En massa ord
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    En massa ord

    Det kommer nya ord hela tiden från Charlie! Det är så himla kul att han kan så mycket, förstår så mycket och kan göra sig förstådd!

    Vi har köksbordet så Charlie ser ut på vägen när han sitter och äter. Han pekar och berättar hela tiden vad som kommer förbi utanför huset. Buss! Bil! Hund! etc..

    Det är ju helt underbart att märka att de faktiskt förstår det mesta av det vardagliga pratet i familjen! Jag tycker det är en sån mysig ålder de är i just nu..
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  2. 1
    En massa ord Det kommer nya ord hela tiden från Charlie! Det är så himla kul att han kan så mycket, förstår så mycket och kan göra sig förstådd!

    Vi har köksbordet så Charlie ser ut på vägen när han sitter och äter. Han pekar och berättar hela tiden vad som kommer förbi utanför huset. Buss! Bil! Hund! etc..

    Det är ju helt underbart att märka att de faktiskt förstår det mesta av det vardagliga pratet i familjen! Jag tycker det är en sån mysig ålder de är i just nu..
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Jag håller med att det är en härlig ålder! Vi har många gånger blivit förvånade över hur mycket Anni redan förstår (och att hon kan följa även krångligare instruktioner) -häftigt! Det händer verkligen mycket i utvecklingen just nu
  4. 2
    Jag håller med att det är en härlig ålder! Vi har många gånger blivit förvånade över hur mycket Anni redan förstår (och att hon kan följa även krångligare instruktioner) -häftigt! Det händer verkligen mycket i utvecklingen just nu
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    vilgot är med otroligt intresserad av vad som händer utanför fönstret O snacket e så sött....
  6. 3
    vilgot är med otroligt intresserad av vad som händer utanför fönstret O snacket e så sött....

Liknande trådar

  1. våldtäkt och massa massa mer
    By caroolin in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-20, 21:34
  2. massa massa aj idag
    By tuffinghund in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 11:22
  3. Har en massa ilska och en massa att säga
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 16:53
  4. Har en massa CF
    By peach in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 13:06
  5. Massa ord
    By Eleonor m Cesar & Bianca in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 21:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar