rese enkät
Resesnack
  1. Curious George
    #1

    rese enkät

    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    Vart reser ni helst?
    Hur länge är ni borta?
    hur många är ni i familjen?
    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    Ert bästa resmål?
    Ert sämsta resmål?
  2. 1
    rese enkät hur många resor per år gör ni till utlandet?
    Vart reser ni helst?
    Hur länge är ni borta?
    hur många är ni i familjen?
    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    Ert bästa resmål?
    Ert sämsta resmål?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    -Brukar bli en om man inte räknar norska fjällen

    Vart reser ni helst?
    -Till fjällen och till värmen, kan inte säga vilket som är bäst.

    Hur länge är ni borta?
    -1 vecka i fjällen. 1-2 veckor i värmen.

    hur många är ni i familjen?
    -5

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    -Ja

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    -vet inte riktigt

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    -har inget

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    -Sportlov och sommar

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    -Bokar själva. Varit nöjd med en enda charter, den gick till egypten.

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    -Vi brukar ha en bas och göra dagsutflykter

    Ert bästa resmål?
    -Little Caymen Island

    Ert sämsta resmål?
    -Sunwing Cala Millor på Mallis. Ryyyser, vrålande ungar (andras ungar), soggig frukost buffe, exploaterat visste ett tag inte om vi var i tyskland, england eller sverige, absolut inte i spanien iaf.
  4. 2
    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    -Brukar bli en om man inte räknar norska fjällen

    Vart reser ni helst?
    -Till fjällen och till värmen, kan inte säga vilket som är bäst.

    Hur länge är ni borta?
    -1 vecka i fjällen. 1-2 veckor i värmen.

    hur många är ni i familjen?
    -5

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    -Ja

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    -vet inte riktigt

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    -har inget

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    -Sportlov och sommar

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    -Bokar själva. Varit nöjd med en enda charter, den gick till egypten.

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    -Vi brukar ha en bas och göra dagsutflykter

    Ert bästa resmål?
    -Little Caymen Island

    Ert sämsta resmål?
    -Sunwing Cala Millor på Mallis. Ryyyser, vrålande ungar (andras ungar), soggig frukost buffe, exploaterat visste ett tag inte om vi var i tyskland, england eller sverige, absolut inte i spanien iaf.
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3

    Mina svar

    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    Det varierar, men i snitt kanske det blir ett par.

    Vart reser ni helst?
    Det varierar också, men vi prioriterar att resa dit det är varmt när vädret är mindre bra hemma, dvs på vintern...

    Hur länge är ni borta?
    Svåra frågor Det beror ju på typen av resa, i julas var vi borta i nästan en månad, nyligen var vi på lång-weekend till London...

    hur många är ni i familjen?
    4

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    Inte alltid, i alla fall inte gemensam semester, vi går omlott ibland, barnen får dock alltid långledigt på sommaren.

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    Det har jag ingen koll på, vi sparar inte till resor på det sättet.

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    Se över prioriteringar, se över utgifter osv, när vi har toksparat till långresa så har jag inför mig själv ifrågasatt varje enskilt inköp med behöver jag just denna grej? svaret blir ofta nej.

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    Ja tack, jag reser gärna jämt!

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    Vi bokar uteslutande själva.

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    Vi åker oftast runt.

    Ert bästa resmål?
    Det beror ju på syftet med resan, är det en slapparresa för att komma bort från vardagen, är det en upptäcksresa i tex Australien osv osv men jag gillar just Australien, jag gillar Centralamerika också (framförallt belize och Guatemala), jag gillar Canda och sydostasien... Fast några dagar i London är ju heller aldrig fel

    Ert sämsta resmål?
    San Pedro Sula i Honduras.
  6. 3
    Mina svar hur många resor per år gör ni till utlandet?
    Det varierar, men i snitt kanske det blir ett par.

    Vart reser ni helst?
    Det varierar också, men vi prioriterar att resa dit det är varmt när vädret är mindre bra hemma, dvs på vintern...

    Hur länge är ni borta?
    Svåra frågor Det beror ju på typen av resa, i julas var vi borta i nästan en månad, nyligen var vi på lång-weekend till London...

    hur många är ni i familjen?
    4

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    Inte alltid, i alla fall inte gemensam semester, vi går omlott ibland, barnen får dock alltid långledigt på sommaren.

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    Det har jag ingen koll på, vi sparar inte till resor på det sättet.

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    Se över prioriteringar, se över utgifter osv, när vi har toksparat till långresa så har jag inför mig själv ifrågasatt varje enskilt inköp med behöver jag just denna grej? svaret blir ofta nej.

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    Ja tack, jag reser gärna jämt!

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    Vi bokar uteslutande själva.

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    Vi åker oftast runt.

    Ert bästa resmål?
    Det beror ju på syftet med resan, är det en slapparresa för att komma bort från vardagen, är det en upptäcksresa i tex Australien osv osv men jag gillar just Australien, jag gillar Centralamerika också (framförallt belize och Guatemala), jag gillar Canda och sydostasien... Fast några dagar i London är ju heller aldrig fel

    Ert sämsta resmål?
    San Pedro Sula i Honduras.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    1 har vi råd med

    Vart reser ni helst?
    Sydostasien

    Hur länge är ni borta?
    2- 3 veckor

    hur många är ni i familjen?
    4

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    Ja, jag pluggar och min man tar f-peng

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    Inga...

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    Vi säljer en hel del begagnat via blocket, eniro och tradera. Alla pengar som kommer in lägger vi i en särskild låda. Det blir ofta flera tusen, upp emot 10000.

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    Vintern

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    Bokar själva

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    Målet är att vara på samma plats, sen blir det sällan så...

    Ert bästa resmål?
    Thailand

    Ert sämsta resmål?
    Egypten
  8. 4
    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    1 har vi råd med

    Vart reser ni helst?
    Sydostasien

    Hur länge är ni borta?
    2- 3 veckor

    hur många är ni i familjen?
    4

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    Ja, jag pluggar och min man tar f-peng

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    Inga...

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    Vi säljer en hel del begagnat via blocket, eniro och tradera. Alla pengar som kommer in lägger vi i en särskild låda. Det blir ofta flera tusen, upp emot 10000.

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    Vintern

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    Bokar själva

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    Målet är att vara på samma plats, sen blir det sällan så...

    Ert bästa resmål?
    Thailand

    Ert sämsta resmål?
    Egypten
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    hur många resor per år gör ni till utlandet? VISSA ÅR 1 ELLER 2, ANDRA ÅR INGA
    Vart reser ni helst? TILL SOL OCH VÄRME
    Hur länge är ni borta? 1-2 VECKOR
    hur många är ni i familjen? 2 VUXNA
    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året? NEJ
    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad? INGET SOM DIREKT ÖRONMÄRKS TILL RESA UTAN DET ÄR ETT GENERELLT SPARANDE TILL ALLT
    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor! MYNTBURK, FAST ÖVERFÖRINGAR TILL KONTON MAN INTE NÅR VIA INTERNETBANK
    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul? SOMMAR ELLER TYP NU NÄR MAN ÄR SOM MEST LESS PÅ VINTERN
    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva? IBLAND CHARTER, IBLAND FLYGSTOL
    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats? BOR OFTAST PÅ ETT STÄLLE MEN GÖR MYCKET UTFÄRDER
    Ert bästa resmål? THAILAND OCH GREKLAND
    Ert sämsta resmål? FINLAND
  10. 5
    hur många resor per år gör ni till utlandet? VISSA ÅR 1 ELLER 2, ANDRA ÅR INGA
    Vart reser ni helst? TILL SOL OCH VÄRME
    Hur länge är ni borta? 1-2 VECKOR
    hur många är ni i familjen? 2 VUXNA
    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året? NEJ
    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad? INGET SOM DIREKT ÖRONMÄRKS TILL RESA UTAN DET ÄR ETT GENERELLT SPARANDE TILL ALLT
    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor! MYNTBURK, FAST ÖVERFÖRINGAR TILL KONTON MAN INTE NÅR VIA INTERNETBANK
    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul? SOMMAR ELLER TYP NU NÄR MAN ÄR SOM MEST LESS PÅ VINTERN
    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva? IBLAND CHARTER, IBLAND FLYGSTOL
    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats? BOR OFTAST PÅ ETT STÄLLE MEN GÖR MYCKET UTFÄRDER
    Ert bästa resmål? THAILAND OCH GREKLAND
    Ert sämsta resmål? FINLAND
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6
    rese enkät
    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    -ca1

    Vart reser ni helst?
    -Grekland

    Hur länge är ni borta?
    -ca1mån

    hur många är ni i familjen?
    -4st

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    -Ja

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    -Ingenting

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    -?

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    -Sommaren

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    -Reguljärflyg

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    -Ibland bilar vi i Grekland

    Ert bästa resmål?
    -Finns många

    Ert sämsta resmål?
    -Hersonissos på Kreta
  12. 6
    rese enkät
    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    -ca1

    Vart reser ni helst?
    -Grekland

    Hur länge är ni borta?
    -ca1mån

    hur många är ni i familjen?
    -4st

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    -Ja

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    -Ingenting

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    -?

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    -Sommaren

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    -Reguljärflyg

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    -Ibland bilar vi i Grekland

    Ert bästa resmål?
    -Finns många

    Ert sämsta resmål?
    -Hersonissos på Kreta
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7

    Mina svar

    hur många resor per år gör ni till utlandet? ca: 1 per år

    Vart reser ni helst? Till solen. Reser vi hela familjen blir det Kanarieöarna eller så, som inte är så långt bort (även om vi har varit i Thailand). När vi har rest själva blir det mest storstäder som inte barnen skulle uppskatta.

    Hur länge är ni borta? Från en weekend upp till 14 dagar

    Hur många är ni i familjen? 2+2

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? Trots de andra resorna under året? Nja, om man kan ta ut föräldradagar eller så. Annars tar vi väl tre var eller så.

    Hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad? Jag har ett konto som jag spar 300kr/månad till´, men det räcker bara till en weekend eller så. Annars har jag lite i fonder/aktier som jag unnar mig att ta ut ifrån/sälja.

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor! Ät inte ute (ta med lunch till jobbet !, köp färre klädesplagg, billigare och färe julklappar mm.

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul? Vintern

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva? Är inte alls emot att boka själv, men det är hiiimla smidigt med chartet och barn...

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats? Både och, men ligger inte en vecka platt fall vid poolen, precis. Vi brukar jämka lite, så vi får röra på oss och barnen får ligga vid poolen/leka med kompisar.

    Ert bästa resmål? Kom hem från N.Y igår och det var himla bra. Gillade även Jugoslavien (Pula), Prag, Thailand

    Ert sämsta resmål? Wien var ganska boring....
  14. 7
    Mina svar hur många resor per år gör ni till utlandet? ca: 1 per år

    Vart reser ni helst? Till solen. Reser vi hela familjen blir det Kanarieöarna eller så, som inte är så långt bort (även om vi har varit i Thailand). När vi har rest själva blir det mest storstäder som inte barnen skulle uppskatta.

    Hur länge är ni borta? Från en weekend upp till 14 dagar

    Hur många är ni i familjen? 2+2

    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? Trots de andra resorna under året? Nja, om man kan ta ut föräldradagar eller så. Annars tar vi väl tre var eller så.

    Hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad? Jag har ett konto som jag spar 300kr/månad till´, men det räcker bara till en weekend eller så. Annars har jag lite i fonder/aktier som jag unnar mig att ta ut ifrån/sälja.

    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor! Ät inte ute (ta med lunch till jobbet !, köp färre klädesplagg, billigare och färe julklappar mm.

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul? Vintern

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva? Är inte alls emot att boka själv, men det är hiiimla smidigt med chartet och barn...

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats? Både och, men ligger inte en vecka platt fall vid poolen, precis. Vi brukar jämka lite, så vi får röra på oss och barnen får ligga vid poolen/leka med kompisar.

    Ert bästa resmål? Kom hem från N.Y igår och det var himla bra. Gillade även Jugoslavien (Pula), Prag, Thailand

    Ert sämsta resmål? Wien var ganska boring....
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8
    Mayamamma svarar
    hur många resor per år gör ni till utlandet? 2-3
    Vart reser ni helst? Tyskland (Weissenhäuser strand) 1-2 ggr/år, sen solsemester
    Hur länge är ni borta? Tyskland 1-4 nätter, solsemester 1-2 veckor
    hur många är ni i familjen? 2 + 2
    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året? Ja, men de andra är kortare resor
    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad? 2000 på bankkonto, sen lägger vi mynt i en glasburk till tysklandsresan
    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor! Spara alla mynt ). Spara regelbundet på bank
    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul? På sommaren
    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva? Egentligen tycker jag om att åka själv men med två småbarn är det himla bekvämt med charter
    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats? På charter håller vi oss till en och samma plats, tvärtom om vi åker på bilsemester
    Ert bästa resmål? Oj, vi har varit på så många ställen, det beror helt på vad man är ute efter och om man har barn med sig. Cook Islands och USA var fantastiska ställen men det jag längtar mest till är faktiskt Alperna (sommartid)!
    Ert sämsta resmål? Nåt riktigt dåligt ställe har jag nog inte varit på men jag blev riktigt besviken på Toscana och Italien i allmänhet (med undantag från Venedig och Gardasjön)
  16. 8
    Mayamamma svarar
    hur många resor per år gör ni till utlandet? 2-3
    Vart reser ni helst? Tyskland (Weissenhäuser strand) 1-2 ggr/år, sen solsemester
    Hur länge är ni borta? Tyskland 1-4 nätter, solsemester 1-2 veckor
    hur många är ni i familjen? 2 + 2
    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året? Ja, men de andra är kortare resor
    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad? 2000 på bankkonto, sen lägger vi mynt i en glasburk till tysklandsresan
    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor! Spara alla mynt ). Spara regelbundet på bank
    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul? På sommaren
    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva? Egentligen tycker jag om att åka själv men med två småbarn är det himla bekvämt med charter
    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats? På charter håller vi oss till en och samma plats, tvärtom om vi åker på bilsemester
    Ert bästa resmål? Oj, vi har varit på så många ställen, det beror helt på vad man är ute efter och om man har barn med sig. Cook Islands och USA var fantastiska ställen men det jag längtar mest till är faktiskt Alperna (sommartid)!
    Ert sämsta resmål? Nåt riktigt dåligt ställe har jag nog inte varit på men jag blev riktigt besviken på Toscana och Italien i allmänhet (med undantag från Venedig och Gardasjön)
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9
    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    Vanligtvis max en. I år blir det dock två!

    Vart reser ni helst?
    Gran Canaria eller Teneriffa på vintern.
    I sommar ska vi bila till Italien.

    Hur länge är ni borta?
    En vecka om vi åkar till Kanarieöarna.
    I sommar blir det en vecka i Italien + ytterligare resdagar så tot kanske 10-11 dagar.

    hur många är ni i familjen?
    2v+1b (7år)
    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    Brukar ta 3 veckors semester på sommaren + att jag har ett jobb där jag kan vara ledig mycket =)

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    Inga
    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    Brukar alltid få tillbaka en slant på skatten som går oavkortat till resor samt att jag har ett bra extrajobb som förstärker reskassan.

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    Kanarieöarna på vintern, i år blev det första veckan i februari. Men även början av dec brukar vara bra samt att det är billigt att åka då.

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    Oftast charter men har även bokat flyg och boende separat.

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    Åker inte runt så mycket, kanske gör en bussutflykt under en vecka. Promenerar mycket på resmålet i stället.

    Ert bästa resmål?
    Las Palams. Den stan har allt! Storstad, superfin strand, massor av butiker och varuhus, inte bara turister utan vanligt folk bor där!

    Ert sämsta resmål?
    Oslo. Dyrt och det första som möter en när man går av bussen eller tåget på centralstation är tiggare och knarkare...
  18. 9
    hur många resor per år gör ni till utlandet?
    Vanligtvis max en. I år blir det dock två!

    Vart reser ni helst?
    Gran Canaria eller Teneriffa på vintern.
    I sommar ska vi bila till Italien.

    Hur länge är ni borta?
    En vecka om vi åkar till Kanarieöarna.
    I sommar blir det en vecka i Italien + ytterligare resdagar så tot kanske 10-11 dagar.

    hur många är ni i familjen?
    2v+1b (7år)
    Har ni även 4 veckor semester på sommaren med då? trots de andra resorna under året?
    Brukar ta 3 veckors semester på sommaren + att jag har ett jobb där jag kan vara ledig mycket =)

    hur mycket pengar lägger ni undan på resa/ månad?
    Inga
    Ert bästa spartips som gör att man kan lägga undan pengar till resor!
    Brukar alltid få tillbaka en slant på skatten som går oavkortat till resor samt att jag har ett bra extrajobb som förstärker reskassan.

    När reser ni helst : på sommaren, höst, vår, jul?
    Kanarieöarna på vintern, i år blev det första veckan i februari. Men även början av dec brukar vara bra samt att det är billigt att åka då.

    Åker ni helst med charter eller bokar ni själva?
    Oftast charter men har även bokat flyg och boende separat.

    Åker ni runt på era resor eller är ni på en och samma plats?
    Åker inte runt så mycket, kanske gör en bussutflykt under en vecka. Promenerar mycket på resmålet i stället.

    Ert bästa resmål?
    Las Palams. Den stan har allt! Storstad, superfin strand, massor av butiker och varuhus, inte bara turister utan vanligt folk bor där!

    Ert sämsta resmål?
    Oslo. Dyrt och det första som möter en när man går av bussen eller tåget på centralstation är tiggare och knarkare...

Liknande trådar

  1. rese enkät
    By evelina68 in forum Resesnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 08:35
  2. Rese-enkät
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 14:57
  3. rese enkät
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 13:53
  4. Rese-enkät
    By Sara in forum Resesnack
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 10:43
  5. Rese enkät!!!!
    By anna in forum Resesnack
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar