Bilbarnstol?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Bilbarnstol?

    Alltså nu är jag förvirrad,vi har en Saab 9-5 Aero och en Britax Hi-Way bilbarnstol..MEN nu ska vi köpa ny bil,En VW touareg jeep..
    Jag gick in på Britax hemsida och läste alla bilar stolen passar till och Touaregen var inte med!
    Innebär det att stolen inte kommer att passa i den?
    Är det någon som har den blekaste aning?
    Vi som skulle åka till vingåker i den bilen imorgon

    Vet att detta är ett vagnsnack men någon kanske vet?
    Tess&Adrian
  2. 1
    Bilbarnstol? Alltså nu är jag förvirrad,vi har en Saab 9-5 Aero och en Britax Hi-Way bilbarnstol..MEN nu ska vi köpa ny bil,En VW touareg jeep..
    Jag gick in på Britax hemsida och läste alla bilar stolen passar till och Touaregen var inte med!
    Innebär det att stolen inte kommer att passa i den?
    Är det någon som har den blekaste aning?
    Vi som skulle åka till vingåker i den bilen imorgon

    Vet att detta är ett vagnsnack men någon kanske vet?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Vi har ingen Tourage, och ingen annan bil heller, men vi har en Hi-Way som vi köpte för att den ska passa i i stort sett alla bilar. Damen i babybutiken hade inte stött på någon bil den inte passade i, så jag tycker att det låter mycket märkligt att ni inte ska kunna passa i er nya bil. Om den går att montera och sitter som den ska har jag svårt att tänka mig att ni inte ska kunna använda den. Det kan ju hända att er bilmodell är nyare än Britax lista.
  4. 2
    Vi har ingen Tourage, och ingen annan bil heller, men vi har en Hi-Way som vi köpte för att den ska passa i i stort sett alla bilar. Damen i babybutiken hade inte stött på någon bil den inte passade i, så jag tycker att det låter mycket märkligt att ni inte ska kunna passa i er nya bil. Om den går att montera och sitter som den ska har jag svårt att tänka mig att ni inte ska kunna använda den. Det kan ju hända att er bilmodell är nyare än Britax lista.

Liknande trådar

  1. Bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 22:34
  2. Bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 17:28
  3. Bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 17:28
  4. Bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 17:28
  5. Bilbarnstol
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar