OP imorgon
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    OP imorgon

    Jupp, fick som sagt provsvaren för 1 vecka sen och det visade på cellförändringar och ska in imorgon och ta bort dom. Är dock lite mysko på tiden, måste ringa och kolla upp allt igen i efm för att kunna komma i rätt tid...

    Nån som vill hålla en tumme eller två för att det går bra imorgon och att jag slipper få det tjocka kuveret om 3 veckor?

    Kram....
  2. 1
    OP imorgon Jupp, fick som sagt provsvaren för 1 vecka sen och det visade på cellförändringar och ska in imorgon och ta bort dom. Är dock lite mysko på tiden, måste ringa och kolla upp allt igen i efm för att kunna komma i rätt tid...

    Nån som vill hålla en tumme eller två för att det går bra imorgon och att jag slipper få det tjocka kuveret om 3 veckor?

    Kram....
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    håller både tummar och tår. Lycka till! nu för tiden är det ju "vardagsmat" att ta bort.

    kram,
    =)
    R
  4. 2
    håller både tummar och tår. Lycka till! nu för tiden är det ju "vardagsmat" att ta bort.

    kram,
    =)
    R
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Klart jag håller tummarna! Jag både hoppas och tror att allt ska gå bra.
    Kram!
  6. 3
    Klart jag håller tummarna! Jag både hoppas och tror att allt ska gå bra.
    Kram!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Håller mina tummar & tår för att allt kommer gå bra!
    Kram
  8. 4
    Håller mina tummar & tår för att allt kommer gå bra!
    Kram
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Klart jag håller tummarna för dig imorgon, hoppas att allt går bra och önskar dig lycka till! *kram*
  10. 5
    Klart jag håller tummarna för dig imorgon, hoppas att allt går bra och önskar dig lycka till! *kram*
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Åh lycka till!!! Väntar själv på svar om ev cellförändringar, hoppas jag inte hör av dem.
  12. 6
    Åh lycka till!!! Väntar själv på svar om ev cellförändringar, hoppas jag inte hör av dem.
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Självklart! Håller tummar och tår så länge och så hårt det behövs!!

    Lycka till nu!

    Kram
  14. 7
    Självklart! Håller tummar och tår så länge och så hårt det behövs!!

    Lycka till nu!

    Kram
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Tack för alla tummar och tår, jag är "redan" hemma. Tycker inte om sjukhus, särskilt dagkirurg då det känns som om man ligger på löpande band.

    Op gick bra, inga större grejer som "hände" och jag var snabbt upp på benen för att komma därifrån. (känner fortfarande lukten av syrgas blandat med gummi... örk)

    Lite lätt berusad känner jag mig men samtidigt känns det SKÖNT att det är gjort nu, sitter och funderar på om jag ska lägga mig o vila innan lilleman kommer hem med mormor eller om jag ska ta ett tag med dammsugaren.
    Slappna av ni vet.

    Kram på er!
  16. 8
    Tack för alla tummar och tår, jag är "redan" hemma. Tycker inte om sjukhus, särskilt dagkirurg då det känns som om man ligger på löpande band.

    Op gick bra, inga större grejer som "hände" och jag var snabbt upp på benen för att komma därifrån. (känner fortfarande lukten av syrgas blandat med gummi... örk)

    Lite lätt berusad känner jag mig men samtidigt känns det SKÖNT att det är gjort nu, sitter och funderar på om jag ska lägga mig o vila innan lilleman kommer hem med mormor eller om jag ska ta ett tag med dammsugaren.
    Slappna av ni vet.

    Kram på er!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    mhm, kan berätta att väntan är värst, men håller tummarna att det inte är nåt!

    kram
  18. 9
    mhm, kan berätta att väntan är värst, men håller tummarna att det inte är nåt!

    kram
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10
    Höll också mina tummar även om jag inte skrev något och jag håller dem ännu hårdare så du ska slippa det där brevet.

    Kram gumman!
  20. 10
    Höll också mina tummar även om jag inte skrev något och jag håller dem ännu hårdare så du ska slippa det där brevet.

    Kram gumman!
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    tack snäckan! kram!
  22. 11
    tack snäckan! kram!

Liknande trådar

  1. UL imorgon...
    By Moas mamma in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 21:50
  2. IMORGON
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 19:12
  3. Imorgon
    By poesi in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 21:54
  4. Fvp imorgon..
    By anonymt namn in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 16:35
  5. Imorgon bär det av...
    By Annikamfl in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 11:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar