Sex
Mammasnack
  1. Anonym
    #1

    Sex

    Hej har en fundering om nån varit med om liknande och kan förklara för mig vad det är som hände. Jag har enligt menskalendern ägglossning på lördag hade sex avbrutet idag två ggr och sen for hem och mös själv när jag fick orgasm så var den av klarrött blod sen slut på en ggr. Det kom från livmodern och jag fick in pekfingret i tappten. Aldrig vart med om en blod orgasm förut och blev bekymrad varför hände detta helt plötsligt?
  2. 1
    Sex Hej har en fundering om nån varit med om liknande och kan förklara för mig vad det är som hände. Jag har enligt menskalendern ägglossning på lördag hade sex avbrutet idag två ggr och sen for hem och mös själv när jag fick orgasm så var den av klarrött blod sen slut på en ggr. Det kom från livmodern och jag fick in pekfingret i tappten. Aldrig vart med om en blod orgasm förut och blev bekymrad varför hände detta helt plötsligt?
  3. Anonym
    #2
    Antagligen blödde du för att huden kan va skör efter sex..inget konstigt.

    QUOTE=Anonym;11674652]Hej har en fundering om nån varit med om liknande och kan förklara för mig vad det är som hände. Jag har enligt menskalendern ägglossning på lördag hade sex avbrutet idag två ggr och sen for hem och mös själv när jag fick orgasm så var den av klarrött blod sen slut på en ggr. Det kom från livmodern och jag fick in pekfingret i tappten. Aldrig vart med om en blod orgasm förut och blev bekymrad varför hände detta helt plötsligt?[/QUOTE]
  4. 2
    Antagligen blödde du för att huden kan va skör efter sex..inget konstigt.

    QUOTE=Anonym;11674652]Hej har en fundering om nån varit med om liknande och kan förklara för mig vad det är som hände. Jag har enligt menskalendern ägglossning på lördag hade sex avbrutet idag två ggr och sen for hem och mös själv när jag fick orgasm så var den av klarrött blod sen slut på en ggr. Det kom från livmodern och jag fick in pekfingret i tappten. Aldrig vart med om en blod orgasm förut och blev bekymrad varför hände detta helt plötsligt?[/QUOTE]
  5. Medlem sedan
    Dec 2023
    #3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar