JAg var så taggad
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    JAg var så taggad

    Tidigare idag var jag så taggad att stavgå hem (3 v sen sist pga sjukdomar)
    och tänkte att jag kunde hoppa upp på x-trainern 30 min ikväll oxå

    Men när jag kom hem kl 15, svettig å härlig efter stavgången, började jag plocka, sortera tidningar mm vattna blommor sätta om 2 blommor, städa kylen och ja efter middagen infann sig en förlamande trötthet, trött i fötter och kropp och huvud.
    det märkas ändå att kroppen gått på sparlåga några veckor.
    men jag har iaf runt 17 500 steg på räknaren.

    I morrn ska jag stavgå till & från jobbet iaf, gubben jobbar natt och hinner nog inte hem med bilen
    De tär nattkallt här så jag får klä mig i morron, -23 grader hade vi i morse, men bar a-6 och solsken när jag gick hem, höll på att svettas ihjäl
    Mia med Iza,Klara& Alex


  2. 1
    JAg var så taggad Tidigare idag var jag så taggad att stavgå hem (3 v sen sist pga sjukdomar)
    och tänkte att jag kunde hoppa upp på x-trainern 30 min ikväll oxå

    Men när jag kom hem kl 15, svettig å härlig efter stavgången, började jag plocka, sortera tidningar mm vattna blommor sätta om 2 blommor, städa kylen och ja efter middagen infann sig en förlamande trötthet, trött i fötter och kropp och huvud.
    det märkas ändå att kroppen gått på sparlåga några veckor.
    men jag har iaf runt 17 500 steg på räknaren.

    I morrn ska jag stavgå till & från jobbet iaf, gubben jobbar natt och hinner nog inte hem med bilen
    De tär nattkallt här så jag får klä mig i morron, -23 grader hade vi i morse, men bar a-6 och solsken när jag gick hem, höll på att svettas ihjäl
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Oj, det var inte illa! Förstår att du blev trött när du höll på så mycket hemma. Mycket bra stegat också! Det är nog inte helt fel att starta lite försiktigt efter ett sjukdomsuppehåll.
  4. 2
    Oj, det var inte illa! Förstår att du blev trött när du höll på så mycket hemma. Mycket bra stegat också! Det är nog inte helt fel att starta lite försiktigt efter ett sjukdomsuppehåll.

Liknande trådar

  1. O-taggad. Men nya tag.
    By Daga in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 08:07
  2. Taggad!! (ny!)
    By eveli in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 20:47
  3. Åh jag är så taggad!
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 07:57
  4. Taggad
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 18:08
  5. NU é jag taggad!
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 14:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar