag skriver samtidigt.
  10. 5
    Här har vi ätit godis och kollat melodifestival. Fick kompensera lite för godisintaget eftersom Thelma ville dansa till varje låt. Men nu sover hon och jag slöar i soffan med sambon brevid mig. Låtsas att jag är intresserad av hans fotbollsprat, och han verkar inte ens ana oråd när jag skriver samtidigt.
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    Och jag är vaken.....jobbar till 03 (började 21)...sen börjar jag kl 07 igen... Har dessutom redan jobbat 7-15 redan....*tycker lite synd om mig själv *
  12. 6
    Och jag är vaken.....jobbar till 03 (började 21)...sen börjar jag kl 07 igen... Har dessutom redan jobbat 7-15 redan....*tycker lite synd om mig själv *
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    Haha, nej han tror säkert att du är jäääätteintresserad av fotbollsgagget! Och att du sitter och antecknar det han säger....
  14. 7
    Haha, nej han tror säkert att du är jäääätteintresserad av fotbollsgagget! Och att du sitter och antecknar det han säger....
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Oj, hjälp, vilken arbetsdag! Hoppas du får vila ordentligt när arbetspassen är över.
  16. 8
    Oj, hjälp, vilken arbetsdag! Hoppas du får vila ordentligt när arbetspassen är över.
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Men jösses, vem har gjort det schemat???
  18. 9
    Men jösses, vem har gjort det schemat???
  19. Medlem sedan
    Jul 2005
    #10
    Förklaring Är bara behovsanställd och på olika ställen.Jobbade lörd och sönd 7-15 på ett ställe och sen kvällen på ett annat.
    Men jag behöver verkligen alla arbetspass jag kan få och då blir det såhär ibland....
  20. 10
    Förklaring Är bara behovsanställd och på olika ställen.Jobbade lörd och sönd 7-15 på ett ställe och sen kvällen på ett annat.
    Men jag behöver verkligen alla arbetspass jag kan få och då blir det såhär ibland....
  21. Medlem sedan
    Aug 2003
    #11
    Och t o m Ponders uppkoppling gick och la sig, det var därför jag försvann så abrupt igår. Kul att se att jag inte var ensam här inne i allafall.
  22. 11
    Och t o m Ponders uppkoppling gick och la sig, det var därför jag försvann så abrupt igår. Kul att se att jag inte var ensam här inne i allafall.

Liknande trådar

  1. ... endast tomten är vaken..
    By millimin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 13:05
  2. Endast miriam är vaken...
    By kaza in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-24, 09:00
  3. "Endast Frida är vaken..."
    By -Frida- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 01:01
  4. Endast A är vaken? =)
    By A m A-03+bf6/1 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 12:52
  5. Endast tomten är vaken..
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 12:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar