Man överlever..
Allvarligt sjuka
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Man överlever..

    men inte mer än så.. men ju mer tiden går så dämpas sorgen o smärtan. Min mamma dog i cancer. Det gick på bara några månader..

    Ska inte dra hela den hemska historien här men det var en mardröm alltihopa.
    Så jag vet hur du har det nu.. har inget bra att säga, bara att även om du inte tror det nu, ( det trodde inte jag heller) så kommer du en dag att må precis lika bra som innan det här. MEN du har en sorg o en saknad att bära på..så är det o det går nog inte att komma ifrån.

    Kram...
  2. 1
    Man överlever.. men inte mer än så.. men ju mer tiden går så dämpas sorgen o smärtan. Min mamma dog i cancer. Det gick på bara några månader..

    Ska inte dra hela den hemska historien här men det var en mardröm alltihopa.
    Så jag vet hur du har det nu.. har inget bra att säga, bara att även om du inte tror det nu, ( det trodde inte jag heller) så kommer du en dag att må precis lika bra som innan det här. MEN du har en sorg o en saknad att bära på..så är det o det går nog inte att komma ifrån.

    Kram...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Äsch, detta hamnade fel, skulle ju vara under asjh:s inlägg.
  4. 2
    Äsch, detta hamnade fel, skulle ju vara under asjh:s inlägg.

Liknande trådar

  1. Hur överlever man
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 09:56
  2. Överlever man?
    By Kristina73 in forum Separation
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 05:34
  3. Hur överlever man?
    By toktroll in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 21:04
  4. Hur överlever man?
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 12:04
  5. Hur överlever man?
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 23:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar