varför lyckas jag inte?
Hitta nya vänner
  1. blyger II
    #1

    varför lyckas jag inte?

    Det går inge bra för mej att finna vänner. Vet fan inte hur man för sej! Alltid lika bortkommen...

    ---
    Hellre omkörd och bortkommen än överkörd och omkommen !
  2. 1
    varför lyckas jag inte? Det går inge bra för mej att finna vänner. Vet fan inte hur man för sej! Alltid lika bortkommen...

    ---
    Hellre omkörd och bortkommen än överkörd och omkommen !
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    nää, det är inte alltid lätt..
  4. 2
    nää, det är inte alltid lätt..
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Jag tror tyvärr att många går omkring och önskar att de hade (fler) vänner men inte vågar ta första steget. Och så blir det inget alls, eftersom alla tänker likadant. Min erfarenhet är att de flesta faktiskt tycker att det är jätteroligt om någon tar kontakt, så våga kasta dig ut och prova! Det värsta som kan hända är ju att man blir "nobbad", och egentligen vore ju inte det så farligt heller. Hans/hennes förlust, liksom...

    Lycka till!
    Anna m Tim 12/9-04 och Nela 12/2-08
  6. 3
    Jag tror tyvärr att många går omkring och önskar att de hade (fler) vänner men inte vågar ta första steget. Och så blir det inget alls, eftersom alla tänker likadant. Min erfarenhet är att de flesta faktiskt tycker att det är jätteroligt om någon tar kontakt, så våga kasta dig ut och prova! Det värsta som kan hända är ju att man blir "nobbad", och egentligen vore ju inte det så farligt heller. Hans/hennes förlust, liksom...

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. jag lyckas INTE :(
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 13:23
  2. Jag lyckas inte
    By anonymt namn in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-02, 08:57
  3. Varför lyckas jag alltid
    By Kikou in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 14:51
  4. Varför lyckas det inte...
    By Jenny_ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 18:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar