Australien?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Australien?

    Finns det någon förälder som befinner sig down under och som kan tänka sig att hjälpa mig med några svar på ett par frågor.
    ~~Oscar & Marcus- snus.blogg.se~~
    **susannnas.blogg.se**
  2. 1
    Australien? Finns det någon förälder som befinner sig down under och som kan tänka sig att hjälpa mig med några svar på ett par frågor.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Det var länge sedan någon av våra ozzies var inne, men höjta på så kanske de dyker upp! Om det inte är väldigt specifika Australienfrågeställningar, kanske t o m någon annan begåvning var till nytta?
  4. 2
    Det var länge sedan någon av våra ozzies var inne, men höjta på så kanske de dyker upp! Om det inte är väldigt specifika Australienfrågeställningar, kanske t o m någon annan begåvning var till nytta?
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3
    Vi skall resa dit till jul och jag har lite frågor om bilstolar, blöjor, biluthyrning, vaccination och andra bra tips och ideer som kan var bra när man reser med två små.
    barnen kommer då att vara nästan 2 och 3,5år gamla.
  6. 3
    Vi skall resa dit till jul och jag har lite frågor om bilstolar, blöjor, biluthyrning, vaccination och andra bra tips och ideer som kan var bra när man reser med två små.
    barnen kommer då att vara nästan 2 och 3,5år gamla.
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Vi har ingen som är direkt aktiv just nu som bor i Australien, det finns någon som är inne väldigt sporadiskt. Jag skulle testa att lägga in frågan på Resa-snacket, för där finns det säkert flera som rest i Australien. Lycka till.
  8. 4
    Vi har ingen som är direkt aktiv just nu som bor i Australien, det finns någon som är inne väldigt sporadiskt. Jag skulle testa att lägga in frågan på Resa-snacket, för där finns det säkert flera som rest i Australien. Lycka till.
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Håller med LaMa. Jag vet flera på resesnacket som rest i Australien med barn. Själv har jag rest där, men inte med barn. Vaccinationer gäller samma som behövs i Sverige.
  10. 5
    Håller med LaMa. Jag vet flera på resesnacket som rest i Australien med barn. Själv har jag rest där, men inte med barn. Vaccinationer gäller samma som behövs i Sverige.
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6
    okej, tack skall ni ha. kollar där.
  12. 6
    okej, tack skall ni ha. kollar där.

Liknande trådar

  1. Australien nån?
    By AnHo in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 05:25
  2. Australien?
    By Lindaliten in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 11:30
  3. Australien
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 14:28
  4. Australien Here we come!
    By Malo in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 17:48
  5. Hej Australien!
    By Fismamman in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar