Grattis alla 2 åringar + OT
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Grattis alla 2 åringar + OT

    Grattis alla 2 åringar!!!

    Jag har inte varit inne på ett tag utan varit fullt upptagen med mitt 80% jobb och min lilla (på väg att bli större) verksamhet som ni flesta känner till.
    Idag kom jag hem från min första affärsresa till Istanbul. En gigantisk stad med hus överallt. Jag har åkt bil mella fabrikerna dagarna i ända känns det som. Produktionen är igång och snart utökar jag ordentligt. Ni som bor runt i landet kan snart se produkterna på DesignTorget pluss att jag kommer komma ut i andra butiker också. Allt känns så overkligt men jag antar att jag kommer ner på jorden i samma veva som leveransen och fakturan anländer.

    Grattis ännu en gång. Min plutt blev ju två för ett tag sen och det är svårt att ta ikapp alla där emellan.
  2. 1
    Grattis alla 2 åringar + OT Grattis alla 2 åringar!!!

    Jag har inte varit inne på ett tag utan varit fullt upptagen med mitt 80% jobb och min lilla (på väg att bli större) verksamhet som ni flesta känner till.
    Idag kom jag hem från min första affärsresa till Istanbul. En gigantisk stad med hus överallt. Jag har åkt bil mella fabrikerna dagarna i ända känns det som. Produktionen är igång och snart utökar jag ordentligt. Ni som bor runt i landet kan snart se produkterna på DesignTorget pluss att jag kommer komma ut i andra butiker också. Allt känns så overkligt men jag antar att jag kommer ner på jorden i samma veva som leveransen och fakturan anländer.

    Grattis ännu en gång. Min plutt blev ju två för ett tag sen och det är svårt att ta ikapp alla där emellan.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Alltså det är så in i bombens roligt att läsa om ditt företag! Du är så duktigt och kreativ!! Jätteimponerad!

    Och grattis till lilla A på 2-års dagen!

    KRAM
  4. 2
    Alltså det är så in i bombens roligt att läsa om ditt företag! Du är så duktigt och kreativ!! Jätteimponerad!

    Och grattis till lilla A på 2-års dagen!

    KRAM
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Grattis till

    både dig och din söta 2åring

    Vad är det för företag?

    Märke?
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  6. 3
    Grattis till både dig och din söta 2åring

    Vad är det för företag?

    Märke?
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Tack, det känns skönt med lite utomstående support. Lilla "B" fyllde i februari och är bland de första på listan av födelsedagar. Hon har tackat sin kära familj för en underbar födelsedag med att ta ett steg till i utveckligen och blivit väldigt medveten om att det finns val här i livet. "Neeeeeeeeej mi kaan, iiinte den...." osv. så låter det här hemma numer.
  8. 4
    Tack, det känns skönt med lite utomstående support. Lilla "B" fyllde i februari och är bland de första på listan av födelsedagar. Hon har tackat sin kära familj för en underbar födelsedag med att ta ett steg till i utveckligen och blivit väldigt medveten om att det finns val här i livet. "Neeeeeeeeej mi kaan, iiinte den...." osv. så låter det här hemma numer.
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Tack så mycket. Lite larvigt men jag får inte skriva det för då gör jag smygreklam. Ibland när frågan kommit upp har någon annan här vidarebefodrat den informationen. Har tidigare fått en varning och håller mig till att inte nämna företaget vid namn.
  10. 5
    Tack så mycket. Lite larvigt men jag får inte skriva det för då gör jag smygreklam. Ibland när frågan kommit upp har någon annan här vidarebefodrat den informationen. Har tidigare fått en varning och håller mig till att inte nämna företaget vid namn.
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    då ska jag fråga ngn annan:)

    önskar dig all lycka till
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  12. 6
    då ska jag fråga ngn annan:) önskar dig all lycka till
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Hrm... lilla B var det ja. och det vet jag ju faktiskt... Sorry!
    Ordet neeeej luftas flitigt här med! Suck!!

    Kram
  14. 7
    Hrm... lilla B var det ja. och det vet jag ju faktiskt... Sorry!
    Ordet neeeej luftas flitigt här med! Suck!!

    Kram
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Hihi, Erik har inte lärt sig ordet nej riktigt än, han svara ja eller jaaaaaa på alla frågor! Till hans kusins stora förtret, han svarar ju annorlunda mot hur han gör! Fast han har lärt sig att det är så...när Erik klättrade på mig och jag sa att det kan du väl inte göra heller!? så svarade erik ja såklart och fortsatte att klättra. När jag påpekade det för honom fick jag en snusförnuftig fyraåring på mig: Katarina, han svarar ja på alla frågor!
  16. 8
    Hihi, Erik har inte lärt sig ordet nej riktigt än, han svara ja eller jaaaaaa på alla frågor! Till hans kusins stora förtret, han svarar ju annorlunda mot hur han gör! Fast han har lärt sig att det är så...när Erik klättrade på mig och jag sa att det kan du väl inte göra heller!? så svarade erik ja såklart och fortsatte att klättra. När jag påpekade det för honom fick jag en snusförnuftig fyraåring på mig: Katarina, han svarar ja på alla frågor!

Liknande trådar

  1. Grattis alla 1-åringar!
    By Cecilia Aff in forum _1005 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 07:37
  2. Grattis alla 5-åringar!
    By Zoieli in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-12, 13:59
  3. Grattis alla 2 åringar!!!
    By jeen in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 08:23
  4. Grattis alla nya 3-åringar
    By Pia m J-99 o S-03 in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 15:30
  5. Grattis alla 3-åringar!
    By Anonym in forum _03 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 20:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar