Barnvagnsbio?
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Barnvagnsbio?

    Någon som varit på det?
    Jag och Linnea testade på och hon gillade det verkligen. Jag också för den delen man fick träffa så många mammor med deras små (i olika åldrar så klart), så man kan byta tips o tankar, man fick gratis prover på både mat och blöjor + att man fick se på bio

    Jag tyckte helt klart det var super så det ska vi absolut göra om!!
  2. 1
    Barnvagnsbio? Någon som varit på det?
    Jag och Linnea testade på och hon gillade det verkligen. Jag också för den delen man fick träffa så många mammor med deras små (i olika åldrar så klart), så man kan byta tips o tankar, man fick gratis prover på både mat och blöjor + att man fick se på bio

    Jag tyckte helt klart det var super så det ska vi absolut göra om!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Låter kul men det finns inte här där jag bor tyvärr. Var det så pass tyst så att man kunde följa filmen då?
  4. 2
    Låter kul men det finns inte här där jag bor tyvärr. Var det så pass tyst så att man kunde följa filmen då?
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Åh ja jag gick när anton var liten, då bodde vi i stockholm. Det var ju superkul. Vi som inte ens har en biograf på Åland.
  6. 3
    Åh ja jag gick när anton var liten, då bodde vi i stockholm. Det var ju superkul. Vi som inte ens har en biograf på Åland.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    När ett barn började skrika så började de flesta, men jag tyckte inte att det störde
    Trist att ni inte har det, fanns på rätt många platser. Jag visste inte om att vi hade det förrän jag läste det någonstans.
  8. 4
    När ett barn började skrika så började de flesta, men jag tyckte inte att det störde
    Trist att ni inte har det, fanns på rätt många platser. Jag visste inte om att vi hade det förrän jag läste det någonstans.
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Va synd, men visst är det trevligt
  10. 5
    Va synd, men visst är det trevligt
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Men jag bor bara i ett litet samhälle och jag tro inte ens att det finns i vår närmaste stad. Har inte sett något i tidningenom det i alla fall.
  12. 6
    Men jag bor bara i ett litet samhälle och jag tro inte ens att det finns i vår närmaste stad. Har inte sett något i tidningenom det i alla fall.
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7

    Länk för bio

    Jag är dålig på geografi men här är länken till städerna

    http://www.sf.se/barnvagnsbio
  14. 7
    Länk för bio Jag är dålig på geografi men här är länken till städerna

    http://www.sf.se/barnvagnsbio
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    Tack. Närmaste var Jönköping och dit tar det en timme. Känns inte så aktuellt då tyvärr.
  16. 8
    Tack. Närmaste var Jönköping och dit tar det en timme. Känns inte så aktuellt då tyvärr.
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    Nä, det förstår jag verkligen. Hade inte heller gjort de
  18. 9
    Nä, det förstår jag verkligen. Hade inte heller gjort de

Liknande trådar

  1. Barnvagnsbio
    By Anna1989 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 07:56
  2. Barnvagnsbio
    By AnnA-KariN in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 13:25
  3. Barnvagnsbio
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 09:40
  4. barnvagnsbio gbg
    By baver in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 07:17
  5. Barnvagnsbio!
    By -TuvaLiten- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 18:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar