Någon som har syskon på Gång
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Någon som har syskon på Gång

    till sin 04?

    och nej vi har det inte och kommer inte att bli heller. Är så nöjd med mina 4 barn.
  2. 1
    Någon som har syskon på Gång till sin 04?

    och nej vi har det inte och kommer inte att bli heller. Är så nöjd med mina 4 barn.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Näää, ger snart upp... Men jag håller på att gå ner i vikt, hoppas det hjälper denna gång också..
  4. 2
    Näää, ger snart upp... Men jag håller på att gå ner i vikt, hoppas det hjälper denna gång också..
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    Har du nå bra tipps på hur

    du går ner i vikt. Försöker också men det är inte lätt. Har gått ner 4 kg sen Januari men där verkar det vara stopp- Lycka till och hoppas det tar sig snart
  6. 3
    Har du nå bra tipps på hur du går ner i vikt. Försöker också men det är inte lätt. Har gått ner 4 kg sen Januari men där verkar det vara stopp- Lycka till och hoppas det tar sig snart
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Dels läser jag och skriver en hel del på viktsnacket och sen dricker jag/äter naturdiet och nutrilett i bland (byter ut 1 mål om dagen då och då) sen äter jag vanlig mat fast mindre portioner, undviker för feta såser, socker, läsk mm Jag unnar mig lite godis på lördagkvällen om jag är sugen. Jag har gått ner 13kg hittills men många är kvar.. Blev ju sjuk så jag har legat på sjukhus 6 dagar i feb men är bättre och ska kanske opereras men tills dess kör jag på som vanligt med min viktminskning. Jag har en jättebra stegräknare och försöker gå minst 12000 steg/dag, den hjälper mig jättemycket! Äter inte så mycket bröd, gör ofta smoothies och dricker. Har du mycket att gå ner??
  8. 4
    Dels läser jag och skriver en hel del på viktsnacket och sen dricker jag/äter naturdiet och nutrilett i bland (byter ut 1 mål om dagen då och då) sen äter jag vanlig mat fast mindre portioner, undviker för feta såser, socker, läsk mm Jag unnar mig lite godis på lördagkvällen om jag är sugen. Jag har gått ner 13kg hittills men många är kvar.. Blev ju sjuk så jag har legat på sjukhus 6 dagar i feb men är bättre och ska kanske opereras men tills dess kör jag på som vanligt med min viktminskning. Jag har en jättebra stegräknare och försöker gå minst 12000 steg/dag, den hjälper mig jättemycket! Äter inte så mycket bröd, gör ofta smoothies och dricker. Har du mycket att gå ner??
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    Tack så mycket

    Äter också mindre portioner med mat vill att hela familjen ska äta samma mat. Vill inte laga flera olika sorters mat. Nutrilett försökte jag dricka men gillade det inte alls, kunde bara inte få ner det. Kanske finns nån annan godare variant?
    Har börjat gå med stavar 4-5 gånger i veckan, simma 1 gång per vecka sen går jag på core 1 gång per vecka. har helt slutat dricka coca-cola som jag gjorde ofta förut. Unnar mig också Lördagsgodis när ungarna äter. Har helt slutat gå i skåpet om dagarna och leta efter nå gott att äta. Jag vill i alla fall gå ner 16 Kg till. Ser ut som jag fortfarande har gravid mage efter mina 4 graviditeter.
  10. 5
    Tack så mycket Äter också mindre portioner med mat vill att hela familjen ska äta samma mat. Vill inte laga flera olika sorters mat. Nutrilett försökte jag dricka men gillade det inte alls, kunde bara inte få ner det. Kanske finns nån annan godare variant?
    Har börjat gå med stavar 4-5 gånger i veckan, simma 1 gång per vecka sen går jag på core 1 gång per vecka. har helt slutat dricka coca-cola som jag gjorde ofta förut. Unnar mig också Lördagsgodis när ungarna äter. Har helt slutat gå i skåpet om dagarna och leta efter nå gott att äta. Jag vill i alla fall gå ner 16 Kg till. Ser ut som jag fortfarande har gravid mage efter mina 4 graviditeter.
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Näpp! Inte vi.
    Vem vet, kanske i framtiden om vi orkar. Men just nu är vi nöjda med våra två telningar.
  12. 6
    Näpp! Inte vi.
    Vem vet, kanske i framtiden om vi orkar. Men just nu är vi nöjda med våra två telningar.
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Men du är ju jätteduktig! Jag gillar inte heller nutriletts shaker utan dricker naturdiets ready to drink då och då men gillar däremot nutriletts måltidsbarer. Vi får peppa varandra till att gå ner jag har gått ner 13 men ska ner minst 20kg till landar jag på runt 70 kg till mina 150 cm är jag nöjd fast jag har övervikt kvar. Började min resa på 103kg...
    Och jag orkar redan springa runt mycket mer med Emelie ute och har absolut mer energi nu =)
  14. 7
    Men du är ju jätteduktig! Jag gillar inte heller nutriletts shaker utan dricker naturdiets ready to drink då och då men gillar däremot nutriletts måltidsbarer. Vi får peppa varandra till att gå ner jag har gått ner 13 men ska ner minst 20kg till landar jag på runt 70 kg till mina 150 cm är jag nöjd fast jag har övervikt kvar. Började min resa på 103kg...
    Och jag orkar redan springa runt mycket mer med Emelie ute och har absolut mer energi nu =)
  15. Cia_med_M
    #8
    Svarat under efterlysningen ovan... och jo... en liten bebis är på väg! Men så hade vi ju bara en sen innan!
  16. 8
    Svarat under efterlysningen ovan... och jo... en liten bebis är på väg! Men så hade vi ju bara en sen innan!
  17. Medlem sedan
    May 1999
    #9

    Nä...

    men jag är otroligt sugen! Min bästa vän fick en jättesöt, jätteliten flicka för 3 veckor sedan och man är ju avundsjuk! Men vi måste få ordning på ekonomin först, det tycks aldrig bli nån ljusning på den fronten för oss.
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  18. 9
    Nä... men jag är otroligt sugen! Min bästa vän fick en jättesöt, jätteliten flicka för 3 veckor sedan och man är ju avundsjuk! Men vi måste få ordning på ekonomin först, det tycks aldrig bli nån ljusning på den fronten för oss.

Liknande trådar

  1. Syskon på gång!
    By Lite hemlig... in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 08:41
  2. så då var det syskon på gång
    By chiquitan in forum _05 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 18:55
  3. Någon som har syskon på gång?
    By Jenny m 3 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 13:12
  4. Syskon på gång!
    By bf i juli in forum _0406 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 20:42
  5. syskon på gång
    By Viktoria m5underbara in forum Ur barnamun
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 08:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar