Läser ofta, skriver sällan...
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Läser ofta, skriver sällan...

    Tittar in här nästan varje dag, men får sällan tummen ur att skriva inlägg eller svara på era... Men jag följer er och tycker det är kul att läsa om era små godingar!
    Allt bra med oss, David är en snäll kille som sover mycket, äter bra och är förnöjd däremellan. Jag är oerhört tacksam över hans vanor, förstår att många av er har det tufft med sömn, mat och skrik. Har lagt in en färsk bild på David i albumet. Storebror ger mig lite mer motstånd med sin järnvilja, envishet och treårscharm!
    Annars är våren på väg i Gbg och livet som tvåbarnsmamma känns härligt1
    Ha det gott, allihop! KRAM!
    Ad astra per aspera - Mot stjärnorna genom svårigheterna
  2. 1
    Läser ofta, skriver sällan... Tittar in här nästan varje dag, men får sällan tummen ur att skriva inlägg eller svara på era... Men jag följer er och tycker det är kul att läsa om era små godingar!
    Allt bra med oss, David är en snäll kille som sover mycket, äter bra och är förnöjd däremellan. Jag är oerhört tacksam över hans vanor, förstår att många av er har det tufft med sömn, mat och skrik. Har lagt in en färsk bild på David i albumet. Storebror ger mig lite mer motstånd med sin järnvilja, envishet och treårscharm!
    Annars är våren på väg i Gbg och livet som tvåbarnsmamma känns härligt1
    Ha det gott, allihop! KRAM!
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Låter skönt med en sån liten mönster-kille

    På bilden som du har som avatar så är din lille David väldigt lik min Wilmer! Mycket söt med andra ord !!
  4. 2
    Låter skönt med en sån liten mönster-kille

    På bilden som du har som avatar så är din lille David väldigt lik min Wilmer! Mycket söt med andra ord !!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Vi verkar ha samma smak!
    Försökte spana i ditt album efter en färsk bild på Wilmer, men det är väl storasyster som syns på de flesta av bilderna, eller? Du får hojta om lägger in någon ny bild så får jag också jämföra likheterna!

    Ja, det är en otrolig förmån att ha en liten "mönster-kille", då är det ingen konst att vara bebismamma. Jag är väldigt tacksam och väl medveten om att andra kämpar med sina små!

    KRAM!
  6. 3
    Vi verkar ha samma smak!
    Försökte spana i ditt album efter en färsk bild på Wilmer, men det är väl storasyster som syns på de flesta av bilderna, eller? Du får hojta om lägger in någon ny bild så får jag också jämföra likheterna!

    Ja, det är en otrolig förmån att ha en liten "mönster-kille", då är det ingen konst att vara bebismamma. Jag är väldigt tacksam och väl medveten om att andra kämpar med sina små!

    KRAM!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Fin liten kille

    du har - ser jättefin ut på bilden. Mysigt med bebis som sover bra på nätterna och mest är glad och nöjd....härligt!

    Här har vi kommit in i en bra tid också - det verkar som Sara är tillfreds med livet nu också. Hon har just lärt sig vända sig från rygg till mage och blev så glad för detta. Hon har varit frustrerad ett par dagar över att inte kunna nämligen.....har mest legat och varit arg på golvet....hehe. Men nu så, är det annat ljud från golvet....härliga gurglingar och skratt...

    Bor ju också i Gbg (eller lite utanför, Sävedalen) och känner våren komma med stormsteg - det är så härligt! Livet som trebarnsmor är underbart!

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  8. 4
    Fin liten kille du har - ser jättefin ut på bilden. Mysigt med bebis som sover bra på nätterna och mest är glad och nöjd....härligt!

    Här har vi kommit in i en bra tid också - det verkar som Sara är tillfreds med livet nu också. Hon har just lärt sig vända sig från rygg till mage och blev så glad för detta. Hon har varit frustrerad ett par dagar över att inte kunna nämligen.....har mest legat och varit arg på golvet....hehe. Men nu så, är det annat ljud från golvet....härliga gurglingar och skratt...

    Bor ju också i Gbg (eller lite utanför, Sävedalen) och känner våren komma med stormsteg - det är så härligt! Livet som trebarnsmor är underbart!

    kram kram
  9. Medlem sedan
    May 1998
    #5
    Hej Trollmor! Kul att se dej här igen. En kort fråga bara, vart i Göteborg bor du?

    Kram!
  10. 5
    Hej Trollmor! Kul att se dej här igen. En kort fråga bara, vart i Göteborg bor du?

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Tack, tack! Kul med fler göteborgare! KRAM!
  12. 6
    Tack, tack! Kul med fler göteborgare! KRAM!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Detsamma! Fast du brukar ju vara lite flitigare med att skriva än jag, förstår inte hur du hinner...
    Jag bor på Hisingen, en bit ut mot Björlandahållet. Vad tänkte du på? KRAM!
  14. 7
    Detsamma! Fast du brukar ju vara lite flitigare med att skriva än jag, förstår inte hur du hinner...
    Jag bor på Hisingen, en bit ut mot Björlandahållet. Vad tänkte du på? KRAM!
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Hej hopp.. Håller med dig.. är också inne och läser varje dag, men kommer inte för att svara på några inlägg.. Det går dock lite i perioder tycker jag.. just nu hinner jag ingenting..!!
    Skönt med en nöjd bebis, jag tycker tyvärr min wiktor har blivit mer och mer gnällig.. Var till min lillasyster på kalas idag, och var där i 2½timme.. .tror att wiktor gnällde/skrek mesta av tiden faktiskt.. *tråkigt*

    Härligt med göteborg och våren.. ni ligger ju lite före oss i stockholm, även om vi också faktiskt har blåsippor som blommar..


    kram tebax...
  16. 8
    Hej hopp.. Håller med dig.. är också inne och läser varje dag, men kommer inte för att svara på några inlägg.. Det går dock lite i perioder tycker jag.. just nu hinner jag ingenting..!!
    Skönt med en nöjd bebis, jag tycker tyvärr min wiktor har blivit mer och mer gnällig.. Var till min lillasyster på kalas idag, och var där i 2½timme.. .tror att wiktor gnällde/skrek mesta av tiden faktiskt.. *tråkigt*

    Härligt med göteborg och våren.. ni ligger ju lite före oss i stockholm, även om vi också faktiskt har blåsippor som blommar..


    kram tebax...
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Hoppas det är en tillfällig "gnällighet" för Wiktor, han kanske växer mycket just nu... Söt är han på kortet i alla fall! KRAM!
  18. 9
    Hoppas det är en tillfällig "gnällighet" för Wiktor, han kanske växer mycket just nu... Söt är han på kortet i alla fall! KRAM!
  19. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10
    Hojt, hojt!! Har nu lagt in lite nya bilder på Wilmer. Du får avgöra om de är lika Wilmer drar ofta in underläppen och i de lägena så liknar han din David på bilden iaf.
  20. 10
    Hojt, hojt!! Har nu lagt in lite nya bilder på Wilmer. Du får avgöra om de är lika Wilmer drar ofta in underläppen och i de lägena så liknar han din David på bilden iaf.

Liknande trådar

  1. läser ofta men skriver sällan
    By evelina68 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 23:26
  2. Läser ofta men skriver "mindre" ofta:)
    By mammaS m F-06 & K-08 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 20:08
  3. Skriver sällan men läser
    By Tjorven v.17 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 07:17
  4. Skriver sällan men läser
    By Lena S m 4 in forum _01 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 23:09
  5. läser och läser men skriver inte ofta
    By aberge in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar