kompisar av olika kön. - Sidan 2
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #21
    Jag lider inte av det, varför tror du så? Jag har män i mitt liv men inte som nära vänner. Kanske om jag varit mer manhaftig så hade jag kunnat ha manliga vänner? En del kvinnor är mycket kvinnor om jag säger så.
  2. 21
    Jag lider inte av det, varför tror du så? Jag har män i mitt liv men inte som nära vänner. Kanske om jag varit mer manhaftig så hade jag kunnat ha manliga vänner? En del kvinnor är mycket kvinnor om jag säger så.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #22
    Vilket anmärkningsvärt sammanträffande att du och snubben har exakt samma syn i frågan.
    Men jag envisas och ber om svar på frågan hur denna regel gäller för människor som avviker från heteronormen.
  4. 22
    Vilket anmärkningsvärt sammanträffande att du och snubben har exakt samma syn i frågan.
    Men jag envisas och ber om svar på frågan hur denna regel gäller för människor som avviker från heteronormen.
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #23
    Fast ps, jag har lesbiska väninnor om det nu räknas som något.
  6. 23
    Fast ps, jag har lesbiska väninnor om det nu räknas som något.
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #24
    Instämmer med dig huskors! Den man som är intresserad av mitt sällskap nöjer sig inte med hälften.
  8. 24
    Instämmer med dig huskors! Den man som är intresserad av mitt sällskap nöjer sig inte med hälften.
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #25
    Nej, det man inte har kan man ju inte sakna.
    Det är JAG som tycker det är trist för dig, eftersom halva jordens befolkning går bort som potentiella vänner för dig.
  10. 25
    Nej, det man inte har kan man ju inte sakna.
    Det är JAG som tycker det är trist för dig, eftersom halva jordens befolkning går bort som potentiella vänner för dig.
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #26

    Heteronormen?

    Vi pratar inte riktigt samma språk och de är nog därför vi inte förstår varandra här. Denna regel gäller förmodligen inte människor som avviker från den där heteronormen om jag nu ens vet vad det ordet betyder.
    Att min man och jag tycker lika är inte konstigare än att du och dina kvinnliga vänner tycker lika i denna frågan, eller hur?
  12. 26
    Heteronormen? Vi pratar inte riktigt samma språk och de är nog därför vi inte förstår varandra här. Denna regel gäller förmodligen inte människor som avviker från den där heteronormen om jag nu ens vet vad det ordet betyder.
    Att min man och jag tycker lika är inte konstigare än att du och dina kvinnliga vänner tycker lika i denna frågan, eller hur?
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #27
    Du tror på fullt allvar att alla män vill ha sex med dig? Jag kan personligen bekräfta att det inte är så...
  14. 27
    Du tror på fullt allvar att alla män vill ha sex med dig? Jag kan personligen bekräfta att det inte är så...
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #28

    Ägna din energi...

    åt annat än at ttycka synd om folk som faktiskt är mycket nöjda med sina liv. Jag tycker inte särskilt synd om dig trots att du avviker från heteronormen. Du verkar trivas med ditt liv och det är ju så det ska va!
  16. 28
    Ägna din energi... åt annat än at ttycka synd om folk som faktiskt är mycket nöjda med sina liv. Jag tycker inte särskilt synd om dig trots att du avviker från heteronormen. Du verkar trivas med ditt liv och det är ju så det ska va!
  17. Medlem sedan
    Jan 2007
    #29
    Kan du inte förstå att mellan femenina kvinnor och män att det alltid blir spänningar?
  18. 29
    Kan du inte förstå att mellan femenina kvinnor och män att det alltid blir spänningar?
  19. Medlem sedan
    Jun 2005
    #30
    Kan du vara vän med en bög?
    Kan din man vara vän med en bög?
    Kan du vara vän med en flata?
    Kan din man vara vän med en flata?
    Kan någon av er vara vän med en bisexuell person?
  20. 30
    Kan du vara vän med en bög?
    Kan din man vara vän med en bög?
    Kan du vara vän med en flata?
    Kan din man vara vän med en flata?
    Kan någon av er vara vän med en bisexuell person?
  21. Medlem sedan
    Jan 2007
    #31
    Du missförstår. De män som är intresserade av en kvinna som huskors eller mig är det på alla plan, och den som inte är intresserad av oss är det på inget plan. Allt eller inget.
  22. 31
    Du missförstår. De män som är intresserade av en kvinna som huskors eller mig är det på alla plan, och den som inte är intresserad av oss är det på inget plan. Allt eller inget.
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #32
    Nej, någon sådan regel finns inte, det är jag ett levande bevis på.
  24. 32
    Nej, någon sådan regel finns inte, det är jag ett levande bevis på.
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #33

    Hur vet du det?

    Nu var detta kanske riktat till Lorena men svarar ändå. Självklart vill inte precis alla män ha sex med mig men de män jag har såpass gemensamt med att de vill umgås med mig brukar vilja ha det.
    Försök fatta att vissa människor är mer sensuella eller sexuella än andra. Jag tror helt enkelt att vi umgås i helt olika kretsar och att det är därför vi inte förstår varandras inställningar.
  26. 33
    Hur vet du det? Nu var detta kanske riktat till Lorena men svarar ändå. Självklart vill inte precis alla män ha sex med mig men de män jag har såpass gemensamt med att de vill umgås med mig brukar vilja ha det.
    Försök fatta att vissa människor är mer sensuella eller sexuella än andra. Jag tror helt enkelt att vi umgås i helt olika kretsar och att det är därför vi inte förstår varandras inställningar.
  27. Medlem sedan
    Jun 2005
    #34
    Hur vet du det?
  28. 34
    Hur vet du det?
  29. Medlem sedan
    Dec 2007
    #35

    Nej och ja

    Min man vill inte ha vänner av motsatt kön oavvsett sexuell läggning och samma gäller för mig.
  30. 35
    Nej och ja Min man vill inte ha vänner av motsatt kön oavvsett sexuell läggning och samma gäller för mig.
  31. Medlem sedan
    Jan 2007
    #36
    Här tror jag ditt problem ligger, att du tror att folk har problem med de homosexuella. Min erfarenhet är att de enda som har problem med homosexuella är den som inte känner någon sådan. Men att vi skulle ha problem med homosexuella bara för att vi inte har vänner av motsatt kön är långsökt.
  32. 36
    Här tror jag ditt problem ligger, att du tror att folk har problem med de homosexuella. Min erfarenhet är att de enda som har problem med homosexuella är den som inte känner någon sådan. Men att vi skulle ha problem med homosexuella bara för att vi inte har vänner av motsatt kön är långsökt.
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #37

    Vi har inte...

    några vänner av motsatt kön. Jag skulle inte ha några problem med att min fru skulle ha det men hon skulle ha lite svårare att hantera det om jag hade det.

    Hur andra gör bryr jag mig sällan om.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  34. 37
    Vi har inte... några vänner av motsatt kön. Jag skulle inte ha några problem med att min fru skulle ha det men hon skulle ha lite svårare att hantera det om jag hade det.

    Hur andra gör bryr jag mig sällan om.
  35. Medlem sedan
    Jan 2007
    #38
    Hur är du ett levande bevis på det?

    Nåja, jag har ju inte träffat dig då, men jag tror att du nog är en av dem som inte skulle vilja ha varken min hjärna eller något annat och då faller du ändå in i mina två kategorier...
  36. 38
    Hur är du ett levande bevis på det?

    Nåja, jag har ju inte träffat dig då, men jag tror att du nog är en av dem som inte skulle vilja ha varken min hjärna eller något annat och då faller du ändå in i mina två kategorier...
  37. Medlem sedan
    Jan 2007
    #39
    Därför att jag upplever det ständigt.
  38. 39
    Därför att jag upplever det ständigt.
  39. Medlem sedan
    Jun 2007
    #40
    I så fall är jag och maken också ett anmärkningsvärt sammanträffande...vi ycker också lika i denna fråga...jag tror inte heller på en nära kompisrelation av motsatt kön..men visst umgås jag med andra män än min man men då är det när vi bjuder in kompisgäng på mat eller så...men jag skulle inte uppskatta om min man på tu man hand var ute och åt ensam med "sin väninna"...
  40. 40
    I så fall är jag och maken också ett anmärkningsvärt sammanträffande...vi ycker också lika i denna fråga...jag tror inte heller på en nära kompisrelation av motsatt kön..men visst umgås jag med andra män än min man men då är det när vi bjuder in kompisgäng på mat eller så...men jag skulle inte uppskatta om min man på tu man hand var ute och åt ensam med "sin väninna"...
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande trådar

  1. olika kurser, samma prov olika betyg...
    By Catty in forum Skolbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 22:11
  2. Olika jeans till olika rumpor?
    By ejjvi in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 07:18
  3. Olika regler hos kompisar..
    By anonymt namn in forum Stora barn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 13:26
  4. olika antal stenar betyder olika saker??
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 14:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar