6 år !!!
_02 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    6 år !!!

    Ja i år fyller våra barn 6 år. Fler än jag som inte kan fatta det ???? Dom första i denna gruppen borde väl fylla snart kan jag tro ? Tindra fyller 27 mars, och hon räknar dagarna och ser verkligen fram emot sitt 6-års-kalas. Själv minns jag dagen hon föddes som igår. Minns varje sekund av värkar, och lyckan då hon lades på mitt bröst. 52 cm lång och 3985 gr tung. Nu 6 år senare har hon blivit en lång, smal och ståtlig liten dam =) Vart tog tiden vägen ? Hur gick det så här snabbt ?? Nån som kan förklara ??

    Kram på er allihopa :-)
    <3 Mamma till världens 3 vackraste barn <3

    Läs om vårat liv på http://eliassonfamily.blogg.se
  2. 1
    6 år !!! Ja i år fyller våra barn 6 år. Fler än jag som inte kan fatta det ???? Dom första i denna gruppen borde väl fylla snart kan jag tro ? Tindra fyller 27 mars, och hon räknar dagarna och ser verkligen fram emot sitt 6-års-kalas. Själv minns jag dagen hon föddes som igår. Minns varje sekund av värkar, och lyckan då hon lades på mitt bröst. 52 cm lång och 3985 gr tung. Nu 6 år senare har hon blivit en lång, smal och ståtlig liten dam =) Vart tog tiden vägen ? Hur gick det så här snabbt ?? Nån som kan förklara ??

    Kram på er allihopa :-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Håller med!

    Tiden går verkligen fort. Kan inte heller fatta att vår "lilla" tjej snart blir 6 år, det 11 april närmare bestämt. Sen att de ska börja i "skolan" i höst känns också så stort. Amanda längtar verkligen tills dess.
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  4. 2
    Håller med! Tiden går verkligen fort. Kan inte heller fatta att vår "lilla" tjej snart blir 6 år, det 11 april närmare bestämt. Sen att de ska börja i "skolan" i höst känns också så stort. Amanda längtar verkligen tills dess.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    idag

    fyller Isadora sex år. Jag fattar ingenting.
    Det där långa, vackra, underbara lilla tweeniemonstret. Mitt barn? Huuh??

    Vi har iaf sjungit för henne, stackars barn jag är hes och hennes pappa kan inte ta en ren ton, och kommit med bricka där hon bestämt vad det ska vara på. Äpplejuice och digestive med ost.
    Hon fick lite paket, en armbandsklocka, en bok, en dagbok, något spel. Bäst var bokmärket som man kan lägga i böcker och ett pyttespel för 20kr som hennes syster köpt...

    I lördags följde hon med sin morfar och valde en ny cykel så det var svårt att toppa (en cerise med fjärilar på, tom en fjäril på sadeln!!!)

    Idag bjuder hon på piggelin på dagis ("Amanda och Felix tål faktiskt inte laktos och jag vill att alla ska äta samma") och på lördags ka hon ha pyamasparty, 7 tjejer och 3 killar och två småsystrar.... Funderar på att försöka lämna en till grannen
  6. 3
    idag fyller Isadora sex år. Jag fattar ingenting.
    Det där långa, vackra, underbara lilla tweeniemonstret. Mitt barn? Huuh??

    Vi har iaf sjungit för henne, stackars barn jag är hes och hennes pappa kan inte ta en ren ton, och kommit med bricka där hon bestämt vad det ska vara på. Äpplejuice och digestive med ost.
    Hon fick lite paket, en armbandsklocka, en bok, en dagbok, något spel. Bäst var bokmärket som man kan lägga i böcker och ett pyttespel för 20kr som hennes syster köpt...

    I lördags följde hon med sin morfar och valde en ny cykel så det var svårt att toppa (en cerise med fjärilar på, tom en fjäril på sadeln!!!)

    Idag bjuder hon på piggelin på dagis ("Amanda och Felix tål faktiskt inte laktos och jag vill att alla ska äta samma") och på lördags ka hon ha pyamasparty, 7 tjejer och 3 killar och två småsystrar.... Funderar på att försöka lämna en till grannen
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Ja, jisses! Det är helt otroligt! Nu väntar 6-års till hösten. Tänk om 6 år till, då har man nästan en tonåring hemma. Det känns skumt :-)

    Jag funderar annars för fullt på vad vår 6-åring ska önska sig till födelsedagen. Känns svårt! Känns som om hon har det mesta.
  8. 4
    Ja, jisses! Det är helt otroligt! Nu väntar 6-års till hösten. Tänk om 6 år till, då har man nästan en tonåring hemma. Det känns skumt :-)

    Jag funderar annars för fullt på vad vår 6-åring ska önska sig till födelsedagen. Känns svårt! Känns som om hon har det mesta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar