Nää hörrni!
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Nää hörrni!

    Nu måste vi få lite liv på sidan igen! Annars plockar de väl snart bort oss...
    Vad gör ni? Vilka kikar in här då och då? Hur mår era 3,5 åringar?
    Kram på er!
  2. 1
    Nää hörrni! Nu måste vi få lite liv på sidan igen! Annars plockar de väl snart bort oss...
    Vad gör ni? Vilka kikar in här då och då? Hur mår era 3,5 åringar?
    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    Ja, jag tror också de kommer

    att ta bort denna grupp snart. Försöker att skriva här men tappar lusten när ingen annan gör det. Är faktiskt mer aktivitet på alla barn 98 än här och min äldsta och de som skriver där har barn som är 10 år nu. Näst äldtsa tjejen fyller 6 år i April och börjar 0an till hösten.
    Med oss är allt bra våran minsting Engla 1,5 år skolades in på dagis förra veckan och går nu på samma avdelning som Isac. Så nu är en lång mammaledighet slut och det känns skönt. Har vart föräldrarledig sen Isac föddes 2004, hoppade sen över direkt på Engla. Isac växer och mår bra och trivs jätte bra på dagis. Håller mer och mer till inne på familje liv också vill ni kika in där så är ni välkommna. Hojta till om ni vill ha lösenordet tänkte länka direkt men kom på att det kanske man inte får göra här.
    Ha det bra alla som läser här!
  4. 2
    Ja, jag tror också de kommer att ta bort denna grupp snart. Försöker att skriva här men tappar lusten när ingen annan gör det. Är faktiskt mer aktivitet på alla barn 98 än här och min äldsta och de som skriver där har barn som är 10 år nu. Näst äldtsa tjejen fyller 6 år i April och börjar 0an till hösten.
    Med oss är allt bra våran minsting Engla 1,5 år skolades in på dagis förra veckan och går nu på samma avdelning som Isac. Så nu är en lång mammaledighet slut och det känns skönt. Har vart föräldrarledig sen Isac föddes 2004, hoppade sen över direkt på Engla. Isac växer och mår bra och trivs jätte bra på dagis. Håller mer och mer till inne på familje liv också vill ni kika in där så är ni välkommna. Hojta till om ni vill ha lösenordet tänkte länka direkt men kom på att det kanske man inte får göra här.
    Ha det bra alla som läser här!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Hej hej =)
    Det vore ju jättetråkigt om de tog bort gruppen, vi får se till att skriva lite mer. Jag ska verkligen skärpa mig.
    Emelie trivs jättebra hos sin dagmamma. De träffar de andra dagmammorna och barnen varje dag på olika aktiviteter.
    Idag har vi varit och sett Markoolio, hennes stora idol. Han har varit i två bilaffärer här och vi såg och lyssnade på honom på båda ställena till Emelies stora förtjusning, på ena stället köpte vi singeln och fick autograf och jag fick ett jättebra kort där han håller om henne, gissa om hon var överlycklig =)
  6. 3
    Hej hej =)
    Det vore ju jättetråkigt om de tog bort gruppen, vi får se till att skriva lite mer. Jag ska verkligen skärpa mig.
    Emelie trivs jättebra hos sin dagmamma. De träffar de andra dagmammorna och barnen varje dag på olika aktiviteter.
    Idag har vi varit och sett Markoolio, hennes stora idol. Han har varit i två bilaffärer här och vi såg och lyssnade på honom på båda ställena till Emelies stora förtjusning, på ena stället köpte vi singeln och fick autograf och jag fick ett jättebra kort där han håller om henne, gissa om hon var överlycklig =)

Liknande trådar

  1. Hörrni!
    By Lyddan in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 18:37
  2. Hörrni...
    By *Cecilia* in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 19:54
  3. nej, hörrni...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 10:28
  4. Näh hörrni
    By MattiasLj in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 11:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar