Tips på dopinbjudan...
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Tips på dopinbjudan...

    Tänkte göra personliga kort med bild...ni vet typ som egna julkort med foto man kan göra...nån som har nå tips på nån bra sida? Har googlat lite men det e ju en hel djungel...
    kostar allt från en hundring för 20 upp till 25 kr per styck...
    har kollat bla fuji å ifolor...
  2. 1
    Tips på dopinbjudan... Tänkte göra personliga kort med bild...ni vet typ som egna julkort med foto man kan göra...nån som har nå tips på nån bra sida? Har googlat lite men det e ju en hel djungel...
    kostar allt från en hundring för 20 upp till 25 kr per styck...
    har kollat bla fuji å ifolor...
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Billigast och absolut personligast är juh om du gör korten själv, det gjorde till Liam´s dop. Jag köpte fint blått papper som var lite styvare sen framkallade jag en drös av favvokortet på honom, klippte, klistrade och vek ihop jätte fina kort som uppskattades enormt av släkten.

    Sen hade jag köpt stämplar och en dyna med silverfärg som vi präntade korten med. Framsidan av kortet bestod av hans handavtryck. Urgulligt! Och roligt att göra om man inte har en superstor släkt förstås
  4. 2
    Billigast och absolut personligast är juh om du gör korten själv, det gjorde till Liam´s dop. Jag köpte fint blått papper som var lite styvare sen framkallade jag en drös av favvokortet på honom, klippte, klistrade och vek ihop jätte fina kort som uppskattades enormt av släkten.

    Sen hade jag köpt stämplar och en dyna med silverfärg som vi präntade korten med. Framsidan av kortet bestod av hans handavtryck. Urgulligt! Och roligt att göra om man inte har en superstor släkt förstås
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    jag använder

    ifolor.se och även om jag gillade hemsidan bättre när de hette Fotolabo så tycker jag det är prisvärt och bra.
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  6. 3
    jag använder ifolor.se och även om jag gillade hemsidan bättre när de hette Fotolabo så tycker jag det är prisvärt och bra.

Liknande trådar

  1. Tack för tips oxå om dopinbjudan
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 17:11
  2. dopinbjudan...
    By -mea- in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 17:42
  3. Dopinbjudan tips
    By Timjan m 2 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 17:29
  4. Dopinbjudan
    By inka in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 21:45
  5. Dopinbjudan?
    By stina-74 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar