Minnesförlust!
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Minnesförlust!

    Kunde inte skriva igår, för jag drabbades av akut minnesförlust då jag inte kom på min inloggning.

    Jag har nu fått minnet tillbaks.

    Igår firade eller vad man ska kalla det, Douglas ett årsdag, vi kunde inte ha fått finare väder än igår, med riktig vår i luften. Jag hade beställt en liten grupp med påsklijor och en annan blomma jag ej vet namnet på, i arangemanget satt en
    det trollslända som symboliserar livet i ett dygn, precis så länge våran Douglas levde. Vi tände ljus och min dotter blåste såpbubblor, sen gick vi in i kyrkan och täde även ljus där och höll en tyst minut.
    Sen åkte vi hem, jag tände Douglas dopjlus och ställde en bukett rosor som min en syster hade med sej. Vi åt tårta och drack kaffe, jag spelade " angel med Nostra love" det blev en fin dag med bergochdalbana med tårar och många känslor, som minnes bort fall.


    På natten till igår, hade jag en så märklig dröm.

    Jag drömmde att jag fick ha Douglas en dag i livet, det var så verligt , jag hade honnom i vagnen som vi aldrig fick chans att använda.


    Åsa mamma till

    Sandra f 99 Douglas f-070306 d-070307
  2. 1
    Minnesförlust! Kunde inte skriva igår, för jag drabbades av akut minnesförlust då jag inte kom på min inloggning.

    Jag har nu fått minnet tillbaks.

    Igår firade eller vad man ska kalla det, Douglas ett årsdag, vi kunde inte ha fått finare väder än igår, med riktig vår i luften. Jag hade beställt en liten grupp med påsklijor och en annan blomma jag ej vet namnet på, i arangemanget satt en
    det trollslända som symboliserar livet i ett dygn, precis så länge våran Douglas levde. Vi tände ljus och min dotter blåste såpbubblor, sen gick vi in i kyrkan och täde även ljus där och höll en tyst minut.
    Sen åkte vi hem, jag tände Douglas dopjlus och ställde en bukett rosor som min en syster hade med sej. Vi åt tårta och drack kaffe, jag spelade " angel med Nostra love" det blev en fin dag med bergochdalbana med tårar och många känslor, som minnes bort fall.


    På natten till igår, hade jag en så märklig dröm.

    Jag drömmde att jag fick ha Douglas en dag i livet, det var så verligt , jag hade honnom i vagnen som vi aldrig fick chans att använda.


    Åsa mamma till

    Sandra f 99 Douglas f-070306 d-070307
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Åh Åsa! Förstår att det var en tuff dag för dig/er igår. Skönt att du ändå kan känna att den blev fin. Och grattis i efterskott till Douglas.

    Vet inte vad jag ska skriva. Tänker mycket på dig och skickar många, många styrkekramar.


    Therese
  4. 2
    Åh Åsa! Förstår att det var en tuff dag för dig/er igår. Skönt att du ändå kan känna att den blev fin. Och grattis i efterskott till Douglas.

    Vet inte vad jag ska skriva. Tänker mycket på dig och skickar många, många styrkekramar.


    Therese
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Vad fint!

    Jättefint ni gjorde. Hoppas det kändes bra. Ja, trots berg-och-dalbanan förstås.
    Många kramar
    Mia
    I vårt Fotogalleri finns foton och filmer på Hugo och oss andra. Jag skriver också Mina reflektioner nästan varje dag. Välkommen in till www.momartens.se. Skriv gärna i vår gästbok!
  6. 3
    Vad fint! Jättefint ni gjorde. Hoppas det kändes bra. Ja, trots berg-och-dalbanan förstås.
    Många kramar
    Mia

Liknande trådar

  1. minnesförlust?!
    By Ullevh in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 14:18
  2. Minnesförlust?!...
    By Sabina med Nellie in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 04:28
  3. *Minnesförlust* Vad heter
    By Nette m. E o G in forum Hem & fritid
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 11:45
  4. *minnesförlust*
    By Stumpan m.J-03 & Z-05 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 11:25
  5. Minnesförlust.. Vad heter det nya
    By Matilda m. William in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 18:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar