Skottdagsbebis!
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Skottdagsbebis!

    Hej alla!

    Jag vill bara meddela att min Malte föddes på skottdagen kl 04.50. Allt gick bra och vi fick åka hem på söndagen från BB. Vilken fröjd att äntligen ha sin lilla bebis hos sig på riktigt.

    Känns skönt att vara hemma nu. Har sambon hemma som försöker hjälpa till så gott det går. Tyvär börjar han jobba redan nästa vecka så då får vi vackert lov att klara oss själva lilla Malte och jag, men det ska säkert lösa sig också.

    Hoppas alla fått sina bebisar nu. Jag har inte kollat runt nåt sen vi kom hem så jag är noll uppdaterad på hur det gått i februarigruppen.

    Kramar
  2. 1
    Skottdagsbebis! Hej alla!

    Jag vill bara meddela att min Malte föddes på skottdagen kl 04.50. Allt gick bra och vi fick åka hem på söndagen från BB. Vilken fröjd att äntligen ha sin lilla bebis hos sig på riktigt.

    Känns skönt att vara hemma nu. Har sambon hemma som försöker hjälpa till så gott det går. Tyvär börjar han jobba redan nästa vecka så då får vi vackert lov att klara oss själva lilla Malte och jag, men det ska säkert lösa sig också.

    Hoppas alla fått sina bebisar nu. Jag har inte kollat runt nåt sen vi kom hem så jag är noll uppdaterad på hur det gått i februarigruppen.

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Åh en till liten skottis!

    Stort grattis till lille Malte! (Jättefint namn förresten.) Du ska se att ni kommer in i vardagslunken snart nog. Hoppas att förlossningen gick bra och att allt är bra med hela familjen!
    Kram
    Anna m Tim 12/9-04 och Nela 12/2-08
  4. 2
    Åh en till liten skottis! Stort grattis till lille Malte! (Jättefint namn förresten.) Du ska se att ni kommer in i vardagslunken snart nog. Hoppas att förlossningen gick bra och att allt är bra med hela familjen!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Stort grattis till er son! Malte är ett jättefint namn.
    Vi ficken pojke den 2 mars efter en snabb förlossning 9 dagar över tiden. Han ska heta Elias.
  6. 3
    Stort grattis till er son! Malte är ett jättefint namn.
    Vi ficken pojke den 2 mars efter en snabb förlossning 9 dagar över tiden. Han ska heta Elias.
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Grattis till Malte!
  8. 4
    Grattis till Malte!
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Grattis till lille Malte Jättefint namn på en säkert jättefin kille.

    Kramar Lena.
  10. 5
    Grattis till lille Malte Jättefint namn på en säkert jättefin kille.

    Kramar Lena.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    GRATTIS!!!
  12. 6
    GRATTIS!!!
  13. Nora bf 22/2
    #7
    Stort grattis!! Håller med dig - man bävar inför när mannen ska börja jobba...
  14. 7
    Stort grattis!! Håller med dig - man bävar inför när mannen ska börja jobba...
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Grattis till Malte!
  16. 8
    Grattis till Malte!
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9
    Stort grattis till Malte
    *** Gis med Amanda 0402, Alva 0609 och Amelia 080214***

    Nu har jag också blogg..... www.familjene.blogg.se och www.bebisen08.blogg.se
  18. 9
    Stort grattis till Malte
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Stort grattis till lille Malte
  20. 10
    Stort grattis till lille Malte
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11

    Grattis!

    Kul med en liten skottdagsbebis!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  22. 11
    Grattis! Kul med en liten skottdagsbebis!
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12
    Jättestort grattis!
  24. 12
    Jättestort grattis!
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    Tack! Elias är superfint tycker jag, skulle vilja ha det som andranamn. Malte Elias.. funkar rätt bra väl?
  26. 13
    Tack! Elias är superfint tycker jag, skulle vilja ha det som andranamn. Malte Elias.. funkar rätt bra väl?
  27. Medlem sedan
    Jul 2007
    #14
    Lägga in bilder?

    Jag är nog lite av en oteknisk person, men på något sätt så misslyckas jag hela tiden med att lägga upp bild på Malte. Vet inte vad som blir fel.. lyckades ju få in an avatar förut så borde väl funka på samma sätt, men nu kan jag inte ens ändra avatar..

    Ska göra ett ntt försök..
  28. 14
    Lägga in bilder?

    Jag är nog lite av en oteknisk person, men på något sätt så misslyckas jag hela tiden med att lägga upp bild på Malte. Vet inte vad som blir fel.. lyckades ju få in an avatar förut så borde väl funka på samma sätt, men nu kan jag inte ens ändra avatar..

    Ska göra ett ntt försök..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar