Vilka hejar ni på ikväll?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Vilka hejar ni på ikväll?

    Jag hoppas verkligen att Carola och Andreas INTE kommer vidare. Det skulle vara så roligt Sen har jag faktisk inte en aning om vilka fler som ska vara med. Nordman kanske?
    Mamma till Felix-01, ÄnglaLilly f/d-05 och Ellie-06
  2. 1
    Vilka hejar ni på ikväll? Jag hoppas verkligen att Carola och Andreas INTE kommer vidare. Det skulle vara så roligt Sen har jag faktisk inte en aning om vilka fler som ska vara med. Nordman kanske?
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Nä,vilka var det nu som skulle vara med??? *Hjärnsläpp*

    Andreas får gärna gå vidare men utan Carola (går det?)

    Nordman gillar jag asmycke´men dem kan vi inte skicka utomlands,ingen skulle fatta sej på dom utom vi...(min gissning?)

    Jag hejar på alla, det låtet väl diplomatiskt och bra
  4. 2
    Nä,vilka var det nu som skulle vara med??? *Hjärnsläpp*

    Andreas får gärna gå vidare men utan Carola (går det?)

    Nordman gillar jag asmycke´men dem kan vi inte skicka utomlands,ingen skulle fatta sej på dom utom vi...(min gissning?)

    Jag hejar på alla, det låtet väl diplomatiskt och bra
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Såhär verkar det se ut: 4 st dueller lottade:
    1.E-Type / The Poodles
    2.Ola / Caracola
    3.Carola Häggkvist Andreas Johnsson / Nordman
    4.Therese Andersson / Sussie Tapper

    Såå, vad ska vi gissa?
    Jag gillade både Sibel och Pudlarna,svårt där ...
    Ola är dotterns favorit .
    Nordman är alltid Nordman!
    Therese eller Sussie lika trista...kanske Sussie, hennes låt var ganska bra har jag för mej??!
  6. 3
    Såhär verkar det se ut: 4 st dueller lottade:
    1.E-Type / The Poodles
    2.Ola / Caracola
    3.Carola Häggkvist Andreas Johnsson / Nordman
    4.Therese Andersson / Sussie Tapper

    Såå, vad ska vi gissa?
    Jag gillade både Sibel och Pudlarna,svårt där ...
    Ola är dotterns favorit .
    Nordman är alltid Nordman!
    Therese eller Sussie lika trista...kanske Sussie, hennes låt var ganska bra har jag för mej??!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Äh! E-Type OCH The Poodles / Sibel skulle det ju vara på nr 1...
  8. 4
    Äh! E-Type OCH The Poodles / Sibel skulle det ju vara på nr 1...
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    Inte Carola, där håller jag med! Det var så härligt att se deras snopna miner när de inte vann! Jag tror inte de kunde föreställa sig att det kunde hända.
    Överlag är det rätt kassa låtar i andra chansen. Den där opera-grejen (Therese) tycker jag var förskräcklig. Jag väljer nog Sibel och Ola, med viss tvekan. MEN konstigt nog är det skoj att titta även om man tycker att musiken inte är så bra. Lustig är människan!
    Vi kan väl ha en simultanchatt här på snacket under tävlingen, och kommentera? Jag bär gärna upp min dator till tv:n, så får man lite motion på kuppen.
  10. 5
    Inte Carola, där håller jag med! Det var så härligt att se deras snopna miner när de inte vann! Jag tror inte de kunde föreställa sig att det kunde hända.
    Överlag är det rätt kassa låtar i andra chansen. Den där opera-grejen (Therese) tycker jag var förskräcklig. Jag väljer nog Sibel och Ola, med viss tvekan. MEN konstigt nog är det skoj att titta även om man tycker att musiken inte är så bra. Lustig är människan!
    Vi kan väl ha en simultanchatt här på snacket under tävlingen, och kommentera? Jag bär gärna upp min dator till tv:n, så får man lite motion på kuppen.
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6
    Mmm, jag släpar gärna in datorn till TV:n också för att läsa vad ni tycker.Hoppas hinna få lilleman i säng så man kan koncentrera sej på de oerhört viktiga bidragen
  12. 6
    Mmm, jag släpar gärna in datorn till TV:n också för att läsa vad ni tycker.Hoppas hinna få lilleman i säng så man kan koncentrera sej på de oerhört viktiga bidragen
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Hur många ska gå vidare? Två stycken eller? Isåfall tycker jag Sussi Tapper och Ola, inte för att jag minns deras låtar så mycket, men tror jag tyckte om Sussies. Caracola? Vilket jävla namn på en grupp
  14. 7
    Hur många ska gå vidare? Två stycken eller? Isåfall tycker jag Sussi Tapper och Ola, inte för att jag minns deras låtar så mycket, men tror jag tyckte om Sussies. Caracola? Vilket jävla namn på en grupp
  15. Medlem sedan
    Feb 2006
    #8
    Ska ta mina natt-tabletter och lägga mig i sängen tror jag och titta på schlagern, men jag ser fram emot att få läsa era riviga recensioner imorgon Håller med dig om operagrejen, den var ju gräslig. Måste ha blivit fel i röstningssystemet, kanske är det Björkmans syrra?

    Synd att Alli har försvunnit från snacket, hon brukar ju ha stor makt när det gäller musiktvävlingar
  16. 8
    Ska ta mina natt-tabletter och lägga mig i sängen tror jag och titta på schlagern, men jag ser fram emot att få läsa era riviga recensioner imorgon Håller med dig om operagrejen, den var ju gräslig. Måste ha blivit fel i röstningssystemet, kanske är det Björkmans syrra?

    Synd att Alli har försvunnit från snacket, hon brukar ju ha stor makt när det gäller musiktvävlingar
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Jag tror Androla & Ola går vidare till finalen, sen vad jag vill vet jag inte riktigt - behöver först höra låtarna en gång till...
  18. 9
    Jag tror Androla & Ola går vidare till finalen, sen vad jag vill vet jag inte riktigt - behöver först höra låtarna en gång till...
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Eric var snäll och somnade på 5 minuter idag så jag har redan hunnit ta hand om middagsdisken och nu slappna av en stund framför datorn innan Andra Chansen. Maken är iväg hos en kompis så det blir ensamt i tv-soffan ikväll...
  20. 10
    Eric var snäll och somnade på 5 minuter idag så jag har redan hunnit ta hand om middagsdisken och nu slappna av en stund framför datorn innan Andra Chansen. Maken är iväg hos en kompis så det blir ensamt i tv-soffan ikväll...
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Jag tittar inte på det, men jag akn iaf säga att carola behöver sig en liten näsbränna och inte gå idare. det var säkert surt att hon inte gick direkt vidare och hon behöver komma ner på jorden ännu mer.

    så bara för det kanske man ska se det och rösta på nordman.
  22. 11
    Jag tittar inte på det, men jag akn iaf säga att carola behöver sig en liten näsbränna och inte gå idare. det var säkert surt att hon inte gick direkt vidare och hon behöver komma ner på jorden ännu mer.

    så bara för det kanske man ska se det och rösta på nordman.
  23. Medlem sedan
    Sep 2001
    #12
    Månne hon kan återuppstå enkomt för ikväll? Man kan ju skriva under pseudonym...
  24. 12
    Månne hon kan återuppstå enkomt för ikväll? Man kan ju skriva under pseudonym...
  25. Medlem sedan
    Dec 2000
    #13
    Ja, två st ska vidare. Jag tror jag har bestämt att jag håller på Sibel och Ola

    Ja, Caracola låter inte klokt...vadå en ny drink eller?
  26. 13
    Ja, två st ska vidare. Jag tror jag har bestämt att jag håller på Sibel och Ola

    Ja, Caracola låter inte klokt...vadå en ny drink eller?
  27. Medlem sedan
    Dec 2000
    #14
    Haha, ja man vet aldrig
  28. 14
    Haha, ja man vet aldrig
  29. Medlem sedan
    Sep 2005
    #15
    Ha ha ha, inte ett enda rätt...
  30. 15
    Ha ha ha, inte ett enda rätt...

Liknande trådar

  1. Vilka hejar ni på ikväll då?
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 20:38
  2. Vilka är här ikväll?
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 14:37
  3. Okej, vem hejar ni på ikväll?
    By Silverkarin in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 20:07
  4. Vilka blir vi ikväll??
    By -Helena m AoM- in forum _0505 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 19:46
  5. Vilka chattar ikväll?
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 18:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar