Nu är det snart helg
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Nu är det snart helg

    Bara några timmar kvar tills sambon kommer hem. Längtar så. Konstigt egentligen att jag som är mammaledig längtar lika mycket efter helgen som sambon gör.

    Händer det något speciellt hos er i helgen? Själva ska vi till mamma och äta tacos och hänga hyllor, sen på söndag är det babysim
  2. 1
    Nu är det snart helg Bara några timmar kvar tills sambon kommer hem. Längtar så. Konstigt egentligen att jag som är mammaledig längtar lika mycket efter helgen som sambon gör.

    Händer det något speciellt hos er i helgen? Själva ska vi till mamma och äta tacos och hänga hyllor, sen på söndag är det babysim
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Här firar vi dottern som fyller fyra år idag. Vi hämtade tidigt på dagis idag och åkte till badhuset, och nu har vi ätit hennes önskemat . Imorgon blir det släktkalas och på söndag barnkalas, efter det lär vi vara rätt slutkörda

    Babysim är kul, det har vi gått på med båda barnen. Undrar om det blir tid med det till trean?
  4. 2
    Här firar vi dottern som fyller fyra år idag. Vi hämtade tidigt på dagis idag och åkte till badhuset, och nu har vi ätit hennes önskemat . Imorgon blir det släktkalas och på söndag barnkalas, efter det lär vi vara rätt slutkörda

    Babysim är kul, det har vi gått på med båda barnen. Undrar om det blir tid med det till trean?
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Vi ska ha kalas för sonen som fyller 2 år på söndag. Så det blir väl att städa och görs fint imorgon så det ser bra ut när gästerna kommer.

    Va mysigt med babysim Det gick vi också på när Neo va liten.
  6. 3
    Vi ska ha kalas för sonen som fyller 2 år på söndag. Så det blir väl att städa och görs fint imorgon så det ser bra ut när gästerna kommer.

    Va mysigt med babysim Det gick vi också på när Neo va liten.
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Jag ska träna lite imorgon bitti och sedan träffa några kompisar inne i stan. Eventuellt ville svärföräldrarna komma förbi på en fika också. Får se vad jag orkar, för idag var nog det värsta dagen hittills med helt överväldigande illamående. Jag sprang i desperation ner på Apoteket och köpte seaband, men vet inte om de mest är placebo. Har spenderat hela kvällen i soffan medan maken dammsög och våttorkade golven. Han sade att jag "fick" diska imorgon. Snällt, va?
  8. 4
    Jag ska träna lite imorgon bitti och sedan träffa några kompisar inne i stan. Eventuellt ville svärföräldrarna komma förbi på en fika också. Får se vad jag orkar, för idag var nog det värsta dagen hittills med helt överväldigande illamående. Jag sprang i desperation ner på Apoteket och köpte seaband, men vet inte om de mest är placebo. Har spenderat hela kvällen i soffan medan maken dammsög och våttorkade golven. Han sade att jag "fick" diska imorgon. Snällt, va?
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Ser att AFF:s klocka går en timme för tidigt. Klockan är bara 21 (=läggdags för mig).
  10. 5
    Ser att AFF:s klocka går en timme för tidigt. Klockan är bara 21 (=läggdags för mig).

Liknande trådar

  1. Snart helg.
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 60
    Senaste inlägg: 2011-10-19, 21:33
  2. Snart helg!
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 19:26
  3. Helg snart?
    By scoutman in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 17:33
  4. Snart helg
    By GiMTL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 20:09
  5. Nu tar jag snart helg
    By Mizen_m_två in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 15:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar