Rosa Jansson flipp eller flopp
Kärlek & relationer
  1. anonymt namn
    #1

    Rosa Jansson flipp eller flopp

    Nå, vad tycker ni, ska Redax stänga av vårt senaste troll "Rosa Jansson", heller?

    Själv tycker jag att hon verkar ascool. Hon har ju skrivit i rätt många relationskolumner ikväll...
  2. 1
    Rosa Jansson flipp eller flopp Nå, vad tycker ni, ska Redax stänga av vårt senaste troll "Rosa Jansson", heller?

    Själv tycker jag att hon verkar ascool. Hon har ju skrivit i rätt många relationskolumner ikväll...
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Jag tycker personen är en flopp. Känns ju mer som denne skriver för att visa att denne kan trixa med systemet.
    Men så har jag inte läst ALLT personen skrivit.
    Ascool? Får återkomma med betyg, tror jag..
  4. 2
    Jag tycker personen är en flopp. Känns ju mer som denne skriver för att visa att denne kan trixa med systemet.
    Men så har jag inte läst ALLT personen skrivit.
    Ascool? Får återkomma med betyg, tror jag..
  5. less
    #3
    Flopp! Herregud, allt folk orkar... Löjligt.
  6. 3
    Flopp! Herregud, allt folk orkar... Löjligt.
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4

    Vem bryr sig?

    Paragrafryttare som jag är tycker jag dock inte människan ska få skriva anonymt bara för att hon/han kan komma runt systemet på något lurigt sätt. Sätt Affpolisen på henne och utred!
  8. 4
    Vem bryr sig? Paragrafryttare som jag är tycker jag dock inte människan ska få skriva anonymt bara för att hon/han kan komma runt systemet på något lurigt sätt. Sätt Affpolisen på henne och utred!
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    Har inga direkta åsikter om den människans inlägg. Men h*n verkar ju ha en hög självkänsla eftersom h*n titulerar sig själv ascool.
  10. 5
    Har inga direkta åsikter om den människans inlägg. Men h*n verkar ju ha en hög självkänsla eftersom h*n titulerar sig själv ascool.
  11. Anonym
    #6
    Ja, det är ju bara tex ceciliaw som får skriva här, hon och de andra i det coola gänget...inga uppstickare som tror de kan ta över ordet. Nä, skicka affsnuten på dom, som ceciliaw vill, hon försvinner ju annars i andras rampljus!
  12. 6
    Ja, det är ju bara tex ceciliaw som får skriva här, hon och de andra i det coola gänget...inga uppstickare som tror de kan ta över ordet. Nä, skicka affsnuten på dom, som ceciliaw vill, hon försvinner ju annars i andras rampljus!
  13. anonymt namn
    #7

    Hennes goda sidor överväger

    Jag förstår hur du menar. Hon är självupptagen. Men hon är ovanligt bra för att vara självupptagen. Hennes goda sidor överväger, med god marginal
  14. 7
    Hennes goda sidor överväger Jag förstår hur du menar. Hon är självupptagen. Men hon är ovanligt bra för att vara självupptagen. Hennes goda sidor överväger, med god marginal
  15. Anonym
    #8
    En del är bara för mycket, så är det tyvärr. Uppblåsta.
  16. 8
    En del är bara för mycket, så är det tyvärr. Uppblåsta.
  17. Medlem sedan
    May 1999
    #9
    Men varför ska någon vilja "ta över"?
    Kan man inte bara "ta plats" som vi andra försöker göra?
  18. 9
    Men varför ska någon vilja "ta över"?
    Kan man inte bara "ta plats" som vi andra försöker göra?
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10

    Åsikter får du ha men att

    diskutera en medlem som du gör nu är _inte_ ok

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  20. 10
    Åsikter får du ha men att diskutera en medlem som du gör nu är _inte_ ok

    /marib *värd*
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11

    Även här ber jag att få

    påminna om communityreglerna. Att diskutera en annan medlem på det där viset bryter inte bara mot cr 1. Det är dessutom väldigt stämningssänkande.

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  22. 11
    Även här ber jag att få påminna om communityreglerna. Att diskutera en annan medlem på det där viset bryter inte bara mot cr 1. Det är dessutom väldigt stämningssänkande.

    /marib *värd*
  23. Medlem sedan
    Apr 2007
    #12
    och jag tycker nog marib får oförtjänt mycket skäll... hon gör nog så gott hon kan och kan inte förväntas se allt som sker.
  24. 12
    och jag tycker nog marib får oförtjänt mycket skäll... hon gör nog så gott hon kan och kan inte förväntas se allt som sker.
  25. Medlem sedan
    Jun 2007
    #13

    Om du har synpunkter på mitt

    agerande så bör du vända dig till redax direkt. I annat fall så bryter du mot communityreglerna.

    Fö så läser jag ofta här men jag har inte en chans att läsa allt. Inläggen måste trianglas för att vi ska agera och om du då anser att en annan medlem burit sig illa åt så ligger det i ditt eget intresse att anmäla det. Vi får inte.

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  26. 13
    Om du har synpunkter på mitt agerande så bör du vända dig till redax direkt. I annat fall så bryter du mot communityreglerna.

    Fö så läser jag ofta här men jag har inte en chans att läsa allt. Inläggen måste trianglas för att vi ska agera och om du då anser att en annan medlem burit sig illa åt så ligger det i ditt eget intresse att anmäla det. Vi får inte.

    /marib *värd*
  27. En anonym
    #14

    Så är det nog

    Jag tycker oxå att det går till så!
  28. 14
    Så är det nog Jag tycker oxå att det går till så!
  29. Medlem sedan
    Oct 2003
    #15
    Marie, HON diskuterade en annan anonym ganska nyligen i egen tråd, trollspekulering var det. Men det var ok, Marie...? Då var det aldrig fråga om communityregler och stämningssänkande. jag tycker redax borde se över ditt sätt att vara modertor här på forumet, din partiskhet sänker stämningen rejält!
    Så ärligt och rakryggat av dig att du kan stå för din kritik och inte väljer att vara anonym.
    Hyll, hyll!
    "Det du inte förstår - förstör!
    Tillslut blir hela världen begriplig!"
  30. 15
    Marie, HON diskuterade en annan anonym ganska nyligen i egen tråd, trollspekulering var det. Men det var ok, Marie...? Då var det aldrig fråga om communityregler och stämningssänkande. jag tycker redax borde se över ditt sätt att vara modertor här på forumet, din partiskhet sänker stämningen rejält!
    Så ärligt och rakryggat av dig att du kan stå för din kritik och inte väljer att vara anonym.
    Hyll, hyll!
  31. Anonym
    #16
    Byter inte detta mot någon communityregel...håna dem som väljer att vara anonyma...??? HALLÅÅÅ????
  32. 16
    Byter inte detta mot någon communityregel...håna dem som väljer att vara anonyma...??? HALLÅÅÅ????
  33. Medlem sedan
    Feb 2008
    #17
    Det är lätt att våga hoppa på folk anonymt...
  34. 17
    Det är lätt att våga hoppa på folk anonymt...
  35. Medlem sedan
    Oct 2003
    #18
    Varför skulle den göra det?
    Jag framförde bara berättigad kritik.
    Som synes så vågar jag dessutom stå för den och gömmer mig inte i den anonyma massan till skillnad mot en del andra.
  36. 18
    Varför skulle den göra det?
    Jag framförde bara berättigad kritik.
    Som synes så vågar jag dessutom stå för den och gömmer mig inte i den anonyma massan till skillnad mot en del andra.
  37. Anonym
    #19
    Och lika lätt att hoppa på anonym...
  38. 19
    Och lika lätt att hoppa på anonym...
  39. Anonym
    #20
    Nej, du gör tydligt påhopp, säkert bryter den mot communityregel 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ja, ända upp till 300. Nej, du är också anonym, Ziggy kan vara vem som helst. När du skyltar med alla dina personliga uppgifter, då kan du skryta med att våga stå för dina åsikter.
  40. 20
    Nej, du gör tydligt påhopp, säkert bryter den mot communityregel 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ja, ända upp till 300. Nej, du är också anonym, Ziggy kan vara vem som helst. När du skyltar med alla dina personliga uppgifter, då kan du skryta med att våga stå för dina åsikter.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. flipp eller flopp
    By Charlotte A in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-04, 07:26
  2. Flipp eller flopp
    By pbsthlm in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 15:34
  3. flipp eller flopp?
    By Veliga Sara in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 15:12
  4. Flipp eller flopp?
    By Vixen in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 08:37
  5. flipp eller flopp
    By jane doe in forum Småbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 13:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar