Liknande...
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Liknande...

    Det här cirkulerade juh också hos oss i mars -06, kopierade och la in i min dagbok den 6:e Mars....

    "Varsel om vräkning

    Bäste bebis,

    Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

    Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överrenskommen hyresperiod med slutdatum 060306 (se bilaga 1, UL rapport).

    För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

    Med vänlig hälsning

    Hyresvärden Mamma"


    Personligen tycker jag inte att det är nått att bli irriterad över, snarare smicker isf att andra tycker det var så bra skrivet Sen är det vääldigt svårt att hålla en person som ansvarig då det cirkulerat i hennes ankomstgrupp med under året -06, Håller juh själv till i 08/03 nu så jag såg det med men tänkte inte mer på det, jag menar allt man skriver och citerar har juh nån annan i början skrivit och vad gör man åt nått sånt. Hade kanske blivit sur om personen i fråga sa att hon skrev det och kommit på det men så är juh inte fallet...så jag skulle inte lägga ner så stor vikt vid det. Men det är bara vad jag känner.
    (¯`°•.¸ ♥ Liam Mars -06 ♥¸.•°´¯) ♥ (¯`°•.¸ ♥ Alicia Mars -08 ♥¸.•°´¯) (¯`°•.¸ ♥ Charlie Oktober -12 ♥¸.•°´¯)
  2. 1
    Liknande... Det här cirkulerade juh också hos oss i mars -06, kopierade och la in i min dagbok den 6:e Mars....

    "Varsel om vräkning

    Bäste bebis,

    Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

    Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överrenskommen hyresperiod med slutdatum 060306 (se bilaga 1, UL rapport).

    För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

    Med vänlig hälsning

    Hyresvärden Mamma"


    Personligen tycker jag inte att det är nått att bli irriterad över, snarare smicker isf att andra tycker det var så bra skrivet Sen är det vääldigt svårt att hålla en person som ansvarig då det cirkulerat i hennes ankomstgrupp med under året -06, Håller juh själv till i 08/03 nu så jag såg det med men tänkte inte mer på det, jag menar allt man skriver och citerar har juh nån annan i början skrivit och vad gör man åt nått sånt. Hade kanske blivit sur om personen i fråga sa att hon skrev det och kommit på det men så är juh inte fallet...så jag skulle inte lägga ner så stor vikt vid det. Men det är bara vad jag känner.
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Svar till Eowyn nedan....
  4. 2
    Svar till Eowyn nedan....
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Nu blev jag inte särskilt irriterad över just det här specifika fallet då tjejen ifråga som kopierat mitt inlägg faktiskt inte gjorde anspråk på att ha skrivit det själv. Däremot har det hänt rätt många gånger vid det här laget att personer rakt av "stulit" inlägget och gjort anspråk på att de själva skulle ha skrivit. Nu blev det bara droppen om du förstår hur jag menar.

    Ok att man hittar ett roligt inlägg och vill dela med sig av det men låna snyggt och var öppen med att det är lånat.
  6. 3
    Nu blev jag inte särskilt irriterad över just det här specifika fallet då tjejen ifråga som kopierat mitt inlägg faktiskt inte gjorde anspråk på att ha skrivit det själv. Däremot har det hänt rätt många gånger vid det här laget att personer rakt av "stulit" inlägget och gjort anspråk på att de själva skulle ha skrivit. Nu blev det bara droppen om du förstår hur jag menar.

    Ok att man hittar ett roligt inlägg och vill dela med sig av det men låna snyggt och var öppen med att det är lånat.
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Absolut! Skulle bli riktigt sur om nån gjorde anspråk på att skrivit det själv när det inte är så, helt med på det. Svårt bara att inte folk kopierar när man skriver på ett öppet forum...men visst är det trist om folk "snor".....
  8. 4
    Absolut! Skulle bli riktigt sur om nån gjorde anspråk på att skrivit det själv när det inte är så, helt med på det. Svårt bara att inte folk kopierar när man skriver på ett öppet forum...men visst är det trist om folk "snor".....

Liknande trådar

  1. Kan han ha ADD lr liknande?
    By Anonym in forum Bokstavsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 09:24
  2. Liknande SX4....?
    By Anonym in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 11:47
  3. En liknande
    By dingu in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 18:14
  4. Me and i-liknande?
    By Mamma till J&V in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 17:37
  5. Ett liknande...
    By Annika m M&V in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 10:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar