Vem ska bli storasyskon?
_0307 Julibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Vem ska bli storasyskon?

    http://iskugganavdej.blogg.se/

    Vilken av alla julianer ska få småsyskon nu tror ni? (ni som vet får inte gissa!)
  2. 1
    Vem ska bli storasyskon? http://iskugganavdej.blogg.se/

    Vilken av alla julianer ska få småsyskon nu tror ni? (ni som vet får inte gissa!)
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Jag gissar starkt på

    Att Valter ska bli storebror igen, det känns bara så.
  4. 2
    Jag gissar starkt på Att Valter ska bli storebror igen, det känns bara så.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Instämmer!

    Jag tror också att det är Valter! Grattis till det lilla syskonet oavsett vem du är!
  6. 3
    Instämmer! Jag tror också att det är Valter! Grattis till det lilla syskonet oavsett vem du är!
  7. magnolia
    #4
    Nej, det tror INTE jag! Jag tror att det är Agnes (Marias Agnes) som ska bli storasyster.
  8. 4
    Nej, det tror INTE jag! Jag tror att det är Agnes (Marias Agnes) som ska bli storasyster.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    nja..

    tycker inte det är valters mammas stil på texten i bloggen. Så jag gissar på att det är någon annan.

    men vem? klurigt!
  10. 5
    nja.. tycker inte det är valters mammas stil på texten i bloggen. Så jag gissar på att det är någon annan.

    men vem? klurigt!
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6
    Gissar som några här ovan.....mie ska få en femma(?)...blir det väl nu ;o)
  12. 6
    Gissar som några här ovan.....mie ska få en femma(?)...blir det väl nu ;o)
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7
    Och grattis såklaaaart!!! Tä´nk jag glömmer alltid gratta när jag ska gissa
  14. 7
    Och grattis såklaaaart!!! Tä´nk jag glömmer alltid gratta när jag ska gissa
  15. magnolia
    #8
    Det är inte din stil heller, men jag tror ändå att det är du!
  16. 8
    Det är inte din stil heller, men jag tror ändå att det är du!
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Hm, mitt svar tidigare måste ligga och snurra i cybern nånstans, får se vart det landar nångång...
    Hur som helst:

    Först det enkla: Grattis!!!

    Och så gissningen: Tror att vi borde gallra bort Nette den här gången iaf
    Av någon anledning så far mina tankar mot Maria m Pontus.. Men det är absolut en stor gissning!
  18. 9
    Hm, mitt svar tidigare måste ligga och snurra i cybern nånstans, får se vart det landar nångång...
    Hur som helst:

    Först det enkla: Grattis!!!

    Och så gissningen: Tror att vi borde gallra bort Nette den här gången iaf
    Av någon anledning så far mina tankar mot Maria m Pontus.. Men det är absolut en stor gissning!
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10

    no no nooo

    inte jag. vi ska till thailand först

    He

    Mannen är dock inte lika "på" som jag. Men vi får se
  20. 10
    no no nooo inte jag. vi ska till thailand först

    He

    Mannen är dock inte lika "på" som jag. Men vi får se
  21. magnolia
    #11
    Ja, men det läste jag ju! Härligt med saker att se framemot (för det är ju apselut inte en bebis, neheedå )! Jag följer din blogg så har koll på dig och dina förehavanden, serru!
  22. 11
    Ja, men det läste jag ju! Härligt med saker att se framemot (för det är ju apselut inte en bebis, neheedå )! Jag följer din blogg så har koll på dig och dina förehavanden, serru!
  23. Medlem sedan
    Dec 2003
    #12
    Grattis, och jag är så himla värdelös på att klura och komma på så jag gissar inte ens, utan du få "bara" ett grattis från mig!
  24. 12
    Grattis, och jag är så himla värdelös på att klura och komma på så jag gissar inte ens, utan du få "bara" ett grattis från mig!
  25. Medlem sedan
    Dec 2003
    #13
    OT Hur har det gått med Tildes öron? Någon tid ännu? Emilia har gått på Elisabetsjukhuset, det har varit jättebra, och där bokade vi tid för rören (och mandlarna) i stället för att vänta på tid. Och de har varit superbra.
  26. 13
    OT Hur har det gått med Tildes öron? Någon tid ännu? Emilia har gått på Elisabetsjukhuset, det har varit jättebra, och där bokade vi tid för rören (och mandlarna) i stället för att vänta på tid. Och de har varit superbra.
  27. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14

    stackars

    Tilde! Hon hör verkligen jättedåligt nu. Vi får prata jättehögt och bara direkt framför henne. Med ont i hjärtat ser jag hur hon koncentrerar sig på läpparna, och försöker alltså läsa på läpparna.

    Kön på Ackis är superlång. Vi ska till Elisabethsjukhuset för undersökning på måndag.

    Hoppas verkligen det går fortare där. Tilde orkar ju knappt dagis längre.
  28. 14
    stackars Tilde! Hon hör verkligen jättedåligt nu. Vi får prata jättehögt och bara direkt framför henne. Med ont i hjärtat ser jag hur hon koncentrerar sig på läpparna, och försöker alltså läsa på läpparna.

    Kön på Ackis är superlång. Vi ska till Elisabethsjukhuset för undersökning på måndag.

    Hoppas verkligen det går fortare där. Tilde orkar ju knappt dagis längre.
  29. Medlem sedan
    Dec 2003
    #15
    När vi var på Elisabetsjukhuset så fick man boka en tid med sköterskan när det blev bestämt med operation, superbra i stället för att gå och vänta på besked. Samma när halsmandlarna skulle bort. Vi hade Peter Fabian. Håller tummarna för att det går bra på måndag och att ni kommer hem med en tid för rör!
  30. 15
    När vi var på Elisabetsjukhuset så fick man boka en tid med sköterskan när det blev bestämt med operation, superbra i stället för att gå och vänta på besked. Samma när halsmandlarna skulle bort. Vi hade Peter Fabian. Håller tummarna för att det går bra på måndag och att ni kommer hem med en tid för rör!
  31. Medlem sedan
    Aug 2003
    #16
    Nej, tack och lov för det!! jag är definitivt bortgallrad, och hoppas vara det en lång tid framöver
    Men grattis vem det än är som väntar!
  32. 16
    Nej, tack och lov för det!! jag är definitivt bortgallrad, och hoppas vara det en lång tid framöver
    Men grattis vem det än är som väntar!
  33. Maria med Agnes
    #17
    Såg ditt inlägg nu (har visst inte varit inne på ett tag), och visst kämpar vi för det, men det har tyvärr inte tagit sig ännu Så ni får gissa vidare - jag gratulerar i vilket fall som helst den lyckliga modern och familjen - och jag är jättenyfiken på vem det är nu!!!
  34. 17
    Såg ditt inlägg nu (har visst inte varit inne på ett tag), och visst kämpar vi för det, men det har tyvärr inte tagit sig ännu Så ni får gissa vidare - jag gratulerar i vilket fall som helst den lyckliga modern och familjen - och jag är jättenyfiken på vem det är nu!!!

Liknande trådar

  1. Goa storasyskon!
    By Malin m L02&V04 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 09:36
  2. Ni som har storasyskon
    By Irene Huss in forum _0406 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 08:59
  3. Ni med storasyskon
    By Ida m Jennie & Pontus in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 20:57
  4. Storasyskon...
    By Gloria m 3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 10:10
  5. Hur går det för er med storasyskon?
    By Eva m Klara och Axel in forum _0606 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 11:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar