Jaaaaa!
Arbete, ekonomi & juridik
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Jaaaaa!

    Idag fick vi godkänt på att anställa en till på avdelningen. Det var inte en dag för tidigt för vi har verkligen gått på knäna ett tag nu. Vi har några namn på lut så förhoppningsvis skall det inte dröja allt för länge innan platsen är tillsatt.
  2. 1
    Jaaaaa! Idag fick vi godkänt på att anställa en till på avdelningen. Det var inte en dag för tidigt för vi har verkligen gått på knäna ett tag nu. Vi har några namn på lut så förhoppningsvis skall det inte dröja allt för länge innan platsen är tillsatt.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Härligt!
  4. 2
    Härligt!
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    Ja, det har varit en lång påfrestande väntan på det här beskedet så nu vill jag bara ha personen på plats så jag kan börja fördela arbetsuppgifterna lite bättre för alla på teamet.
  6. 3
    Ja, det har varit en lång påfrestande väntan på det här beskedet så nu vill jag bara ha personen på plats så jag kan börja fördela arbetsuppgifterna lite bättre för alla på teamet.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Grattis! Vad skönt för er med lite arbetslättnad.
  8. 4
    Grattis! Vad skönt för er med lite arbetslättnad.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Skrattar lite hysteriskt, jag fick ju njuta av den minskade arbetsbelastningen över helgen i alla fall, idag fick vi ett nytt uppdrag som kräver en heltidsresurs.
  10. 5
    Skrattar lite hysteriskt, jag fick ju njuta av den minskade arbetsbelastningen över helgen i alla fall, idag fick vi ett nytt uppdrag som kräver en heltidsresurs.

Liknande trådar

  1. JAAAAA!!!!!
    By rosa_84 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 10:10
  2. JAAAAA
    By H med E in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 16:48
  3. JAAAAA!!
    By Lisse in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 15:06
  4. Jaaaaa!
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 22:33
  5. jaaaaa :)
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 22:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar