Bilar...
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Bilar...

    Jaha, för att få bilen igenom besiktningen måste den repareras för minst 5000. Dessutom klagade bilprovningen på rost i sidobalkarna men det kunde nog klara sig till nästa år. Trodde de.

    Dags att byta till sommardäck i lördags tyckte jag. När jag hissade upp bilen kollapsade en sidobalk pga för mycket rost så det ser inte riktigt bra ut. 5000 till.

    Det är nog läge att se sig om efter en ny bil. Eller en annan begagnad rättare sagt.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Bilar... Jaha, för att få bilen igenom besiktningen måste den repareras för minst 5000. Dessutom klagade bilprovningen på rost i sidobalkarna men det kunde nog klara sig till nästa år. Trodde de.

    Dags att byta till sommardäck i lördags tyckte jag. När jag hissade upp bilen kollapsade en sidobalk pga för mycket rost så det ser inte riktigt bra ut. 5000 till.

    Det är nog läge att se sig om efter en ny bil. Eller en annan begagnad rättare sagt.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    låter nästan som om du inte ska lägga mer pengar på den... utan läga dom på en ny beg.

    suckigt... allt på en gång..
  4. 2
    låter nästan som om du inte ska lägga mer pengar på den... utan läga dom på en ny beg.

    suckigt... allt på en gång..
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3

    Skrota den o köp en ny

    elelr bättre beggad , KOstnaderna kommer nog o skena annars
  6. 3
    Skrota den o köp en ny elelr bättre beggad , KOstnaderna kommer nog o skena annars
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    Du kan få köpa min! (Funderar på att byta)
    En trygg, praktisk tysk sak med under 5000 mil på nacken. Den har varit helt problemfri hittills och oddsen är väl att den kommer att fortsätta vara det ett bra tag till med tanke på skick och mil etc.
  8. 4
    Du kan få köpa min! (Funderar på att byta)
    En trygg, praktisk tysk sak med under 5000 mil på nacken. Den har varit helt problemfri hittills och oddsen är väl att den kommer att fortsätta vara det ett bra tag till med tanke på skick och mil etc.
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    *ryyyyys*

    När biluslingar väl börjar rasa... Hua! Hoppas du kan få fatt på en bättre begagnad bil så du slipper lägga all energi & alla slantar på tråkiga dyra reparationer!!!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  10. 5
    *ryyyyys* När biluslingar väl börjar rasa... Hua! Hoppas du kan få fatt på en bättre begagnad bil så du slipper lägga all energi & alla slantar på tråkiga dyra reparationer!!!

Liknande trådar

  1. Hur gör ni med två bilar?
    By Vicki Vick in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 10:26
  2. På tal om Bilar...!!!
    By 76:an in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 19:58
  3. Bilar, bilar bilar!
    By mariamed4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 18:46
  4. Ang. bilar..
    By famke in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 19:02
  5. OT . Om bilar.
    By Sussisnus in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 21:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar