De ringde från sjukhuset igår
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    De ringde från sjukhuset igår

    o bm sa att hon nu pratat med "min" läkare där(som gjort fvp) o att det var ok att jag skulle få ett ul till i v 23 nångång,för att stilla min oro.Lilla Thea konstaterades ju död i den veckan så det är ju en "magisk" vecka o jag vill veta att lillkillen därinne mår bra.

    Vi pratade med läkaren om detta när vi gjorde fvp,men sen i fredags när vi gjorde det vanlia stora ultraljudet fanns ingen anteckning om det i min journal,men när vi förklarade läget för henne sa hon att hon skulle höra med läkaren o återkomma
    Förr var förr...Nu är nu!
  2. 1
    De ringde från sjukhuset igår o bm sa att hon nu pratat med "min" läkare där(som gjort fvp) o att det var ok att jag skulle få ett ul till i v 23 nångång,för att stilla min oro.Lilla Thea konstaterades ju död i den veckan så det är ju en "magisk" vecka o jag vill veta att lillkillen därinne mår bra.

    Vi pratade med läkaren om detta när vi gjorde fvp,men sen i fredags när vi gjorde det vanlia stora ultraljudet fanns ingen anteckning om det i min journal,men när vi förklarade läget för henne sa hon att hon skulle höra med läkaren o återkomma
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    vad skönt!
    Vid senaste graviditeten så fick jag komma nästan när jag ville på UL för att stilla min oro.( R föddes i v.28+5, och var för sjuk för att fortsätta)Efter v. 25 så kände jag mig rätt lugn, men skönt att ens oro tas på allvar!!!
  4. 2
    vad skönt!
    Vid senaste graviditeten så fick jag komma nästan när jag ville på UL för att stilla min oro.( R föddes i v.28+5, och var för sjuk för att fortsätta)Efter v. 25 så kände jag mig rätt lugn, men skönt att ens oro tas på allvar!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Skönt att de tar din oro på allvar och att du får komma tillbaka för nytt UL. Det borde inte vara något snack, tycker jag!

    Hoppas att du kan slappna av och njuta av graviditeten.


    Kram Therese
  6. 3
    Skönt att de tar din oro på allvar och att du får komma tillbaka för nytt UL. Det borde inte vara något snack, tycker jag!

    Hoppas att du kan slappna av och njuta av graviditeten.


    Kram Therese

Liknande trådar

  1. Sjukhuset igår!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 19:23
  2. De ringde från sjukhuset igår
    By xaramia in forum _0807 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 11:44
  3. var på sjukhuset igår...
    By botti in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 13:12
  4. sjukhuset igår
    By yinyang in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 18:03
  5. Igår ringde de från Aurora!
    By Annika o Amy 29-3-06 in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar