Länge sedan jag skrev något
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Länge sedan jag skrev något

    de va länge sedan jag skrev.. ojj vad tiden går fort.. Är i v30 nu bara 8 veckor kvar to go....Känns märkligt.. hoppas bara att de går vägen å att man inte får de jobbigt igen.
    Allt har sett bra ut på ultraljuden jag gjort å bebis växer i magen....de är föresten en liten tjej i magen. Massor av kramar till er från mig/Åsa
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    Länge sedan jag skrev något de va länge sedan jag skrev.. ojj vad tiden går fort.. Är i v30 nu bara 8 veckor kvar to go....Känns märkligt.. hoppas bara att de går vägen å att man inte får de jobbigt igen.
    Allt har sett bra ut på ultraljuden jag gjort å bebis växer i magen....de är föresten en liten tjej i magen. Massor av kramar till er från mig/Åsa
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    En liten tös till, vad roligt! Vad tiden går snabbt jämt när andra är gravida, tycker du nyss berättade.

    Mår du bra då gumman?
    Kram
  4. 2
    En liten tös till, vad roligt! Vad tiden går snabbt jämt när andra är gravida, tycker du nyss berättade.

    Mår du bra då gumman?
    Kram

Liknande trådar

  1. Länge sedan jag skrev något
    By Bullan82 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-06, 07:54
  2. Länge sedan jag skrev
    By dove in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-06, 22:05
  3. Åh, vad länge sedan jag skrev något!!
    By Linda&Agnes in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 14:23
  4. Länge sedan jag skrev.
    By majsan28 in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 22:02
  5. Länge sedan jag skrev något
    By mavan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 09:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar