YEEESSSS!!!!
_0610 Oktoberbarn
  1. Alli-Mac
    #1

    YEEESSSS!!!!

    Nordman vidare!!! Visst var Carolas min obetalbar
  2. 1
    YEEESSSS!!!! Nordman vidare!!! Visst var Carolas min obetalbar
  3. Alli-Mac
    #2
    Sibel och Nordman!Jag är nöjd Lite synd att inte Ola kom med,men alla kunde ju inte gå vidare tyvärrFast visst 17 skulle man vilja byta ut Christer Sjögren mot Ola...

    Jag gillade Sussie Tappers låt också men det är ju ingen schlager precis.

    Synd att inte Björn Gustavsson fick lite plats, det känns lite platt utan honom nu
  4. 2
    Sibel och Nordman!Jag är nöjd Lite synd att inte Ola kom med,men alla kunde ju inte gå vidare tyvärrFast visst 17 skulle man vilja byta ut Christer Sjögren mot Ola...

    Jag gillade Sussie Tappers låt också men det är ju ingen schlager precis.

    Synd att inte Björn Gustavsson fick lite plats, det känns lite platt utan honom nu
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    He he!

    He he he!!!

    Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!
    Märkte du hur vinnarna undvek att kommentera Jonsson/Häggkvists flopp?

    Mina stora tjejer hejjade på Nordman, så det var ju bra att de gick vidare. Jag gillade Sibel, för hon var ju så... ...glad...
  6. 3
    He he! He he he!!!

    Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!
    Märkte du hur vinnarna undvek att kommentera Jonsson/Häggkvists flopp?

    Mina stora tjejer hejjade på Nordman, så det var ju bra att de gick vidare. Jag gillade Sibel, för hon var ju så... ...glad...
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    hoho, vad skådar mitt öga?

    carola kom inte vidare? *yessss*

    är det någon som har "återuppstått" endast för ikvälll?
  8. 4
    hoho, vad skådar mitt öga?

    carola kom inte vidare? *yessss*

    är det någon som har "återuppstått" endast för ikvälll?
  9. Alli-Mac
    #5
    Ja,det måste ha varit en nagel i ögat på fröken Häggkvist

    Sibel är jättesöt, väldigt...GLAD jag tror låten har vinstchans,om det är dags för en powerballad i år vill säga
  10. 5
    Ja,det måste ha varit en nagel i ögat på fröken Häggkvist

    Sibel är jättesöt, väldigt...GLAD jag tror låten har vinstchans,om det är dags för en powerballad i år vill säga
  11. Alli-Mac
    #6
    Ja, haha som "musikkännare" av stora mått så hade man lite svårt att hålla sej härifrån ikväll
  12. 6
    Ja, haha som "musikkännare" av stora mått så hade man lite svårt att hålla sej härifrån ikväll
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    haha, så härmed är alli-mac inne endast som schlager kommentator?? vår egna lilla expert på forumet.
  14. 7
    haha, så härmed är alli-mac inne endast som schlager kommentator?? vår egna lilla expert på forumet.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    bra att du finns här så tom en nolla som jag när det gäller musik kan hålla sig uppdaterad.
  16. 8
    bra att du finns här så tom en nolla som jag när det gäller musik kan hålla sig uppdaterad.
  17. Medlem sedan
    May 2006
    #9
    Ohh, jaa!!! Jag är så lycklig ikväll *fnissar* Hennes min var verkligen _obetalbar_!!!!!

    Helt rätt låtar till final..!!
  18. 9
    Ohh, jaa!!! Jag är så lycklig ikväll *fnissar* Hennes min var verkligen _obetalbar_!!!!!

    Helt rätt låtar till final..!!
  19. Medlem sedan
    Dec 2000
    #10
    Ja,Alli har annars fullt upp,men kikar in här vid såna här högtider för att agera schlagerkommentator och Idol-expert(självutnämnd)
  20. 10
    Ja,Alli har annars fullt upp,men kikar in här vid såna här högtider för att agera schlagerkommentator och Idol-expert(självutnämnd)
  21. Medlem sedan
    Dec 2000
    #11
    Äsch, nu svimmade visst Alli av högmod så Gullavira fick rycka in
  22. 11
    Äsch, nu svimmade visst Alli av högmod så Gullavira fick rycka in
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12
    Jag som aldrig tittar på melodifestivalseländet, blev bortbjuden och schlager-shanghajjad... tyckte det var intressant att Carola oerhört tydligt sa "SKIIIT" på teve

    Och sen har vi hon Terese-vad-hon-nu-hette som sa "FAN!!!" så tydligt så det syntes i bild... *fniss*
  24. 12
    Jag som aldrig tittar på melodifestivalseländet, blev bortbjuden och schlager-shanghajjad... tyckte det var intressant att Carola oerhört tydligt sa "SKIIIT" på teve

    Och sen har vi hon Terese-vad-hon-nu-hette som sa "FAN!!!" så tydligt så det syntes i bild... *fniss*
  25. Medlem sedan
    Feb 2006
    #13
    Äntligen är du tillbaka! Och ja, Carolas min var helt underbar Sibel har tydligen tittat för mycket på Celine Dion. När hon började böja sig och ta i för kung och fosterland fnissade jag till i min dimmiga värld.

    Nu måste jag kika in på Aftonbladets sida, är så nyfiken på rubrikerna. Carola rasar kanske?
  26. 13
    Äntligen är du tillbaka! Och ja, Carolas min var helt underbar Sibel har tydligen tittat för mycket på Celine Dion. När hon började böja sig och ta i för kung och fosterland fnissade jag till i min dimmiga värld.

    Nu måste jag kika in på Aftonbladets sida, är så nyfiken på rubrikerna. Carola rasar kanske?
  27. Medlem sedan
    Feb 2006
    #14
    HÅLLER MED!! De jag ville skulle gå vidare gick också vidare! Tjohooooo!
  28. 14
    HÅLLER MED!! De jag ville skulle gå vidare gick också vidare! Tjohooooo!
  29. Cissi med G och A
    #15

    Jag missade stor del igår

    eftersom Annie krånglade men det var helt klart rätt låtar som gick vidare även om det jorde lite ont i hjärtat att se Olas ledsna min. Ska bli spännande på lördag! Jag håller på Sanna - just nu i alla fall.
  30. 15
    Jag missade stor del igår eftersom Annie krånglade men det var helt klart rätt låtar som gick vidare även om det jorde lite ont i hjärtat att se Olas ledsna min. Ska bli spännande på lördag! Jag håller på Sanna - just nu i alla fall.
  31. Medlem sedan
    Sep 2002
    #16
    Sibel var en favorit här och det var kul att hon gick vidare. Kul även för nordman!
    Tyckte inte heller att carola & andreas låt var helt ok. Bra men inte mera. Minen på carola såg jag oxå....
    I finalen hejar jag på SANNA!
  32. 16
    Sibel var en favorit här och det var kul att hon gick vidare. Kul även för nordman!
    Tyckte inte heller att carola & andreas låt var helt ok. Bra men inte mera. Minen på carola såg jag oxå....
    I finalen hejar jag på SANNA!
  33. Medlem sedan
    Sep 2006
    #17
    Läser ditt inlägg och inser att du reagerade på samma sätt som jag över hennes Sibels knäande... hon såg ut som om hon seriöst behövde gå på toa. Inte så snyggt, hon får inte ens stilpoäng för att hon är hängiven.

    =)
    R
  34. 17
    Läser ditt inlägg och inser att du reagerade på samma sätt som jag över hennes Sibels knäande... hon såg ut som om hon seriöst behövde gå på toa. Inte så snyggt, hon får inte ens stilpoäng för att hon är hängiven.

    =)
    R

Liknande trådar

  1. YES YES YEEESSSS....!!!
    By -Catharina- in forum Vikt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 21:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar