Kung Fu Fighting!
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Kung Fu Fighting!

    Igår kväll så var det ett jäkla bökande i magen, massa buffande och en hel del riktiga sparkar så igår fick maken äntligen känna bäbisen! ))
  2. 1
    Kung Fu Fighting! Igår kväll så var det ett jäkla bökande i magen, massa buffande och en hel del riktiga sparkar så igår fick maken äntligen känna bäbisen! ))
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Åh visst är det mysigt med sprakar... jag blir sååå glad varje gång lillen kickar till!! Min sambo fick känna en riktig spark för någon vecka sedan, det känns så kul att dom kan käna nu oxå. Annars e det ju lite fuskigt att det bara e vi som får uppleva.
  4. 2
    Åh visst är det mysigt med sprakar... jag blir sååå glad varje gång lillen kickar till!! Min sambo fick känna en riktig spark för någon vecka sedan, det känns så kul att dom kan käna nu oxå. Annars e det ju lite fuskigt att det bara e vi som får uppleva.
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3
    Mysigt!!
  6. 3
    Mysigt!!
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Mysigt
  8. 4
    Mysigt
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    häftigt
    min käre man har fått känna sparkar två gånger nu och blir liksom alldeles generad och fnissig Han vågar knappt hålla kvar handen.
  10. 5
    häftigt
    min käre man har fått känna sparkar två gånger nu och blir liksom alldeles generad och fnissig Han vågar knappt hålla kvar handen.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Det är så fantastiskt coolt att våra små blivit så starka och kaxiga att de vågar ge sig på oss redan!!
  12. 6
    Det är så fantastiskt coolt att våra små blivit så starka och kaxiga att de vågar ge sig på oss redan!!

Liknande trådar

  1. Fighting Spirits
    By Trollmor in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-07, 20:37
  2. Everybody was kung fu fighting *sjunger*
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 17:20
  3. GA USAtakt Kung Fu fighting
    By Mactilda in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-04, 19:02
  4. Nu e jag KUNG!!
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 07:35
  5. Kungfu fighting?
    By Malou in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 19:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar