Stark armsvett och deodorant?
_97 Alla barn
  1. maylin
    #1

    Stark armsvett och deodorant?

    Har era barn fått starkt luktande armsvett? Det har min 97 a fått nu. Men jag vill hellre att han tvättar sig ofta än att använda deodorant.
    Har era 97or deodorant eller vid vilken ålder är det lämpligt att börja?
  2. 1
    Stark armsvett och deodorant? Har era barn fått starkt luktande armsvett? Det har min 97 a fått nu. Men jag vill hellre att han tvättar sig ofta än att använda deodorant.
    Har era 97or deodorant eller vid vilken ålder är det lämpligt att börja?
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Jo, min dotter anv deodorant ibland... eg, så behöver hon nog inte det ännu... men många andra i klassen har det o do har även hon det...

    Det är väl dax att börja nu.. runt 11 års åldern...
  4. 2
    Jo, min dotter anv deodorant ibland... eg, så behöver hon nog inte det ännu... men många andra i klassen har det o do har även hon det...

    Det är väl dax att börja nu.. runt 11 års åldern...
  5. Katta m Clara 971029
    #3
    Jag tycker det är OK att använda vid 10 år faktiskt, men de får ju inte glömma att tvätta sig också, deon är bara extra liksom, men den hjälper ändå att hålla svetten borta lite längre tid. Välj en hudvänlig och inte för stark sort. Clara använder sen ett halvår ungefär, kanske inte dagligen men alltid efter att ha duschat.
  6. 3
    Jag tycker det är OK att använda vid 10 år faktiskt, men de får ju inte glömma att tvätta sig också, deon är bara extra liksom, men den hjälper ändå att hålla svetten borta lite längre tid. Välj en hudvänlig och inte för stark sort. Clara använder sen ett halvår ungefär, kanske inte dagligen men alltid efter att ha duschat.

Liknande trådar

  1. Min tjej har armsvett
    By pia.a in forum _00 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-17, 09:48
  2. 5½-åring m armsvett
    By fixfia in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 08:13
  3. Armsvett
    By Lena-Louise in forum _99 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 21:31
  4. Stark stark brännande smärta
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 17:44
  5. Armsvett
    By Elisabeth in forum Stora barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 07:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar