Vad skönt det var att vakna
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Vad skönt det var att vakna

    upp imorse med vetskapen om att Carola inte gått vidare. Tycker faktiskt inte att låten var så bra, men av någon anledning är det den enda låt jag kan komma ihåg. Konstigt va?

    Vad ska ni andra hitta på idag? Här är det grått väder, passande till mitt sinnestillstånd, så det blir nog bara till att stanna hemma. Har plockat fram en älgstek som vi ska äta ikväll, det ser jag fram mot
    Mamma till Felix-01, ÄnglaLilly f/d-05 och Ellie-06
  2. 1
    Vad skönt det var att vakna upp imorse med vetskapen om att Carola inte gått vidare. Tycker faktiskt inte att låten var så bra, men av någon anledning är det den enda låt jag kan komma ihåg. Konstigt va?

    Vad ska ni andra hitta på idag? Här är det grått väder, passande till mitt sinnestillstånd, så det blir nog bara till att stanna hemma. Har plockat fram en älgstek som vi ska äta ikväll, det ser jag fram mot
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    hehe, skönt att vakna när carola inte gått vidare?

    älgstek lät riktigt gott... här blir det rårakor med fläsk, typisk "bonna-maud" om man ska säga det på ren skånska.

    Vi har varit och hälsat på min bror jag och min mamma och totte och ja... väntar på att lilleman ska somna då han inte sovit nåt sen 6 imorse. sen ska jag oxå sova lite! (borde eg sy lite saker och fixa innan tvätten ikväll, men men)

    hoppas dagen inte blivit för mörk för dig vännen!
  4. 2
    hehe, skönt att vakna när carola inte gått vidare?

    älgstek lät riktigt gott... här blir det rårakor med fläsk, typisk "bonna-maud" om man ska säga det på ren skånska.

    Vi har varit och hälsat på min bror jag och min mamma och totte och ja... väntar på att lilleman ska somna då han inte sovit nåt sen 6 imorse. sen ska jag oxå sova lite! (borde eg sy lite saker och fixa innan tvätten ikväll, men men)

    hoppas dagen inte blivit för mörk för dig vännen!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Ja,man vaknade med ett leende på läpparna Lite synd om Andreas tyckte jag,eftersom jag tycker han är kanoners i vanliga fall,men han får ju skylla sej själv som sjunger med carola

    Idag ar vi inte gjort mycket, tvättat och slappt hemma.Sov med middag med lilleman eftersom det var så trist väder och nu vet jag inte hur jag ska få honom i säng (vi sov tre timmar på eftermiddan ) men vi får väl leka lite "koka mat" det brukar vara spännande
  6. 3
    Ja,man vaknade med ett leende på läpparna Lite synd om Andreas tyckte jag,eftersom jag tycker han är kanoners i vanliga fall,men han får ju skylla sej själv som sjunger med carola

    Idag ar vi inte gjort mycket, tvättat och slappt hemma.Sov med middag med lilleman eftersom det var så trist väder och nu vet jag inte hur jag ska få honom i säng (vi sov tre timmar på eftermiddan ) men vi får väl leka lite "koka mat" det brukar vara spännande
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Jag och Eric har drabbats av en släng av magsjuka så igår var jag väldigt låg. Eric sover fler timmar/dygn men är väldigt pigg när han är vaken. Idag mår jag lite bättre men det tar tid innan krafterna återkommer känner jag, gör väl inte saken bättre att jag är gravid också...
  8. 4
    Jag och Eric har drabbats av en släng av magsjuka så igår var jag väldigt låg. Eric sover fler timmar/dygn men är väldigt pigg när han är vaken. Idag mår jag lite bättre men det tar tid innan krafterna återkommer känner jag, gör väl inte saken bättre att jag är gravid också...

Liknande trådar

  1. Är era vakna??
    By knodden77 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 10:56
  2. Vakna?
    By Linda&Agnes in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 19:45
  3. VAKNA
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 22:29
  4. Vad skönt det är vakna med
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 09:18
  5. Hur vakna är era små?
    By solstraale in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar