Våren, den sega saken
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Våren, den sega saken

    Gjorde sig tillkänna igår. Då passade jag på att ta en löprunda. Idag är det kallt, men i söder och i lä, så kan man ana vårens antåg.
    Nu är jag hemma i väntan på hantverkare, efter deras besök så blir det en promenad på minst en timme och sedan lite arbete efter det igen.
    Har ni märkt av våren något? Eller håller Kung Bore sina ställningar än?
  2. 1
    Våren, den sega saken Gjorde sig tillkänna igår. Då passade jag på att ta en löprunda. Idag är det kallt, men i söder och i lä, så kan man ana vårens antåg.
    Nu är jag hemma i väntan på hantverkare, efter deras besök så blir det en promenad på minst en timme och sedan lite arbete efter det igen.
    Har ni märkt av våren något? Eller håller Kung Bore sina ställningar än?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Tänkte lägga på sommardäck i morgon

    Jag har bilen på verkstaden då och har bett dem dessutom byta till sommardäck. Fast det är klart, i morse var det -3 och snö på vägen när jag körde till jobbet här i södra Skåne...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Tänkte lägga på sommardäck i morgon Jag har bilen på verkstaden då och har bett dem dessutom byta till sommardäck. Fast det är klart, i morse var det -3 och snö på vägen när jag körde till jobbet här i södra Skåne...
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Det kom ett jäkla bakslag i natt
  6. 3
    Det kom ett jäkla bakslag i natt
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jadå - det är lite dagsmeja på dagarna och cykelbanorna är torra, så nu kan jag cykla till jobbet igen. Jag är en sådan där människa som tycker att den här typen av vår är okej - kall och solig stör mig inte så mycket.
  8. 4
    Jadå - det är lite dagsmeja på dagarna och cykelbanorna är torra, så nu kan jag cykla till jobbet igen. Jag är en sådan där människa som tycker att den här typen av vår är okej - kall och solig stör mig inte så mycket.
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    I går hade sonen studiedag och det kändes verkligen som VÅR när vi var ute och gick med hunden. I morse hade det snöat igen och det var halt på väg till skolan. Endast hunden uppskattar denna sega vinter faktiskt.
  10. 5
    I går hade sonen studiedag och det kändes verkligen som VÅR när vi var ute och gick med hunden. I morse hade det snöat igen och det var halt på väg till skolan. Endast hunden uppskattar denna sega vinter faktiskt.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Vad ska jag säga om våren

    Våren verkar sen och seg i år. Jag bor i Eskilstuna och här är det varannan dag väder. I söndags hade vi sol och 9 grader. I går morse snöade det och blåste iskallt. I morse var det vitt av frost ute och -6.
    Men men jag härdar ut i hopp om varmare tider.
  12. 6
    Vad ska jag säga om våren Våren verkar sen och seg i år. Jag bor i Eskilstuna och här är det varannan dag väder. I söndags hade vi sol och 9 grader. I går morse snöade det och blåste iskallt. I morse var det vitt av frost ute och -6.
    Men men jag härdar ut i hopp om varmare tider.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar