Vill lära känna fler"Augustimammor"
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Vill lära känna fler"Augustimammor"

    Hej ! jag är en glad tjej på 36 år. Trebarnsmamma åt Samuel, Elias och Hannes, 13, 11 resp.6 år gamla. Jag väntar mitt fjärde och min sambos första barn 08-08-08.
    Jag har diabetes och för låg ämnesomsättning. Skulle vara underbart roligt att få kontakt med "Augustimammor"
    K R A M
  2. 1
    Vill lära känna fler"Augustimammor" Hej ! jag är en glad tjej på 36 år. Trebarnsmamma åt Samuel, Elias och Hannes, 13, 11 resp.6 år gamla. Jag väntar mitt fjärde och min sambos första barn 08-08-08.
    Jag har diabetes och för låg ämnesomsättning. Skulle vara underbart roligt att få kontakt med "Augustimammor"
    K R A M
  3. MarieW
    #2
    Hej och välkommen! Själv så är jag snart 28 år och väntar mitt första barn. Kul att vi blir fler och fler här inne hela tiden. 080808, vilket toppen datum. Själv så måste jag knipa igen i 4 dagar om jag ska lyckas pricka den 8:e för jag är beräknad den 4:e. Kram!
  4. 2
    Hej och välkommen! Själv så är jag snart 28 år och väntar mitt första barn. Kul att vi blir fler och fler här inne hela tiden. 080808, vilket toppen datum. Själv så måste jag knipa igen i 4 dagar om jag ska lyckas pricka den 8:e för jag är beräknad den 4:e. Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Välkommen hit! Själv är jag 30 och väntar andra barnet. Har en son sedan tidigare som är född -99. Häftigt bf-datum du har. Själv har jag fått ett par olika datum, 18/8 och 21/8 (jag utgår från 21/8 just nu när jag räknar), men får se om jag får ännu ett datum vid ultraljudet nu i mars. Jaja, bebben kommer väl när den kommer ändå! ;-)
  6. 3
    Välkommen hit! Själv är jag 30 och väntar andra barnet. Har en son sedan tidigare som är född -99. Häftigt bf-datum du har. Själv har jag fått ett par olika datum, 18/8 och 21/8 (jag utgår från 21/8 just nu när jag räknar), men får se om jag får ännu ett datum vid ultraljudet nu i mars. Jaja, bebben kommer väl när den kommer ändå! ;-)
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4

    Hej och Välkommen i gänget

    Jessica heter jag, är 32 år och jag och min man Magnus väntar ett litet syskon till våra 2 barn Sebastian och Madicken som fyller 7 och 4 år till midsommar.
  8. 4
    Hej och Välkommen i gänget Jessica heter jag, är 32 år och jag och min man Magnus väntar ett litet syskon till våra 2 barn Sebastian och Madicken som fyller 7 och 4 år till midsommar.
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Hej Zelena! Välkommen!

    Jag är 27 år och väntar första barnet tillsammans med sambon som är 29. Har BF 20 augusti. Tack för meddelandet jag fick på min sida! Såg att du också bor i Dalarna, kul! Då är vi tre här inne nu!

    Kram från Smulan
  10. 5
    Hej Zelena! Välkommen!

    Jag är 27 år och väntar första barnet tillsammans med sambon som är 29. Har BF 20 augusti. Tack för meddelandet jag fick på min sida! Såg att du också bor i Dalarna, kul! Då är vi tre här inne nu!

    Kram från Smulan
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Hej hej välkommen hit!
    Jag är 35 och jag och sambon (snart maken!!!) väntar vårt andra barn den 4 augusti.
    Vi har en liten Mio sedan innan som fyller 3 i april.
    /Thea
  12. 6
    Hej hej välkommen hit!
    Jag är 35 och jag och sambon (snart maken!!!) väntar vårt andra barn den 4 augusti.
    Vi har en liten Mio sedan innan som fyller 3 i april.
    /Thea
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7

    Välkommen hit! :-)

    Välkommen hit.

    Själv är jag en tjej på 32 år som väntar mitt 3dje barn, och mitt och oxå här, snart blivande makens första gemensamma barn.
    Beräknad födsel är 6/8. Bor i Stockholm.
  14. 7
    Välkommen hit! :-) Välkommen hit.

    Själv är jag en tjej på 32 år som väntar mitt 3dje barn, och mitt och oxå här, snart blivande makens första gemensamma barn.
    Beräknad födsel är 6/8. Bor i Stockholm.
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8
    Välkommen!! jag är själv 32 i år..väntar mitt andra barn,har en dotter oxå.Har även 2 bonusbarn på 8 och 9 år.Bor I östersund.
  16. 8
    Välkommen!! jag är själv 32 i år..väntar mitt andra barn,har en dotter oxå.Har även 2 bonusbarn på 8 och 9 år.Bor I östersund.
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9

    Hej Zelena

    Såg ditt inlägg i min gästbok
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  18. 9
    Hej Zelena Såg ditt inlägg i min gästbok
  19. Medlem sedan
    Sep 2006
    #10
    Hej och välkommen hit till oss!
    Själv fyller jag 35 om ett par veckor och väntar mitt tredje barn. Har två tjejer som är 14 och 10 år. Mitt bf är 080806 men kommer att bli snittad i slutet av juli.
    Kram på dig!
  20. 10
    Hej och välkommen hit till oss!
    Själv fyller jag 35 om ett par veckor och väntar mitt tredje barn. Har två tjejer som är 14 och 10 år. Mitt bf är 080806 men kommer att bli snittad i slutet av juli.
    Kram på dig!
  21. Medlem sedan
    Dec 2007
    #11
    Hej och vad roligt..vi blir fler och fler..roligt...
    men till saken jag är en tjej på snart 32 år och jag och min sambo väntar vårt tredje barn i augusti.med beräknad nedkomst 11 augusti...vi bor i eskilstuna.

    ha de gott...kramizz
  22. 11
    Hej och vad roligt..vi blir fler och fler..roligt...
    men till saken jag är en tjej på snart 32 år och jag och min sambo väntar vårt tredje barn i augusti.med beräknad nedkomst 11 augusti...vi bor i eskilstuna.

    ha de gott...kramizz
  23. Medlem sedan
    Sep 2005
    #12
    Hej o välkommen! Jag heter Emma o är 27 år. Jag o min man väntar vårt andra barn, har tidigare Elliot som blir 2 år nästa vecka. Vi bor i Stockholm.
    Ha en bra dag!
  24. 12
    Hej o välkommen! Jag heter Emma o är 27 år. Jag o min man väntar vårt andra barn, har tidigare Elliot som blir 2 år nästa vecka. Vi bor i Stockholm.
    Ha en bra dag!
  25. Smila
    #13

    Hejsan

    Tjej på 27 år sambon är 28 år, har en liten son som är 16 månader. Bor i villa i Halland, har graviditetsdiabetes så denna graviditeten är det mycket provtagningar och dyligt men huvudsaken är att bebben mår bra. OBS välkommen hit
  26. 13
    Hejsan Tjej på 27 år sambon är 28 år, har en liten son som är 16 månader. Bor i villa i Halland, har graviditetsdiabetes så denna graviditeten är det mycket provtagningar och dyligt men huvudsaken är att bebben mår bra. OBS välkommen hit
  27. Medlem sedan
    Dec 2007
    #14
    väkommen! jag är 27 år och väntar mitt första barn 21 aug med min sambo som är 26år. Bor i malmö.
  28. 14
    väkommen! jag är 27 år och väntar mitt första barn 21 aug med min sambo som är 26år. Bor i malmö.
  29. Medlem sedan
    Jun 2003
    #15

    Lika gamla barn som jag

    nästan ju....

    Har oxå 3 killar Eddie13 ,Isak 11 och Alfred 5 år med en pappa.Separerad från deras pappa sen 2 år.Eddie bor här alltid o de andra två varannan vecka.

    Väntar nu en ny bebis bf 31/7 med en ny man,som har 2 äldre barn 15 och 17 ,boendes 20 mil från oss hos sin mamma.

    Välkommen hit
    Förr var förr...Nu är nu!
  30. 15
    Lika gamla barn som jag nästan ju....

    Har oxå 3 killar Eddie13 ,Isak 11 och Alfred 5 år med en pappa.Separerad från deras pappa sen 2 år.Eddie bor här alltid o de andra två varannan vecka.

    Väntar nu en ny bebis bf 31/7 med en ny man,som har 2 äldre barn 15 och 17 ,boendes 20 mil från oss hos sin mamma.

    Välkommen hit
  31. Medlem sedan
    Jun 2003
    #16

    Heter hon så...

    Madicken alltså?

    Min brorsas tjej heter också Madicken och har precis fyllt 5,trodde hon var nästan ensam om det ju....
    Förr var förr...Nu är nu!
  32. 16
    Heter hon så... Madicken alltså?

    Min brorsas tjej heter också Madicken och har precis fyllt 5,trodde hon var nästan ensam om det ju....
  33. Medlem sedan
    Dec 2007
    #17
    Hej och välkommen !
    Jag väntar också nr 4.är gift ,34 år och har 3 godingar här hemma.Tjej 8 år ,tjej 5 år och en kille på 2 år.
    är beräknad till 9 augusti (Ska på UL 12 mars).
    Kul att det är fler som väntar 4:e.
    Ska bli kul att bli mamma igen fast mer att göra då förståss.
    kram.
  34. 17
    Hej och välkommen !
    Jag väntar också nr 4.är gift ,34 år och har 3 godingar här hemma.Tjej 8 år ,tjej 5 år och en kille på 2 år.
    är beräknad till 9 augusti (Ska på UL 12 mars).
    Kul att det är fler som väntar 4:e.
    Ska bli kul att bli mamma igen fast mer att göra då förståss.
    kram.

Liknande trådar

  1. Fler bebisar som vill "sätta sig upp"?
    By Lillom in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-16, 23:13
  2. Har ni haft "lära gå skor"??
    By *Tina* in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 18:52
  3. Min BM "vägrar" känna hur bebis ligger
    By ninni79 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 11:22
  4. Vill Lära känna fler.....
    By Reina in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 21:22
  5. Börjar ni känna er "normala"?
    By Lina m Meja&Love in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 12:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar