Helg igen...
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Helg igen...

    och dagarna bara fullkomligt rinner iväg! Usch, nu är det mindre än en månad tills LOva börjar sin inskolning på dagis! Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.
    Jag har själv inte fått veta vart jag ska vara inom barnomsorgen och jobba, vilket är tråkigt. Men jag har varit inställd på att det skulle bli så här. Har fått höra av andra vart jag ev. ska vara och det är ju fel, men inte helt ovanligt här! *%/&/(!))((("%#¤#!%&(/"=*

    Ja, idag har jag spelat innebandy med tjejkompisarna och det var roligt även om vi bara var 4 st. Svetten rann och det var jobbigt!
    Just nu är jag och Lova själva hemma,då sambon åkt i väg till stan för att handla presenter till Leo som fyller den 21 mars. Leo är hos farmor och farfar och leker. Jag skulle oxå följt med till stan, men Lova hade feber i förrgår kväll och är så himla förkyld att vi bestämde att vi skulle vara hemma. Igår och idag har hon ingen feber, menär fortförande förkyld. Börjar fundera på om det kan vara tänder på G för hon dreglar och har varit lös i magen i några dagar + att hon äter lite mindre än vanligt.

    Ikväll ska vi bort till några kompisar och äta och kolla på melodifetsivalen! Ska bli kul!
    Sen imorgon ska sambon jobba på fm och på em ska jag och syrran på kryddparty!
    Ska bli mumsigt, då man får provsmaka lite mat! *Mums*

    Ha en bra lördagkväll på er nu!
  2. 1
    Helg igen... och dagarna bara fullkomligt rinner iväg! Usch, nu är det mindre än en månad tills LOva börjar sin inskolning på dagis! Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.
    Jag har själv inte fått veta vart jag ska vara inom barnomsorgen och jobba, vilket är tråkigt. Men jag har varit inställd på att det skulle bli så här. Har fått höra av andra vart jag ev. ska vara och det är ju fel, men inte helt ovanligt här! *%/&/(!))((("%#¤#!%&(/"=*

    Ja, idag har jag spelat innebandy med tjejkompisarna och det var roligt även om vi bara var 4 st. Svetten rann och det var jobbigt!
    Just nu är jag och Lova själva hemma,då sambon åkt i väg till stan för att handla presenter till Leo som fyller den 21 mars. Leo är hos farmor och farfar och leker. Jag skulle oxå följt med till stan, men Lova hade feber i förrgår kväll och är så himla förkyld att vi bestämde att vi skulle vara hemma. Igår och idag har hon ingen feber, menär fortförande förkyld. Börjar fundera på om det kan vara tänder på G för hon dreglar och har varit lös i magen i några dagar + att hon äter lite mindre än vanligt.

    Ikväll ska vi bort till några kompisar och äta och kolla på melodifetsivalen! Ska bli kul!
    Sen imorgon ska sambon jobba på fm och på em ska jag och syrran på kryddparty!
    Ska bli mumsigt, då man får provsmaka lite mat! *Mums*

    Ha en bra lördagkväll på er nu!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Visst går tiden snabbt? Hoppas inskolningen går bra. Ellie älskar att vara på dagis och ibland på helgmorgnarna när vi inte ska åka någonstans blir hon jättesur och står och pekar på overallen.

    Vad menar du med att du inte vet var du ska jobba? Har du en fast tjänst eller skickar de bara runt dig?
  4. 2
    Visst går tiden snabbt? Hoppas inskolningen går bra. Ellie älskar att vara på dagis och ibland på helgmorgnarna när vi inte ska åka någonstans blir hon jättesur och står och pekar på overallen.

    Vad menar du med att du inte vet var du ska jobba? Har du en fast tjänst eller skickar de bara runt dig?
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Jag har en fast tjänst på 70% i botten, men ska börja jobba 50% april till efter sommaren.
    Jag vet ännu inte på vilken förskola jag hamnar. Jag skulle helst tillbaka där jag var innan jag blev mammaledig, men där finns det personal. På ett par förskolar här finns det vikarier och det är väl där jag kommer hamna efetrsom jag har en fast tjäns.
    Hoppas att jag får veta snart...
  6. 3
    Jag har en fast tjänst på 70% i botten, men ska börja jobba 50% april till efter sommaren.
    Jag vet ännu inte på vilken förskola jag hamnar. Jag skulle helst tillbaka där jag var innan jag blev mammaledig, men där finns det personal. På ett par förskolar här finns det vikarier och det är väl där jag kommer hamna efetrsom jag har en fast tjäns.
    Hoppas att jag får veta snart...

Liknande trådar

  1. Helg igen
    By khimera in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-11, 06:17
  2. Helg igen....
    By Jenny m.Tim_Max_Olle in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 19:30
  3. Nu så var det helg igen
    By Lollo_77 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 20:54
  4. Helg igen!
    By mynch in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 15:59
  5. Så var det helg igen!
    By majbarnen in forum _98 Alla barn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 19:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar