tack glup.....
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    tack glup.....

    nu har jag ringt Malin och hon hade inte fått våran anmälan. Men som tur var det återbud så dom trycker in oss ändå. Men om du inte hade kollat det så hade vi kommit upp och stått där med lång näsan.
  2. 1
    tack glup..... nu har jag ringt Malin och hon hade inte fått våran anmälan. Men som tur var det återbud så dom trycker in oss ändå. Men om du inte hade kollat det så hade vi kommit upp och stått där med lång näsan.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    och vi stog med på listan fast vi har bokat av oss, för länge sedan ?
    HM....
  4. 2
    och vi stog med på listan fast vi har bokat av oss, för länge sedan ?
    HM....
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Kommer ni inte? vad synd, det trodde jag. Men jag förstår om ni inte kan, det har ju varit lite turbulent med Oscar.
  6. 3
    Kommer ni inte? vad synd, det trodde jag. Men jag förstår om ni inte kan, det har ju varit lite turbulent med Oscar.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Ja , så är det, barnvakten backade ur pga allt, men vi har bokat en resa till Fuerteventura i början av april, bara Stefan och jag och ett bekant par, utan barn. Och vi har löst barnvaktsfrågan tills dess. DÅ har ju Oscar fått sin "riktiga" knapp också.
    På torsdag skall dom sätta in den pga att han fått rejält granulom som inte kommer att gå bort förrän den riktiga Mic-key: n kommit på plats.

    Hoppas ni har det bra i Örebro utan oss :-D :-D

    Kram Hanna
  8. 4
    Ja , så är det, barnvakten backade ur pga allt, men vi har bokat en resa till Fuerteventura i början av april, bara Stefan och jag och ett bekant par, utan barn. Och vi har löst barnvaktsfrågan tills dess. DÅ har ju Oscar fått sin "riktiga" knapp också.
    På torsdag skall dom sätta in den pga att han fått rejält granulom som inte kommer att gå bort förrän den riktiga Mic-key: n kommit på plats.

    Hoppas ni har det bra i Örebro utan oss :-D :-D

    Kram Hanna

Liknande trådar

  1. *ot*glup! nu är det spännande...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-16, 10:31
  2. *ot*glup! nu är det spännande...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 11:09
  3. glup! ska man vara orolig nu eller?
    By eva_n m linnea&elin in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 17:12
  4. glup! ska man vara orolig nu eller?
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-04, 18:20
  5. ot - glup nu har ja beställt..
    By eva_n m linnea&elin in forum _05 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 15:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar