Flyttat från Stockholm till landsbygd?
Efterlysningar
  1. Medlem sedan
    Aug 2022
    #1

    Flyttat från Stockholm till landsbygd?

    Hej!

    Jag arbetar på ett produktionsbolag och letar efter människor som flyttat från Stockholm ut till landsbygden. Det här är till ett TV-projekt och jag vill höra om era upplevelser och diskutera eventuell medverkan.

    Hör gärna av dig till mig här eller [email protected] om du känner dig träffad.

    Allt gott,
    Alex
  2. 1
    Flyttat från Stockholm till landsbygd? Hej!

    Jag arbetar på ett produktionsbolag och letar efter människor som flyttat från Stockholm ut till landsbygden. Det här är till ett TV-projekt och jag vill höra om era upplevelser och diskutera eventuell medverkan.

    Hör gärna av dig till mig här eller [email protected] om du känner dig träffad.

    Allt gott,
    Alex
  3. Medlem sedan
    Dec 2023
    #2
  4. Medlem sedan
    Mar 2020
    #3
    Kontakta lokala föreningar, byalag eller andra samhällsorganisationer på landsbygden. De känner kanske människor som har flyttat från städer till landsbygden och kommer att vilja delta i projektet. Jag vill också råda alla som vill göra ett steg att först läsa artikeln – på bostadslistan.se. Kontakta även dina kommunala myndigheter. Fråga din kommun om de kan hjälpa dig att kontakta personer som har flyttat från Stockholm till sitt område.
  5. 3
    Kontakta lokala föreningar, byalag eller andra samhällsorganisationer på landsbygden. De känner kanske människor som har flyttat från städer till landsbygden och kommer att vilja delta i projektet. Jag vill också råda alla som vill göra ett steg att först läsa artikeln – på bostadslistan.se. Kontakta även dina kommunala myndigheter. Fråga din kommun om de kan hjälpa dig att kontakta personer som har flyttat från Stockholm till sitt område.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar